sobota, 20 kwietnia 2013

Wyniki 3 edycji konkursu ,,Base Revolution''!

Tak, wiem,że na to czekaliście ;)
W tej edycji dałam wam do wyboru 2 basy,no i większość osób wybrała tą 2 :P
Jakimś dziwnym trafem na pierwszym i drugim miejscu (są 2 remisy) zawitały obie basy.
Dobrze,nie przynudzając dłużej,powiem tylko,że dostałam wiele przeupiornych prac i... OBY TAK DALEJ UPIORKI! :D
Pierwsze miejsce:

Jak już pewnie zauważyliście - poziom był koszmarnie wysoki! Cieszę się,że są tu tak zdolne osoby,choć i tak wszystkim należą się gratulacje, nie tylko Zuzelli96 i Spectrze-Voncerber :*
Przejdźmy może do dyplomów, tym razem chyba trafiłam w gust Spectry-Voncerber,bo właśnie Spectra jest na dyplomach w tej edycji :) :


Drugie miejsce:

I kolejne wampistyczne prace przede mną :) Nie mam co tu dużo opisywać,dziewczyny się bardzo postarały i również zasłużyły na dyplomy ;D :

Trzecie miejsce:
Trzecie miejsce obyło się bez remisów,tutaj również nie będę dużo gadać,bo pewnie czekacie jeszcze na wyróżnienia :P
Tutaj dyplom dla Ali:
Brak wyróżnień-czysta zbrodnia! Spokojnie... są :)
Prac było bardzo dużo,no i nie byłam wstanie wybrać tylko 1,2 i 3 miejsce,przyznałam więc 3 wyróżnienia. Oto i one ;) :

 
 

Wampistycznie gratuluję zwycięzcom i do następnego postu ;)

 
EDIT:
Przepraszam,zapomniałam o rozpisce prac :P
Oto ona :


64 komentarze:

  1. Prosiłabym Lorr,by umieściła te wyniki w zakładce ,,Prace konkursowe'', ja idę już oglądać film,a jutro niestety mnie nie będzie do późna i nie będę mogła ich tam wkleić :( Następny konkurs to będzie raczej C-A-M,ale niestety nie wiem kiedy się pojawi ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie umieszczę Prac Konkursowych, ponieważ niektóre stroje jak i postacie są bardzo inspirowane na innych, zagranicznych postaciach, a wolałabym później nie mieć problemów z autorami oryginalnych prac.

      Usuń
  2. szkoda że nie dodałaś prac wyróżnień ale i tak ;prace super

    OdpowiedzUsuń
  3. zuzella jaka piękna praca !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. CO? WTF ja na pierwszym miejscu? No dobra Moja Upiorna Postać to konkurs dla mnie, bo jestem mistrzynią w wymyślaniu opisu(tak nie przechwalając się) ale tu? a do tego praca Zuzelli która jest o niebo lepsza niż moja(bo ja poprostu uwielbiam jej prace, te włosy są takie trójwymiarowe! a do tego jescze te ciuchy! bomba)więc dziwie sie dlaczego remis0.0!!! Ale oczywiście nie będę się zaprzeczać że jednak moja praca jest przepiękna;p(To moja pierwsza edycja BR) Teraz zobaczyłam że nie ma dla mnie konkursu na tym blogu w którym bym nie wygrała

    PS Wiem Aleksa ze było późno i byłaś zmęczona a więc nie chce byc nieuprzejma ,ale na moim dyplomie pisze "spetrze-voncerber"^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześlę wersję poprawioną na maila, przepraszam za kłopot, robiłam dyplomy o 21.00 jak wróciłam z dworu,musiałam z rozpędzenia zapomnieć ,,k'' :P

      Usuń
  5. czemu nie zostały pokazane wszystkie prace tak jak w ostatnich edycjach aaa i dzięki za wyrużnionko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku miałam problem z załadowaniem obrazka, odłożyłam to na później i... zapomniałam x.x

      Usuń
    2. jeszcze chciałam zapytać czemu nie dodałyście wyróżnień sory żesię czepiam ale lubię wszystko wiedzieć

      Usuń
  6. Bardzo się zdziwiłam na wyborze tych prac , Aleksa tym razem mnie zawiodła .
    Miejsce 1 było słuszne dla tych osób ale 3 to katastrofa , a na miejsce 2 się nie wypowiadam .

    OdpowiedzUsuń
  7. Zuzella kolejny raz wygrywa :D Znalazłam jej filmy na YT :D Kredkami jeszcze ładniej rysuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda- nic... :( All, dlaczego na dole nie ma wszystkich prac na jednym obrazku???

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra, pewnie będzie, że się czepiam, ale ja już taka jestem.
    Praca Spectry-Voncerber jest bardzo podobna do stroju Flory (serial Winx Club, sezon 4) w transformacji Believix, jednak w wersji odcinkowej, gdyż odcinkowa różni się znacznie od tej ''na pokaz''.
    Praca Clawdeen.High. jest praktycznie postacią Danielle Jones, tutaj link:
    http://jackanddannysgirl.deviantart.com/art/Monster-High-OC-Dani-Jones-192337267
    A ponieważ nie możecie za bardzo kopiować linków, wpiszcie w Google Danielle Jones Monster High i zobaczycie podobieństwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie oglądam Winx,to się nie znam,ale ok zobaczę :/

      Usuń
    2. ja też oglądałam winx i na samym początku zwróciłam na to uwagę

      Usuń
    3. Rzeczywiście! Danielle identyczna prawie, ale ta Flora- nie widzę zbytnio podobieństwa. xd

      Usuń
    4. Jakby co ja nie zgapiłam... Oglądałam Piratów z Karaibów i tak jakoś sobie wymyśliłam, z resztą miała to być córka tego potwora http://pu.i.wp.pl/k,Mzg2MjU0ODcsNDIwNTgz,f,3574_800x600.jpg dziwny on jest !!! Ble... XD

      Usuń
    5. A Lorr jak chcesz to możecie mnie usunąć z konkursu, ja wiem że nie kopiowałam i to mi wystarczy...

      Usuń
    6. Mówie wam nie e i podwójne e e!!! od żadnej flory nie kopiowałam!!! przyznam się szczerze że pomysł ukradłam od Bambki z tymi kuleczkami przy sukieneczce(sorry!!! ale bardzo mi się jej postac w tamtej edycji spodobała:$)A co do bluzeczki to mam podobny kostium kąpielowy. Ale owszem podobna do tej "flory" w każdym bądź razie nie celowo!!! Możecie mnie wykopać z konkursu

      niezalogowana spectra-voncerber

      Usuń
    7. Ok, nie będę zwracała na to uwagi. Rozumiem, że mogłyście zrobić podobny strój nieumyślnie, więc nic się nie stało, jednak w przyszłych edycjach (zapewne Aleksa je zrobi) proszę, abyście uważały ze strojami, gdyż nie chciałabym, żeby powstały z tego kłótnie i awantury.

      Usuń
    8. Ja jakby co to nie mam wyrzutów, tylko chciałam powiedzieć że mogła przytrafić sie podobna "sytuacja" nwm jak to nazwać :P I ok, będę uważała :)

      Usuń
    9. nom, przypadek po prostu. xd

      Usuń
    10. Ja tam żadnej awantury nie zaczynam:) ale jeśli tak to odebrałaś, z góry przepraszam ;p

      Spectra-voncerber

      Usuń
    11. lor ja też to zobazyłam z winx ale myslałam ze się mylę a piratkę też widziałam ale myslałam ze tak wolna

      Usuń
  10. ślicznie!!!!!!!!!!!!Gratulacje moja praca jest w 2 rzędzie na końcu od lewej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwycięzcom!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  12. HeH!!! w 1 edycji miałam 1 miejsce, w 2 edycji 3 miejsce a teraz drugie XD I dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. alekso w czym cię ''uwiodła'' praca ali królikowskiej (bez urazy )?

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja jest w drugim rzędzie jako ósma.Szkoda że nie wygrałam ale mówi się trudno.Założyłam się z siostrą że nie mam dużych szans na wygranE a ona uważała że wygram.Wisi mi złotówkę.Alekso czy tobie podobała ci się moja praca??
    PS zgadzam się z Violą nie widzę podobieństwa z tą Florą.
    CHLOE DARKNESS

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale upiornie, znowu 1 miejsce !!! Dzięki dzięki dzięki, kociaki

    Zuzella96 =^.^=

    Ps: Na yt moja nazwa to ZuzannaMariabella :D

    OdpowiedzUsuń
  16. moja jest pierwsza w drugim rzędzie

    OdpowiedzUsuń
  17. Zuzella96-świetne buty<3Gratuluję wszystkim przeupiornych prac!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja praca na lewo od Spectra-Voncerber ( zielona skóra brązowe włosy różowa sukienka i buty)



    Howie

    OdpowiedzUsuń
  19. 2 miejsce! Zresztą jak w poprzednim konkursie :) Dzięki i gratuluje wszystkim uczestnikom!
    mavia

    OdpowiedzUsuń
  20. Mojej pracy tam niema ;( A tak się starałam...

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne i chciałbym coś oznajmić JESTEM CHŁOPAKIEM!!!!






    KTOSIEK1

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznIE ale ja nie wziemal udzialu ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Wg. mnie 3 miejsce jest niesłuszne. Ja wybrałabym pracę 3 od lewej z pierwszego rzędu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Violu na maila Ci coś wysłałam ;) W mailu piszę szczerze i mam nadzieję że to co wysłalam Ci się podoba :) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja 12 od góry od lewej stronki c:

    OdpowiedzUsuń
  26. Ktoś zrobił Rainbow Dash! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie ma to jak kucyki w MH :D

      Pozdrawiam, autorka Rainbow :3

      Usuń
    2. Super masz tego Rainbow'a ! ^_^

      Usuń
    3. To twoja Rainbow? Jest super!! Widać,że się napracowałaś:D Moja siostra(maniaczka od spraw kucyków my little pony) powiedziała,że powinnaś mieć 1 miejsce!:3 ale i wyróżnienie jest dobre c: bo wyróżnienia to tak jakby 4,5 i 6 miejsce d-_-b
      Dracuallie<3

      Usuń
  27. moja praca niedoszła......

    OdpowiedzUsuń
  28. Zrobicie jeszcze 4 edycję ?????

    OdpowiedzUsuń
  29. Przedostatnia w drugom rzędzie - moja :)
    Gratuluję zwycięzcom!

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję dziewczyny! Moja praca jest w drugim rzędzie od lewej siódma. ;]
    Suzi ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile komentów dziennie macie do publikowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy kto i kiedy wejdzie, no i aktualne wydarzenia. Ciężko stwierdzić :/

      Usuń
  32. Zuzella96 - te buty są że tak powiem zayebiste, chcę takie :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Buty to Lity znalazłam podobne na Google Grafika :D

    Zuzella96 =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  34. Halo!? Czy wszyscy zapomnieli o święcie Venus McFlytrap? Dziś jest Dzień Ziemi!
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  35. zrób 4 edycje!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam małą prośbę: jak będzie 4 edycja BR, pozwól, Alekso, na robienie pracy w Gimpie, ponieważ kiedy zapytałam się o to w komentarzu, nie odpowiedziałaś mi, dlatego nie zrobiłam pracy, bo w Paincie nie umiem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie odpowiedziałam,bo nie zauważyłam, z resztą... Warunki były wyraźnie napisane w poście, pomyślę nad twoją ofertą i dziękuję za nią bardzo,ale proszę uważniej czytaj posty o konkursach,bo zawsze piszę w jakim programie, i co ma tam być ;)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)