sobota, 27 kwietnia 2013

Zapowiedzi 2 nowych gier MH!

Tak, już 3 gry Monster High, Starsue dla nas szykuje!

W pierwszej gierce spodziewać się będziemy... pizzy Howleen! A w drugiej... Gigi ! Dress up! Czyli ubieranka!

Zapowiedź:


(radzę powiększyć)

(Gigi na środku, co mi daje do zrozumienia, że jest gwiazdą xd)






Tu Starsue informuje nas o grach... Howleen's Mystic Pizza...
Dekorowanie pizzy? Czego się mamy spodziewać?
Gigi Grant Dress Up Game- ubieranka!
Wspaniale! Już chcę zobaczyć w niej Gigi!
Córka Dżina w zapowiedzi wygląda korzystnie, a
kucyk krzyczy: "Gigi" xd Śmiesznie, nie?


Na jaką grę czekacie? (ja na wszystkie 3!!!!)
Jak wam się podoba Gigi i Leen w zapowiedzi?
Chce wam się już grać? :)
Jak myślicie, czego będzie dotyczyć "Howleen's Mysitc Pizza"?


PS.
Lorr, daj już te wyniki, bo umrę!!!
Dziękuję za wszystkie głosy.
Koffani jesteście. :)
<3 <3 <3








21 komentarzy:

  1. Super! Gdzie znalazłaś tą zapowiedz? Bo chce umieścić tą nowinkę na moim blogu ! Nie mam zamiaru kopiwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo się głowiłam nad tym gdzie one są umieszczane... xd
      Nwm, czy Lorr mi pozwoli wyjawiać TAJNE strony xd
      Podam, jeśli się zgodzi.

      Lorr, zgadzasz się?

      Usuń
    2. Zgodziłabym się, gdybyś przesłała tą stronę Lidii w prywatnej wiadomości, bo jak tutaj umieścisz, to już się wszyscy na to rzucą, tak, jak było z Blogster High.

      Usuń
    3. Ok, Lidia podaj maila. :) Tylko nikomu nie mów.... XD

      Usuń
    4. Oczywiście :P lidiam2002@wp.pl

      I chyba ty juz go znasz :D

      Usuń
    5. oh, no tak. Zapomniałam, że przecież się zgłaszałaś do DWMF!!! ^^

      Usuń
  2. fajne nie moge sie doczekać ubieranki gigi ale troche nie nadązają z tymi ubierankami i gram bo miała być cafe a nie ma ale bedzie gier fajnie z tą Howleen:) a tych koni nie nawidze!:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy bedzie tez ubieranka Twilight

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie,że zapowiedzieli już dwie gry,ale mogliby najpierw dodać tą z cafe.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Howleen Mystic Pizza Cooking Game"... Gotowanie z Howleen?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie są większe i je widać. A co do gier to nie mogę się doczekać.

    Laura Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam NIENAWIDZĘ tej Gigi. Nie wiem, prawdę mówiąc, czemu wszyscy się nią jarają. Ale są gusty i guściki :d
    Lorr, czy teraz blog będzie w kolorze zielonym? Proszę, oby nie! Nieznoszę tego koloru! D;

    OdpowiedzUsuń
  8. no właśnie zielony jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli to prawda że będziemy piec pizzę z Howleen to chyba będę się tarzać po podłodze ze śmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli z posta wnioskuje, że czekasz też Viol, na Apllejack z Equestria girls?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten ''kucyk'' to My Little Pony wiem to ponieważ to oglądam i się tego nie wstydzę a poza tym oglądają to You Toube 18-latki i się cieszę się że Monsterki są wreszcie większe ( kucyk który mówi Gigi to Twilight Sparkle )


    Howie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *U* Ja też oglądałam My Little Pony! Uwielbiałam Rainbow Dash♥

      Usuń
    2. Ja kocham Fluttershy jest nieśmiała jak ja.I ma ładne włoski.A jak się fajnie wnerwia.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)