poniedziałek, 5 listopada 2012

Scaris City of fright

Z góry chcę podziękować za info gaga0707:)
...
Już niedługo na półkach sklepowych zawitają kolejne lalki Scaris City of Fright. Tym razem czekają na nas lalki Clawdeen oraz Frankie. Tutaj macie zdjęcie, na którym pokazane są właśnie one i kilka innych, wcześniejszych lalek:
I jeszcze krótka informacja. Przepraszam, że tak rzadko piszę, ale wiecie... szkoła. A Dominika niestety pisze coraz mniej postów (bez urazy Domi, wiem, że SF to bardzo poważna sprawa i musisz przeboleć to, że prawie miałabyś ilustracje z dobrze wiesz kim:D).

43 komentarze:

  1. Nie napracowałaś się nad tym postem. Mogłaś się trochę lepiej postarać. :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to ja dałam jej zdjęcia - tylko tyle było! Więc o czym miałaby innym pisać. No może jeszcze własną opinie by dołączyła by post był dłuższy. Chyba lepiej krótki,konkretny post niż ciągnący się, a o niczym, lub zupełny brak prawda?

      gaga0707

      Usuń
  2. Sorry,ja też lubię SF (tak,wiem co ito jest) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś to zapro. do znaj. ( Dusua393)
      Skipperka

      Usuń
  3. A co to jest to SF ??? skiperi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna gra :D

      Usuń
    2. Nie wiem czy Domi i Lorraine się zgadzają ,żeby to napisać!

      Usuń
    3. A co tam:P Jak nas więcej, tym bardziej wesoło. Który macie odcinek?

      Usuń
    4. Ja ( Dusia393 ) mam 10 odcinek a wy?

      Skipperka

      Usuń
    5. Ja mam 11 odcinek(OneEyedDoll)

      Usuń
    6. Ja już 11 skończyłam. Teraz czekam na pierścionek do odcinka Halloween 2012, bo chcę mieć ta słodziutką ilustrację z Arminem<3

      Usuń
    7. Kastiel jest lepszy :P

      Usuń
    8. Chyba nie chcesz trzeci raz powtarzasz naszej kłótni o to, który przystojniejszy, nie?

      Usuń
    9. Lubię się kłócić ;D

      Usuń
  4. mozna je kupić w Polsce??????? Plis napiszcie! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzcie na poprzedni post i czytajcie o wymyślonych seriach i na nk napiszcie do mh na oficial o nowych seriach plis ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się najbardziej z tych podoba Clawdeen, ale w sumie ciężko powiedzieć, bo aż tak dobrze nie widać. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy cos nowego???????????????????

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy cos ciekawego wstawisz?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Linkin Park mnie odwiedzi :P

      Usuń
    2. Ty, to weź mnie wtedy zaproś, muszę Kosę zmusić, żeby błagał Mike'a i Chester'a na kolanach o przebaczenie.

      Usuń
    3. Heh.... Poruszę ten temat na następnej lekcji :D

      Usuń
  9. Kiedy Skelita będzie dostępna w Polsce ? Bo chciałabym kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. znalazłam strone na której można kupić
    -it's alive
    -clawdeen roller maze
    -cała serie scaris i wiele więcej

    tu link
    http://www.spielzeug-schuette.de/spielzeug/lieblings-stars-monster-high%E2%84%A2-neuheiten-2013-1lz/page-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie- szkoda,że nie polski sklep :(

      gaga0707

      Usuń
    2. Przejrzałam dokładnie - ceny się kalkulują. Za Clawdeen RM zapłacimy z 200 zł. w PL (albo w ogóle jej nie dostaniemy). A tam ze zgodnie z kursem walut, nawet nie stówkę.No i stroje bo tam za strój Abbey lub Spectry chcą niecałe 40zł. W polsce 60zł z kawałkiem, no i 120zł, za Janifare, a że to nowość to w polsce będzie ok.150 zł. Ale to wiem - Basic'ki się nie opłacają. Tu - 109 (za tyle kupiłam 2 miesiące temu Abbey i Operecie) ,a tam za Spectre chcą ok. 160 zł. No ale niestety przesyłka chyba dochodzi bo to zagranica - pewno wysoka.

      gaga0707

      Usuń
    3. Za Clawdeen RM zapłacimy 88zł a nie 200-.-" Euro się liczy razy 4:/

      Zozolek9

      Usuń
    4. Czytanie ze zrozumieniem Zozolek9,Piszę że w Polsce będzie ok. 200 zł a tam nawet nie stówkę.

      gaga0707

      Usuń
  11. Już dwa dni nic nie wstawiasz. Zawsze był jeden post na dzień albo i więcej. Teraz dwa dni trzeba czekać. Mam dla ciebie słowo które ma trzy litery! LOL!

    OdpowiedzUsuń
  12. W Niemczech można już kupić sałą serię Scaris City Of Fright i łóżko dla Frankie za 8zł!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8zł? To nie możliwe, Musiałoby kosztować z 2 euro, lub nawet mniej. Jak chcesz to sobie kup - ja nie wierzę takim cenom :P ^^^^

      gaga0707

      Usuń
    2. ????????? Nie możliwe... W Hiszpanii są za ok. 30 Euro :-/

      Usuń
  13. Nowa seria lalek z MH Nie wiem tylko czy na tym blogu się pojawiła, więc z góry przepraszam jeśli już była na blogu.
    http://api.ning.com/files/yIbqrnszdg5PoCUpqHYdzjZKInloTJtOoHCVNRPefPSTRrjl11uk1tL12dsR9tv*MdPZZIUSWWPRGQntr12z8JRhvMHjuINy/newfashionassortment.jpg?width=614&height=600
    Aha i niestety nie wiem jak się nazywa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadko weszłam na mojcerberek i okazało się, że ona też znalazła te zdjęcie ;-(
      Przepraszam :///

      Usuń
    2. To już było -,- to jest lalki ,,pupen'' - tak ,,niby'' się ma nazywać ta seria. Gdyby uczyły się dobrze niemieckiego, lub chociażby użyły tłumacza, albo książki skumałyby że pupen to po niemiecku lalki. Czyli więc seria nazywa się lalki? Interesujące. Poza tym jest nawet przypis - już można je kupić, i to jest Schools Out 2! (wiecie chyba powtórka z rozrywki - dead tired (2)

      gaga0707

      Usuń
  14. Czytaj uważnie! "...więc z góry przepraszam jeśli już była na blogu."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorka, miałobyć pod komentarzem gagi0707

      Usuń
    2. ,,Przypadko weszłam na mojcerberek i okazało się, że ona też znalazła te zdjęcie'' - ja tu nie widzę zdania "...więc z góry przepraszam jeśli już była na blogu.", może ty się dopatrujesz- ja tu tylko wywnioskowałam że informacja była już na blogu cerberka. Nie MyMonsterHigh więc gdzie tu związek? Jaśniej pisz moja droga a nie potem na gage naskakujesz -,-

      Frankina13

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejusiu, boskie są! *__*
    Na 100% Skelita wpadnie w moje ręce - to była miłość od pierwszego wejrzenia, od kiedy zobaczyłam jej nieoficjalne zdjęcie w Google <3

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak ja na 1000000000000% Jinafirka wpadnie w moje łapki i Skielita też na początku Skielita mi się nie podobała ale puźniej to boska a Jinafirka to co innego zobaczyłam ją i padłam z wrarzenia. jak zobaczyłam ją na ebay'u to wrzeszczałam w niebo głosy o tak aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skiperka

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)