czwartek, 4 kwietnia 2013

Najnowsza część ,,Przyjaciółek na zabój'' już niedługo!

Kolejna nowinka dostała się w moje łapki ;)
Czekacie na książkę ,,Przyjaciółki i niezła heca''?
Mam dla was dobrą wiadomość! Będzie u nas do kupienia już 20 maja! :)
Mnie książka bardzo zachęciła i gdy pójdę po tą część chyba skuszę się też na 1.
Tutaj dowód. Jedna z fanek zapytała się na stronie Bukowego Lasu na Facebook'u:

Czekacie na tą książkę? Kupicie? Cieszycie się,że już niedługo trafi do kupienia w naszym kraju?

EDIT: UWAGA! Redaktorki na okres próbny muszą napisać swoje g-maile i e-maile w komentarzach pod postem o wynikach! Lorr wyśle wam potem zaproszenia do tworzenia bloga.
Być może od jutra nawet będziecie już z nami :D

13 komentarzy:

  1. Wiedziałam już o tym ale cieszę się że już wszyscy wiedzą :P

    OdpowiedzUsuń
  2. lalka Cleo z zestawem w pudelku http://24.media.tumblr.com/4ccc078e4c4fd58b400568412caefd5a/tumblr_mkqmj8YWrV1ra8gmho1_500.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no x.x Dziś sobie nie dam rady :C Za dużo nowinek ;-; jestem przeładowana. 4 posty + to + lekcie i+ obrazek na plastykę :C Nie wyrobię się. Jutro postaram się napisać :/ Chyba,że Lorr szybko wyśle nowym zaproszenia ;-;

      Usuń
    2. Polecam 1 część.Jest super.

      Usuń
    3. No okey, napisałam,ale jak jeszcze dziś będzie jakaś nowinka - padnę trupem X.x

      Usuń
  3. Aleksa,wiesz,że ta ,,jedna z fanek MH" to ja? Zapytałam Bukowy Las z mojego blogowego FB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Hah XD Widać było Rochelle,ale dużo osób może mieć taki nick więc nie skojarzyłam :P Wchodzę częściej na Facebooka i jednak dużo rzeczy i nowinek się tam też kryje XD

      Usuń
    2. Ja właśnie ostatnio wchodziłam na NK Monster High,ale tam nigdy nie odpowiadają mi na pytania XD

      Usuń
  4. Super. Ja chce obie książki.

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  5. 24 maja mam imieniny i mam nadzieję że ją dostanę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam 24 maja imieniny XD Asia czy Zuzia masz na imię?:p

      Usuń
  6. G-mail i e-mail to zasadniczo to samo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)