poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Już jest gra Cleo Makeup Challenge!

Kochani! Już nowa gra MH! Cleo- makeup Challenge! Pamiętacie gdy ją zapowiadałam? Tak, to ta!
Link do gry.

Tu dla przypomnienia zapowiedź gierki:


Strona startowa gry wygląda prawie identycznie:


Na czym polega gra? Pokazuje nam się
obrazek odpowiednio umalowanej Cleo, naszym zadaniem
jest zapamiętać makijaż i odpowiednio go odtworzyć
klikając na poszczególne przybory do makijażu.
Po lewej stronie znajduje się nasz "przeciwnik"
czyli nic innego- komputer.
Gdy przeciwnik ukończy makijaż szybciej, przegrywamy.
Gdy my wygramy- przechodzimy do kolejnego poziomu.
Ja przeszłam do 2, bo osobiście nie trawię takich gier.
Gra jest na pewno bardziej na szybkość niż na pamięć,
gdyż między naszą Cleo, a przeciwnika widnieje
obrazek odpowiednio umalowanej mumii, tak więc
nie musimy nic zapamiętywać. ^_^

Screen na pierwszy obrazek po włączeniu gry:


Czas malowania! :


Jak wam się podoba ta gra? (Ja jestem niezadowolona...)
Czekacie na kolejną grę w tym typie?
(Osobiście czekam na tę kafejkową grę ^^)








13 komentarzy:

  1. Też takich gier nie trawię...


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  2. Nuudna ta gra;/Liczyłam na coś lepszego...
    Anu$ka:*^^

    OdpowiedzUsuń
  3. a to nie jest czasem zapwoedz jak ma to wyglądać bo nie da sie w to grac ??

    OdpowiedzUsuń
  4. o i ta gra jest taka jakaś nie ciekawa lecpiej samemu zrobic jej make up:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt nie pamięta o Dniu Ziemi? To święto Venus! Naprawdę nikt? :(;(
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałyście zapowiedź Deuca Scaris na Facebooku Star Sue??

    Saw

    OdpowiedzUsuń
  7. https://plus.google.com/101315064444371764755/posts Blokujcie tą kr***nkę ma bardzo fajny login *le sarkazm*


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam nie przepadam za takimi grami, ale to moje zdanie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Może być.

    Laura Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  10. myślałam że będzie trzeba zrobić makijaż

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)