niedziela, 28 kwietnia 2013

Prototypy lalek? Nowa seria? Jedna wielka niewiadoma!

Witajcie ;)
Pewnie zauważyliście już temat posta... Nic jeszcze nie jest wiadome. Pojawiły się zdjęcia lalek Skelity i Jinafire,ale nie takich jakie znamy:
http://2.bp.blogspot.com/-S1wtjTATDWo/UXzcBKb5MkI/AAAAAAAACBg/D3AtCh9wu4Q/s1600/LL.jpg
  (obrazek z: moj-cerberek.blogspot.com)
Jak widzicie to lalka Skelity,ale jest parę różnic pomiędzy tą lalką,a tą jaką znamy, dla porównania zdjęcie promocyjne oraz wyjętej z pudełka:
   
(obrazki z grafiki google)
Zacznijmy może od makijażu - u normalnej Skelity robi ona czarny ,,dziubek'', w tamtej lalce nie ma czegoś takiego,wydaje mi się również,że kolory są żywsze,ale to może być tylko kwestia oświetlenia. Przejdźmy do ubrania. Bluzki są kompletnie różne! Bardziej podoba mi się ta,którą ma Skelita z porównania,ponieważ te ,,gołe'' kości mnie odstraszają. Kolejną rzeczą jest pomarańczowa opaska - nie podoba mi się również i wolę Skelitę bez niej. Różnica we włosach również jest,ale to tylko w porównaniu z promo, dlatego dałam 2 zdjęcia. Nie wiem tylko co tu robi niebieska torebka,a właściwie pudełko.

Następną lalką jest Jinafire:
http://1.bp.blogspot.com/-VivHx9z-OEU/UXzcAz4wUwI/AAAAAAAACBc/iDG-yCbGD7U/s1600/LL2.jpg 
(obrazek z: moj-cerberek.blogspot.com

 Pewnie zauważyliście od razu - Jinafire ma zieloną szminkę,a normalna jej lalka ma taki ciemnoczerwony. Brwi są jednak na korzyść lalki powyżej,ma inne,ładniejsze moim zdaniem :/ Pasek u tej Jinafire jest bez żadnych ozdób, w przeciwieństwie do normalnej Long. Dziwne jest również to,że ma przy rękach i nogach poprzyczepiane (tak jak Lagoona) zielone końcówki, takie jak ma przy ogonie. W lalce znanej smoczycy nic takiego nie ma! Jednak, podoba mi się to w tej lalce.
 Dla kolejnego porównania zdjęcia:
   
 (obrazki również z grafiki)
Mogę się jedynie domyślać co to za lalki, jednak trop nakierowuje mnie na pierwsze prototypy lalek, ponieważ pamiętam,że była lalka Jinafire z zielonymi ustami i to był podobno prototyp lalki:
 

Co myślicie o całej sprawie? Myślicie,że to prototypy, czy zupełnie nowa seria? Podobają wam się bardziej znane nam lalki czy te drugie?


19 komentarzy:

  1. Ja tam uważam, że to lalki zrobione przez fanów, a Jina to może być podróba, bo kiedyś była taka podróba Jiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a która to właściwa lalka?? skielity i jinafire?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z porównywań. One trafiły do sklepów, więc one są ,, te właściwe ''.

      Usuń
  3. Aleksa, nie zauważyłaś, że Jenifire w wersji Tej nowej ma kły, a normalnie ich nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam,że to odbłyski światła więc nie napisałam jak nie byłam pewna, choć prawda.. wyglądają jak kły O__o

      Usuń
  4. To są raczej prototypy lalek skel wygląda dziwnie.Ale Jinafire jest świetna tylko odstrasza mnie ta szminka.


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  5. macie już 200 obserwatorów gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku myślałam,że to śnieżynki XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba fan made...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie czy być może wiecie już coś o oficjalnych artach Gigi i Twyli bo krążą plotki że już się pojawiły ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby to nie była nowa seria bo nie są za ładne... :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweet Simka, to nie są śnieżynki?! kurde, nie zauważyłam!!!!!!! Lorr zrob kwiatuszki.... plooooseeeee :-** :))

    OdpowiedzUsuń
  11. nieee... to są śnieżynki! Na telefonie dobrze widać :-D Za dużo ich leci, skąd pomysł na platki sniegu, jak wokół stokrotki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zrobić stokrotki takie, jak są w nagłówku, ale musiałabym ściągnąć jakiś program... No i są śnieżynki:P

      Usuń
  12. Mi się wydaje,że to są prototypy.Bardziej podobają mi się te normalne,znane lalki.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)