piątek, 5 kwietnia 2013

Moje powitanie - Nicolette de High

Przepraszam, że tak późno, ale miałam dużo zajęć dodatkowych i szkołę do późna, ale przejdźmy do rzeczy. Chciałabym się wam przedstawić. Jestem Nikola i mam 14 lat. Cieszę się, że mogę chociaż napisać posta na tym, blogu, a los zdecyduje, kto zostanie na stałe. Jest to bardzo znany blog, który często odwiedzałam. Powiem wam teraz coś o sobie. Słucham rocka i metalu. Moje hobby to szkicowanie, pisanie książek, granie na skrzypcach i pianinie, pływanie oraz oczywiście blogowanie. W szkole najbardziej lubię sztukę i język francuski, chociaż też angielski. Ogólnie dobrze się uczę. Jestem mistrzynią ortografii. Ze stworzeń fantastycznych lubię wampiry. Moją ulubioną postacią w Monster High jest Clawdeen Wolf. Wyróżniam się z tłumu. Inaczej się ubieram, słucham innej muzyki. W jednym słowie, jestem po prostu oryginalna. Mój znak zodiaku to strzelec, więc dominuje u mnie poczucie humoru i pomysłowość. Jestem jednak zapominalska. Mam silny charakter, który przetrwa wszystko. Wiem, bo już mnie dużo w życiu spotkało, ale jestem też dość skryta, więc wolę nie mówić.

Inne osoby wstawiły swoją postać, więc ja może też wstawię. Mam ich wiele więcej, ale dwie to moje najulubieńsze.





Kocham nowinki, ten blog i mam nadzieję, że choć trochę dorównam jego właścicielkom. 
Pozdrawiam wszystkich! 




28 komentarzy:

  1. fajne włosy zrobiłaś tej pierwszej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś naj moja faworytka :**

    OdpowiedzUsuń
  3. UWAGA!!
    Nowy odcinek mh(niestety po hiszpańsku)
    na stronie http:/blogsterhigh.blogspot.com
    Mam nadzieję, że komuś pomogłam.
    Michelle van Peri

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzisz do szkoły muzycznej czy masz prywatne lekcje a może ognisko muzyczne odpowiedz please bo ja gram na flecie poprzecznym i chodzę do szkoły muz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chodzę do szkoły muz. gram na skrzypcach i pianinie jestem w 4 klasie tej szkoły z 6 lat jeszcze dwa latka i dyplomik!!!
      Dramaja.

      Usuń
    2. O i jeszcze od tego roku gram na fortepianie

      Usuń
  5. Chciałam głosować na Violę ,ale chyba z drugiego kompa lub fonu zagłosuję na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. twoje postacie są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, Oc są śliczne,podpis też ;) Podoba mi się,że wszystko napisałaś - teraz poznałam cię trochę lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogłoszenie do redaktorek na okresie próbnym:
    Wasz okres próbny trwa 3 tygodnie. (Wybacz, All, że wcześniej z tb tego nie obgadałam:)). Jest on głównie ze względu na mnie (wiem, zabrzmiało to trochę samolubnie), ale szykuję coś na bloga i chciałabym się wyrobić, a jest to dość pracochłonne. Tak więc, bardzo przepraszam, jeśli utrudniłam wam pisanie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też mam stzelca!! JESTEŚ MOJĄ FAWORYTKĄ !!! Nicolette de High

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne postacie (chociaż można na nie patrzeć w porównaniu do oc caretty)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję że ty wygrasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz bardzo ładne postacie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne OC. Bardzo ładnie rysujesz. Chociaż nie są 'wybitne i bogate' w ubraniach (chodzi mi o to, że te ubrania nie mają żadnych wzorków, kolardek, itp.) to są śliczne. To dołożenie tego innego koloru dużo daje :) Życzę powodzenia w pisaniu :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra,byłam za Violettą,ale już za nią nie jestem... Wygraj Nicolette!!!WYGRAJ!!!!!!
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam Strzelca ^^ Jesteś z listopada czy z grudnia? Podobają mi się Twoje OC

    OdpowiedzUsuń
  16. a ta krew w 1 opisie to chyba z TheSims3 PO ZMROKU ale nie jestem pewna. a tak przy okazji dajesz fajne posty :D Fasolka680.00

    OdpowiedzUsuń
  17. gdybym była czytelnikiem, to głosowałabym na cb ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. posłuchaj ! ty jesteś the best !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)