poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Laboratorium Color Me Creepy na eBay'u!

Ostatnio przeglądałam eBay'a i wiecie co? Zauważyłam laboratorium Color Me Creepy!
Jest bardzo drogie. 129$ w przeliczeniu to około 360 zł! Nie ma jednak spodziewać się czego innego przy całkiem nowym produkcie. Ja nie mam co prawda zamiaru go kupować, ale wiem, że wielu osobom się podoba. Lecz jest tylko jedne! Tutaj możecie je zdobyć. :)


A wy chcecie kupić ten zestaw? Podoba wam się?






PS. Przepraszam, że tak rzadko piszę, ale strasznie mi się komputer zacina i trudno mi się zalogować. Jest już ankieta i dziękuję wszystkim, którzy na mnie zagłosowali, ale większość i tak jest za Violettą. Czuję, że już po kwietniu się z wami pożegnam, ale zobaczymy, bo nic nie jest przesądzone. Jeśli jednak tak by było, to może podam wam jakiegoś mojego bloga czy coś w tym rodzaju.

23 komentarze:

  1. Ja zawsze byłam za tobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie w moim guście te laboratorium :/ i nie martw się ! mam nadzieje że wygrasz

    Sara monster higha

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Chciałam was powiadomić że jeśli kupicie coś co nie pochodzi z UE a to pewnie USA to musicie zapłacić CVO (przewoź paczki) kupiłam kiedyś Picrure Day Cleo za 80 zł + przesyłka i przyszła wiadomość że muszę pokaz przelew i przy odbiorze zapłacić odpowiednią zapłatę za paczkę wyszło 25zł Ta paczka tu na pewno wyniesie jeszcze + 85 albo więcej .No i bd musieli dzwonić do tych doradców CVO jak co i po kolei.Chciałam tylko powiadomić jak coś.. ;)
    Z WB bo należy do UE nie płaci się CVO pisze to bo najszybciej ten kraj ma coś do sprzedania z naj.lalek do sprzedania bez CVO

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś świetną redaktorką :) Głosowałam na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem z tych którzy głosowali na ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nika, głosowalam na cb, ale przez to, ze nie pisalas (mialas powod :P) mniej osob na cb glosowalo, ale zeby piac na blogu nie musi to byc mmh... Mam nadzieje, że podasz linka do swojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze?Ja od początku byłam za Vii.Dlaczego?Powód jest prosty.Ona sama wpadała na pomysły z postami,pytała czytelników o opinię itp.Ty za to ściągnęłaś pomysł z przeglądem eBay'a właśnie od niej.Mogłabyś się wysilić i np.pisać z innego kompa bo przy wyborze niestety ale chodzi też o częstotliwość dodawania postów.Widocznie Ci nie zależało.Słusznie więc,że większość osób jest za Violą i tak-chyba się pożegnamy.
    Anu$ka:*^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sama wpadałam na pomysły z postami i pytałam o opinię, i od nikogo nie ściągałam. Na innym komputerze nie mam internetu, a częstość dodawania postów to przecież wina komputera, ale szanuję twoje zdanie i zawsze jest ktoś, kto mnie nie lubi. Nie mam nic przeciwko wyrażaniu swojej opinii.

      Usuń
    2. To,że wyrażam swoją opinię to nie znaczy że cię nie lubię.Jak dla mnie piszesz ok jednak jakbyś miała swoje ciekawe pomysły i częściej pisała to byłoby dużo lepiej.

      Usuń
    3. No bo przecież każdy ma co najmniej pięć kompów pod ręką... (To tak a'propo pisania z innego kompa)

      Usuń
    4. Może i nie każdy,ale każdy ma przyjaciół itp,posiadających komputer.Poza tym mam prawo wyrazić własną opinię na ten temat bo to,że ty jesteś za Nicolette to nie znaczy ,że wszyscy są. Ps.Na przyszłość nie mieszaj się w nie swoje sprawy ok?

      Usuń
  8. Wolę osobiście Wii, ale ty też robisz fajne posty, chętnie wejdę na twojego bloga, jeśli bedziesz go miała .

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dobijaj jej. ja w ogóle nie głosowałem

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem za Violą, ale ty też bardzo fajnie pisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabawne...Jestem ciekawa, ile z tych ,, jestem z tobą'' jest szczere ^^
    Gdyby taki post napisała jakaś inna osoba to niektórzy też by pisali że są z nią. Taki jest człowiek: kłamca i zdrajca ( Czyli ja ^^ )

    Nic do Cb nie mam i ostrzekam Cię tylko przed takimi ludźmi żebyś nie przejmowała się aż tak bardzo zakłamaną opinią ludzką

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabawne...Jestem ciekawa, ile z tych ,, jestem z tobą'' jest szczere ^^
    Gdyby taki post napisała jakaś inna osoba to niektórzy też by pisali że są z nią. Taki jest człowiek: kłamca i zdrajca ( Czyli ja ^^ )

    Nic do Cb nie mam i ostrzekam Cię tylko przed takimi ludźmi żebyś nie przejmowała się aż tak bardzo zakłamaną opinią ludzką

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.egmont.pl/pl/ksiazki/pelna_oferta/page2.html nowe książeczki z MH ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twyla w pudelku http://25.media.tumblr.com/c886b7cf1f93ed7a860cc0e419dd6a03/tumblr_mlrfwrdWXt1rai9kuo1_400.jpg

    OdpowiedzUsuń
  15. pudelka 13 wishes http://25.media.tumblr.com/62f784d7094989fe09b48823c86dc275/tumblr_mlriesyw4d1ra8gmho1_500.jpg

    OdpowiedzUsuń
  16. i rysunki z 13 wishes http://25.media.tumblr.com/4ef757db538edf263ff8594dd93fa603/tumblr_mlrit7O5tP1ra8gmho1_500.jpg

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)