poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Zestaw filmowy i czaszka Rochelle!

Dziś mam dla was upiory 2 newsy,ale jednak są powiązane ze sobą zbyt bardzo,dlatego postanowiłam omówić je w jednym poście.
Pierwszą rzeczą jaką chcę wam pokazać jest zestaw z filmem SCOF:

http://4.bp.blogspot.com/-6pp1nuqxedY/UXPxvbHtQQI/AAAAAAAAHAU/QSuVaLle_DI/s400/IMG-20130421-WA0000.jpg
Wiadomo,że jest on już w Hiszpanii, do nas raczej nie liczę,że trafi :(
Widać tutaj film i... nie jestem pewna,ale wyglądają mi na pierścionki.Wymieniono tutaj jeszcze 3 rzecz,niestety ciężko mi ją odczytać :(

Przejdźmy do czaszki Rochelle.Wypuszczono parę zdjęć promujących,no i właśnie na jednym z nich widać czaszkę Goyle.
http://1.bp.blogspot.com/-QmYAeEqb7js/UXPvtQVDzuI/AAAAAAAAHAE/vAs1hQ_ZqmY/s1600/tumblr_mllwceTox61remqmko1_1280.png
 http://3.bp.blogspot.com/-BcqEIFV336U/UXPvsl918pI/AAAAAAAAG_8/P2TuPGzJyiU/s1600/tumblr_mllwdk867R1remqmko1_1280.png 
http://4.bp.blogspot.com/-KfuFN2uf7r8/UXPvvbtodUI/AAAAAAAAHAM/nEFnJ7IqKDw/s1600/tumblr_mllweuebvw1remqmko1_1280.png   
Chodzi właśnie o to ostatnie zdjęcie. Może niektórzy nie zauważyli,ale nowe postacie (np.Robbeca) nie mają czaszek przy oficjalnych BIO.
Tutaj widać BIO Rochelle:
        

Jak dla mnie czaszka jest bardzo ładna i myślę,że pasuje do niej,oby jak najszybciej ją dodali ;D

Podoba wam się zestaw z filmem? Co sądzicie o czaszce Rochelle? Jak myślicie,czemu nowe postacie nie mają czaszek?



9 komentarzy:

  1. Moim zdaniem nie mieli czasu lub im się nie chciało, ale szanuję ich pracę więc nic im nie narzucam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym już film SCOF :/ A czaszka jest sweetaśna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Frankie wyszła przecudnie!!!
    PS.Super blog (wiem, że to wiecie)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, kocham Rochelę!!! <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ale jak znając Polskę to będzie sam film dopiero w czerwcu(chyba).


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać filmu... A czaszka jest nawet fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się zestaw z filmem.Ładna czaszka Rochelle.Ciekawe, dlaczego opublikowali ją dopiero teraz,bo czaszkę Robecci,albo czaszkę Venus znaliśmy wcześniej.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)