czwartek, 4 kwietnia 2013

Nowa ubieranka :)

Hej moje upiorki! ;D
Wiele osób już to zauważyło i bardzo im dziękuję za info ;)
Niestety dodam dopiero teraz, w czwartki mam zawsze najdłużej lekcje -.-
Przejdźmy do ubieranki. Jest to Cleo z serii SCOF.
Muzyka nie jest zła, pasuje do ubieranki. Całokształt mi się podoba - jedyne do czego mogę się przyczepić to kolory. W grze mumia ma pasemka i sukienkę zieloną,a prawdziwa Cleo z tej serii jest bardziej w kolorze morskim,nawet tak bardziej niebieskim,ale aż tak bardzo mi to nie przeszkadza. Myślę,że ubieranka jest całkiem całkiem ;)
No, okey - czas na screeny :D
Tutaj dla porównania zdjęcie Cleo:
 
Dalsza część:
I screen Cleo w moim wydaniu + ciuszki w ubierance ;)
Gdybyście chcieli w nią zagrać to tu dodaję do niej link: Ubieranka Cleo SCOF.

Podoba wam się ta ubieranka? Co o niej sądzicie? Ubierzecie?


19 komentarzy:

  1. Ubieranka fajna, jak się klika na włosy (nie ta część z grzywką xD) to przybierają taki fajny odcień jakiego nie ma w grze ;)

    PS: Wie ktoś może co to za piosenka w ubierance? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primadonna-Marina and the Diamonds
      Kocham tą piosenkę!

      Usuń
    2. Ah nie zauważyłam że już jest odpowiedź... Sorki ;)

      Usuń
  2. Ja też mam w czwartki najdłużej lekcje :D A ubieranka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubrałam ją prawie tak samo, tylko fryzurę inną XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam w czwartki najdłużej lekcje:(
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubierałam. Całkiem spoko.

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  6. Razej ja wiem co to za piosenka Primadonna Girl - Marina and the Diamonds a co do gry to jest fajna :) ale włosy da sie zmienić na niebieskie i te pasemka to nie ma ich w ubierance :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ale fajnie by było gdybyś następnym razem poprawnie napisała mój nick ;D

      Usuń
  7. aleksa zauważyłaś, że buty w drugim rzędzie od góry to buty clawdeen skull schores

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie śa buty Clawdeen skull tylko sie zadje bo to są buty od jakiejś serii pwenie tej gdzie sa te egipskie szaty

      Usuń
    2. anonimku idź do okulisty

      Usuń
    3. anonimowy ma racje to buty clawdeen ss

      Usuń
  8. a to znowu ja ja bym chciała zeby była jeszcze abbey i ghoulia bo to juz wszyscy by byli z serii scaris a i fajne ja ubrałas Alekso:P jakbym miała ocenić te ubieranki scaris to naj gorsza to była na ostatsnim miejscu skielita ale takot to ja lubie ale ubieranka nie zaciekawa pózniej rochelle no bo taka sobie poźniej jinafire moze być poźniej Frankie no bo nie ma butów scaris tylko zwykłe i nie zaciekawe stroje pozniej Clawdeen fajna ale no ta piosenka i nie ma butów basic :( pózniej draculaura jest dopracowana ;) pozniej lagoona jest ładna ale ma nie zaciekawe skarpetki i rajtuzy i na koncu cleo ale mam jedą uwage jak sie załozy fryzure basic i założy kolczyki scaris to nie są na uszach tylko centymetr od nich no moze więcej 2 -3 nie znam sie i jak sie naciśnie włosy to jest taki fajny kolor :) a jak wspomniałam wcześniej to bym chciała abbey i ghoulię jeszcze :) bo dawno nie było ich w ubierankach abbey ostatnia to była skulimate roller a ghouli to chibi::`o` więc ja chce zeby jeszcze one były :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cleo jest śliczna... ale ja i tak wolę Abbey :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zauważyliście że ona mruga oczami.


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ubieranka!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  12. a tam dawno wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)