sobota, 20 kwietnia 2013

Catrine lalka- problem sztywnych włosów + kilka zbliżeń

Ostatnio znalazłam w internecie kilka zdjęć Catrine lalki. Na pewnym blogu.  Zdjęć nie pospisuję ponieważ pochodzą z prywatnego archiwum blogerki, że tak to ujmę. :)

Zdjęcie włosów Catrine po wyjęciu z pudełka:


Jak widać włosy są polepione i usztywnione
lakierem . Jednym słowem: tragedia...
Dobry efekt dopiero przyniosła kąpiel w wodzie. 
(tak zrobiła właścicielka =3)

Na zdjęciu widać, że Catrine nie ma zbyt
dużo włosów... :c

Blogerka napisała też, że.. w pudełku nie ma
szczotki! Czyli albo brać od innej lalki, albo
radzić sobie samemu. :)


Jak widać po "zabiegu" kotołaczka wygląda
cudnie. Włosy wyglądały nieciekawie,
lecz teraz z takimi "puszkami" bardzo mi się podoba.
Mam zamiar ją kupić, a wy?
Jeżeli jej włosy będą równie "skorupiasate"
nie zawaham się potraktować ich wodą z kranu. :-P
Myślałam, że taka pomoc dotycząca
włosów wam się przyda, nie tylko
przy Catrine, ale i przy Toralei, Frankie SS.
(z tego co wiem, też niektóre egzemplarze mają
sztywne włosy)

P1330259

ZBLIŻENIA:


Torebka się podobno otwiera! 
A dla mnie wyglądała na zupełnie płaską, no cóż...
pozory mylą. :)


buty Catrine- słodkie i eleganckie, lalka
potrafi sama w nich stać, są idealnie równe.

P1330251

P1330254

Spódniczka Catrine i jej pasek z pędzelkami
w kieszonce.




P1330260

Catrine bez ubrań, ciałko jak u innych lalek.
Ma rękawiczki!

2

Co ciekawe jej pamiętnik nie ma ŻADNYCH napisów,
jedynie ilustracje.

Podsumowując ja jestem trochę zawiedzona brakiem fioletowej
szczotki (właśnie taką sobie wyobrażałam) noi
tą skorupą na włosach, mimo wszystko lala jest cudna. <3


Macie zamiar kupić Catrine? A może jesteście już szczęśliwymi
posiadaczami tego unikatu?

PS.
Upiornie dziękuję wam za głosy!!!! <33






Zdjęcia pochodzą ze strony: http://summerdollstories.blogspot.com/






20 komentarzy:

  1. Ja już mam tą lalkę ;)
    Jest piękna mam także kilka jej zdjęć na moim blogu (zrobione przeze mnie). Mogę podać adres bloga jesli chcecie to odpowiedzcie to podam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie w pamiętniku nie ma napisów, ponieważ Catrine jest artystką i domyślam się, że załączone obrazki są namalowane przez nią ;)

    Lana ♥.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam zamiar kupić Catrine:)
    Anu$ka:*^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam Catrine i u mnie włosy z tylu były polepione, ale nie tak strasznie :p Tylko jej raz przeczesałam tył (bo z przodu miała takie boskie loczki XD) i już było dobrze :3 Tak naprawdę to miała takie same włosy jak Frankie Skull Shores :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam Catrine :3 Żeby włosy nie były sztywne umyłam ję wodą i jeszcze szamponem. Catrine miała szczotke ! A "torebka" nie jest płaska =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała? Może blogerka dostała niepełny produkt?

      Violetka

      Usuń
  6. WoW, dużo osób ją ma! *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedługo ją kupie :3 Mam nadzieję ,że nie będzie miała sztywnych włosów :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam Catrine i nie miała szczotki :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez ja mam jest sweet *o*

    OdpowiedzUsuń
  10. BIIIIIIIIG dzięki za radę! Planuję zakup Catrine, ale nie teraz. Piszę książkę z Catrine w głównej roli. Zauważyłam ten problem. W pudełku włosy są sztywne, a na filmikach i na sesjach zdjęciowych cudne:3 I tak wogle zmieniłam zdanie i głosuję na Violettę:)
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj :)
    Fajnie opisałaś lalkę - szkoda tylko, że wcześniej nie skontaktowałaś się ze mną czy możesz użyć moich zdjęć albo choć podać odnośnik do mojego bloga podając go jako źródło zdjęć a tak to wyszło ani miło ani ładnie. Na przyszłość dobrze by było zapytać albo podać link do źródła zdjęć - to nie boli ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam Catrine i nie miała szczotki :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam zamiar kupić Catrine.Jest piękna!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam Catrine i to prawda jej włosy to nie sensacja. :(
    Ale i tak jest cudna. Tak to prawda torebka się otwiera. Gdy była jeszcze w pudełku byłam pewna że to pamiętnik lecz to jej szkicownik tak mi się wydaje. Lalka jest wspaniała, ale szkoda że nie ma szczotki i że stojak jest czarny.
    PS: Gratulacje Violetta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podałam źródło na samym początku, jest na dole. :)


    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam lalkę Catrine i lalkę Roshelle i od niej wziełam szczotkę . Torebka jest otwierana. Szkoda tylko ,że nie ma szczotki. Ogólnie lalka jest super

    OdpowiedzUsuń
  17. tak to prawda bo ja mam lalkę Toralei i gdy otworzyłam pudełko do miała starasznie sztywne włosy ale da sie je rozczesać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)