sobota, 20 kwietnia 2013

Ghoulia Scaris Style

Taka niespodzianka na początek dnia. Gra według mnie fajna.  Tutaj macie LINK do tej gry , a także jak ja ją ubrałam:
I jak ubrało Ghoulię StarSue :


Zdjęcie: Ghoulia Yelps Scaris Style Dress Up Game : 
http://www.starsue.net/game/Ghoulia_Scaris_Style.html
More Scaris Style Games :
http://www.starsue.net/tag/City+Of+Frights.html
Have Fun <3 Share&Like <3

                                 I jak wam się podoba???Jak myślicie , kto będzie następny w kolejce???

                                                  

8 komentarzy:

  1. Długo nie pisałaś :\ Podoba mi się :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. To była moja nowinka, ale trudno. Wyprzedziłaś mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Gra fajna , ja myśle , że Deuce będzie następny.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja myśle ze juz nikt bo to była ostatnia z serii Scaris ubieranka:) ale ja bym chciała spectrę ubierankę zeby była

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ktoś byłby dziekawy to piosenka to Natalia Kills - Zombie

    OdpowiedzUsuń
  6. o i te gry dodają w piątek koło 11 wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ubieranka!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)