czwartek, 25 kwietnia 2013

Fabuła 13 Wishes!

Tak jak w temacie. Dzięki MHwiki, znamy już fabułę filmu 13 Wishes!:

Howleen Wolf ma dość bycia cieniem jej popularnej siostry . Na poddaszu odnajduje starożytną latarnię z dżinem. Dżin o imieniu Gigi jest wolny i daje Howleen nie 3, ale 13 życzeń. Na początku, wszystkie jej straszliwe marzenia. Ale Howleen wkrótce odkrywa, że te marzenia są po ciemnej stronie i znajduje się pod złym wpływem pokusy, które sieje spustoszenie w organizmie ucznia Straszyceum. Dołącz do Frankie Stein , Clawdeen Wolf, Draculaury , Abbey Bominable i reszty potworów z Monster High do zupełnie nowej przygody na DVD by uratować Howleen i...duszę Straszyceum

Po prostu duże WOW! Już nie mogę się doczekać filmu! Obejrzę,nawet gdyby było po chińsku :P
Opis jest bardzo ciekawy i jeszcze bardziej nakręca do obejrzenia filmu :D

Umieracie z ciekawości? Nie możecie się już doczekać?


18 komentarzy:

  1. hah moje tłumaczenie ( jestem użytkowniczką MH Wiki). Znalazłam to na angielskiej wikipedii. Musiałam tłumaczyć przy pomocy Google tłumacza a go nie lubię
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyś jest z Monster High Wiki? Dobije was wszystkich !!! Nie daruje pewnej admince tego że mnie zablokowała! Gadaj, żeś! Jakież jest twe imię? ( Login)

      Usuń
    2. mój to roxane1413. Ktoś cię zablokował? Ostatnio to jest dużo kłótni i wolę się wnie nie mieszać
      RoksiR14

      Usuń
    3. Zapomniałam ^^

      Ale sie na tej osobie zemszcze !!!

      Usuń
    4. Jestem traz administratorem, spróbuj sobie przypomnieć, to może coś pokombinuję >:)
      RoksiR14

      Usuń
  2. To GiGi od czasu kiedy będzie w Polsce mieszka z Lenką ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chce go teraz obejrzeć!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie. :) Ale nie zamierzam go kupować na DVD. WM

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie. :) Ale nie zamierzam go kupować na DVD. WM

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, wreszcie opublikowałaś! Nie znalazłaś innej strony? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee XD Nie chciało mi się szukać .___. XD Teraz poszukałam i teraz znalazłam na wiki :P

      Usuń
    2. Też to znalazłam, wpisałam w google "fabuła 13 wishes monster high" i już, ale nie chciałam ci nowiny kraść. ;-P

      Usuń
  7. wow zapowiada się ciekawie

    Monster Madzia

    OdpowiedzUsuń
  8. To Abbey też?
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  9. Supcio! To może Howleen będzie chciała być sławna??? XD

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jest! mega się cieszę :D ja też go obejrzę nawet po chińsku XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)