niedziela, 28 kwietnia 2013

My Ghostly Series Of Dolls! - czyli startujemy z nowym konkursem!

Ten pomysł dała mi jedna z naszych czytelniczek. Spodobał mi się :3
Chciałam tym razem zrobić BR4 ,ale pomyślałam,że lepiej zrobić większy i dłuższy konkurs.
Była pamiętam kiedyś taka pogadanka na blogu (ahh, jeszcze za czasów mnie jako anonima :>), jakie pomysły dać możemy na serie MH.
Waszym zadaniem jest stworzyć własną serię MH! Zgłoszenie ma zawierać:
- Nazwę wymyślonej przez ciebie serii
- Minimum 3 postacie (max 5!) narysowanych dowolną techniką (może być szkic,kolorowy rysunek...) na białej kartce. Postacie mają to być: jedna twoja wymyślona OC (obojętnie jaka, 1! nie obowiązkowa), moja postać (Aleksa) i dowolnie wybrane oryginalne postacie z MH (np. Spectra,Clawdeen itd.) w projektach strojów wymyślonych przez was (każdą postać podpiszcie na dole!)
- Przeznaczenie serii. Np.,że to jest seria plażowa,zimowa, na deszcz,Grecka,Hiszpańska itp.
- Nazwa jaka ma być na dyplomie w przypadku wygranej.
Prace,które nie będą spełniać tych warunków nie będą brane pod uwagę.
Czas przysyłania prac: Od dziś (tj. 28 kwiecień 2013r.) do 29 maja 2013 do godziny 19.00!
Prace proszę przysyłać na ten gmail ------> aleksa.de.nile0707@gmail.com
Wyniki najpewniej będą jeden dzień po terminie nadsyłania prac.
Jeśli coś jest niejasne,czegoś nie rozumiecie - pytać w komentarzach. Proszę także o sprawdzanie poczty w czasie konkursu,bo często zwracam  uwagę np. że praca się nie wyświetla i wtedy będziecie mogli przysłać poprawioną pracę na czas :>

Nagrody to oczywiście praca na blogu i w zakładce oraz dyplomy.

Mam nadzieję,że spodoba wam się nowy konkurs i z niecierpliwością czekam na wasze upiorne prace. Powodzenia!




EDIT: 
Zapomniałam coś dodać ;>
Aby konkurs się odbył,potrzebuję min. 5 prac.

103 komentarze:

  1. O my gosth nie wiem czy mi się będzie chciało... .ale pomysł super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz cały miesiąc, spokojnie :>

      Usuń
    2. Spectra od czegoś się chyba ma głowę

      Usuń
    3. oczywiście- pomysł super gratuluję "głowy" xD

      Alekso: Wiem,wiem ale leniuch zemnie s realku ^^

      Usuń
  2. Ale mamy narysować swoją O.C ? i O.C aleksy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedną swoją (obojętnie którą),Aleksę i kilka wybranych postaci (np. Frankie). Tyle nawet wystarczy, do 5 postaci możesz zrobić, minimum 3.
      PAMIĘTAJ O PODPISANIU KTO JEST KIM :P

      Usuń
  3. Super pomysł;) Biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest już bio Twyli:
    http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Twyla
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  5. Alekso o co cho z tą nagrodą? Praca na blogu w jakim sensie? W takim jak redaktor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ty XD
      Praca w zakładkach i poście! Czyli,że twoje dzieło, jaki tam redaktor XD

      Usuń
  6. na białej kartce ? czyli trzeba przesłać zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  7. YaY! Czekałam na takie coś! :D Naoewno wezmę udział. Uwielbiam konkursy, z którymi trzeba trochę pogłówkować(w tym przypadku z serią ,ale mam już pewien pomysł : P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i mam pewne pytanie do Aleksy... Jeżeli nie ma się OC można ją czymś zastąpić?(NP. drugim potworem z MH?) Bo wiesz... Ja nie mam żadnej OC, a bardzo bym chciała wziąść udział w konkursie.

      Usuń
    2. Ostatecznie tak,choć wolałabym abyś jakąś wymyśliłam,ale dopuszczę,wasza wola :P

      Usuń
    3. A kot podał ci ten pomysł??(tak z ciekawości pytam)

      Usuń
    4. Irma podała, ja trochę udoskonaliłam :P Czasem czytelnicy mają naprawdę fajne pomysły :*

      Usuń
    5. No ba.Jesteśmy genialni;)(I bardzo skromni:))

      Usuń
  8. A można narysować w paincie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Może drugą edycję zrobię w paincie ;*

      Usuń
    2. Musisz drugą edycję zrobić w paincie .Jak zrobisz to wezmę udział na pewno, ponieważ ja za bardzo nie mam jak przesłać zdjęć na kompa.

      Usuń
  9. Mam dla Was nowinkę na Wiki jest już BIO twyli

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ;) A można zrobić z GiGi lub Twylą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super ;) Czy Aleksa może mieć kolorowe włosy? Bo nie wiem czy pasuje ;3

      Usuń
    2. Może! Oczywiście,że tak. To wasze pomysły ;) Poza tym... Aleksa dorobiła się jednej wersji z kolorowymi włosami (fioletowymi) :P Na Gimpie ją robię, jeszcze nie skończyłam ,,Qeen of Hair'', tak to nazwałam :P

      Usuń
    3. A Aleksa ma ciemno brązowe włosy?

      Usuń
    4. Jasnobrązowe, takie już podchodzące do rudego XD (Ah, mój defekt odbija się nawet na włosach mojej OC XD)

      Usuń
  11. biore sie za to
    Domka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha, już prawie skończyłam swe dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja skończyłam jutro zeskanuje i wyśle :D

    OdpowiedzUsuń
  14. a i u Aleksy wyszły mi trochę dziwne nogi :| Próbowałam coś z tym zrobić ale cóż.. Więc nie zwracaj na to uwagi :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. A mozna na tablecie graficznym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :( To konkurs na rysunek na kartce, prawdziwy, następna edycja będzie na paincie i innych tego typu programach :*

      Usuń
  16. Ale, którą twoją postać? Tą nową z podpisu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna i ta sama postać, tylko,że tym razem robiła ją Lorr. Ta co ja robię i teraz Lorr zrobiła (mam z nią podpis) to ta sama :) Mam jedną patronkę od istnienia mojego konta i jej się kurczowo trzymam :3 XD

      Usuń
    2. tylko ja nie znam tamtej starej :(

      Usuń
  17. zG SIĘ ! mAM JUŻ RYSUNEK tII Z MOJEJ SERII WIEC TYLKO ALEKSĘ NO I MOŻE CLEO! bĘDĄ 3 MUMIE!

    OdpowiedzUsuń
  18. Co to znaczy "Nazwa jaka ma być na dyplomie w przypadku wygranej"?
    Nazwa czego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja. Np. Wygrasz szkolny konkurs, wpisują na dyplomie twoje imię i nazwisko. Tutaj musisz się podpisać np. tylko imieniem lub swoim podpisem (żeby było wiadomo kto to robił ;))

      Usuń
  19. Moge podpisac postac obok?na dole sie nie zmiesci :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Och....szkoda ,że ja nie mam konta na Gmailu :( A już dawno narysowałam swoją serię ,ale ten gmail :/ Szkoda :(
    Dramaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A spróbuj :D Ja mam najgorzej bo emaile przechodzą,a ja nie mogę odpisywać i pisać do emaili XD Próbuj, może się uda :3

      Usuń
  21. Biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy Aleksa ma jakiegoś pupila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Białą kotkę (podobną do kota Clawdeen, tylko z niebieskimi oczami ^.^) Nilla się wabi :3

      Usuń
  23. Może wystartuje. Czemu nie, w końcu warto spróbować. Jednak nie rysuje dla wygranej, tylko dla zabawy, bo z moim talentem daleko nie zajdę ;)

    Spectra-Voncerber

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh!! Cudownie!!! Aleksa muszę Cię zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już wysłałam! Miałam super venę i zabawę! (U Skelity mi wyszła trochę dziwna twarz. mi też nic nie wyszło wię również nie zwraacj na to uwagi :) )

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooooo gratka dla mnie, poniewarz kocham rysować postacie na kartkach i jestem w tym niezła, więc biorę udział jak zwykle.

    Zuzella96 =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  27. Już się zgłosiłam, Aleksa jest księżniczką







    Yaga Missy

    OdpowiedzUsuń
  28. Już skończyłam szkicować i projektować design loga jak i ubrań. Mam już 3 naszkicowane ubrania, zostały 2 :D A teraz pytanie namber tu do Aleksy: Jaki ma styl Aleksa? Chodzi mi dokładniej, o np. występujące u Frani kratki i szwy w stylu. Albo koronki u Laly...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bandaże, falbanki ,diamenty ;)

      Usuń
    2. Ok. dobrze wiedzieć :D A teraz czas rozprostować palce i sięgnąć po ołówek i do roboty! :P

      Usuń
    3. Ok. dobrze wiedzieć :D A teraz czas rozprostować palce i sięgnąć po ołówek i do roboty! :P

      Usuń
  29. Ja już zrobiłam Lorraine i Spectrę:) Teraz diament mojej kolekcji: Aleksa. Mam już dla niej połowę stroju, ale prezentuje się naprawdę nieźle:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja się zgłaszam mam pytanie jaki jest ulubiony kolor aleksy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja narysowałam już Cleo i Tię ale jeszcze Aleksa jaki jest jej ulub. kolor?

    OdpowiedzUsuń
  32. a można w paincie

    OdpowiedzUsuń
  33. Kim Aleksa chce być w przyszłości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em,em XD Jeszcze nad tym nie myślałam, dobre pytanie :3

      Usuń
  34. a można tylko naszkicować, czy musi być pokolorowane?

    OdpowiedzUsuń
  35. A mogą być nie takie oczy jak mają MH, czy musza być takie? Bo ja nie umiem rysować oczu od MH xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie muszą - twoja seria twoje pomysły twoje wykonanie :D

      Usuń
  36. Czy postacie mogą nie być w stylu mh? Znaczy żeby ciało miało inne proporcje itd. ?

    OdpowiedzUsuń
  37. biorę się do pracy

    Monster Madzia

    OdpowiedzUsuń
  38. Biorę udział :D Czy nazwa serii może być po angielsku??

    OdpowiedzUsuń
  39. Super , wezmę udział. Alekso , jaki jest twój ulubiony kraj , albo taki do którego chciałabyś pojechać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze marzyłam by pojechać do USA,ewentualne Włoch :*

      Usuń
    2. No tak Rhapsody of fire z Włoch. RHAPSODY OF FIRE IS EVERYWHERE!

      Usuń
    3. Dokładnie;D I jeszcze w jakimś konkursie mam szansę wygrać pielgrzymkę do Włoch. Jeśli zobaczę kogoś z zespołu, oto mój plan działania:
      1. Pier^^lę pielgrzymkę.
      2. Biegnę za tym członkiem zespołu tak, aby dał mi autograf i jednocześnie nie pomyślał, że jestem psychopatką z piłą łańcuchową.

      Usuń
  40. Zg się! :)

    Mam pytanko... Czy można to zrobić w takim szkicowniku, co jest ciało naszkicowane i na nim zaprojektować czy nie? :(
    Mam nadzieję, że tak, bo już zaprojektowałam dwa stroje. Dla Nicolette i Aleksy. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mogłabym narysować logo serii i zamiast napisać po prostu przeznaczenie, to napisać opis, np. "dziewczyny wybierają się na..." itd.? :3

      Usuń
    2. Heh. Jeszcze jedno małe pytanko! xD

      Można zrobić drugą serię? :3
      Bo zrobiłam jedną taką z Aleksą, Nicolette i no właśnie... Zrobiłam Catrine, ale pomyślałam, że nie za bardzo pasuje do reszty serii, więc zaczęłam robić Nicolette do serii Catrine. Tak, wiem... Nie jestem za mądra. ;p

      Więc do pierwszej serii dorobiłabym jakąś monsterkę, a w drugiej bym zrobiła Aleksę. Może być? ;)

      Usuń
    3. Przeznaczenie musi być, możesz zrobić logo ;)

      Usuń
    4. Dwie mogą być,ale nagrodę dostaniesz tylko za jedną czyli przy wynikach też pokażę jedną pracę.

      Usuń
  41. all ja już cie naszkicowałam

    OdpowiedzUsuń
  42. czy trzeba zrobić logo bo ja napisałam ołó
    wkiem

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajny konkurs aleksa

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)