piątek, 12 kwietnia 2013

Jak oszukać kopiarzy, czyli fikcyjne zawieszenie bloga

Zawieszenie bloga miało na celu tylko sprawdzenie, jak kopiarze będą sobie radzić bez potencjalnego źródła. Efektów jeszcze nie sprawdzałam, ale postaram się to nadrobić. Niektórzy zaczęli pisać komentarze z prośbami, aby blog pozostał, a niektórzy pisali, że zawieszenie bloga to po prostu poddanie się. Jeśli myśleliście, że poddam się w walce z kopiarzami, to ani trochę mnie nie znacie:P. Bardzo wystraszyła mnie Zuzia Kobus, która praktycznie rozwikłała mój ''plan'', ale podała go w postaci propozycji, tak więc uznałam, że nasz mały ''podstęp'' jest bezpieczny. A co do wyglądu bloga: tutaj nie kłamałam, możliwe, że pod koniec kwietnia się pojawi.

Podsumowanie:
Zawieszenie bloga było tylko podstępem!

I piosenka na poprawę humoru (mi poprawia, ale nie wiem, czy uda wam się znieść słuchanie tego rodzaju muzyki):


~Lorraine Torres

Jeszcze coś ode mnie :) (Aleksa):
Wiem,że niektórym przysporzyłyśmy koszmarów,ale uwierzcie nam - nie było innego wyjścia.
Nasz plan po części się udał, znalazłam parę blogów,które po naszym 'poddaniu' również usuwały blogi lub zawieszały,ewentualnie nie pisały postów w ogóle.
Wiecie co, ja też miałam niezłe przeżycia. Wchodzę na bloga a tu - 'ustaliłam z Aleksą,że zawieszamy bloga'. Najgorsze,że nic nie wiedziałam, kompletnie, szok totalny (oj,Violetta też miała tak :P)
W ramach pocieszenia,urządzam konkurs (ta wiem, teraz nie wiecie czy za Violi się zabrać czy za mój ;P) Jaki? Sama jeszcze nie wiem, co chcielibyście? 
(Chcę wam wynagrodzić momenty cierpienia i chęci powieszenia ;P)
Do wyboru:
-Base Revolution 3
-(zupełnie nowy) Create-a-Monster
-Moja Upiorna Postać 3
-Jakiś jeszcze inny (rzućcie pomysłami,może wasz pomysł będzie najwampistyczniejszym ze wszystkich i on zostanie wybrany!)

46 komentarzy:

  1. Base Revolution 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiecie że wam kocham i coś podejrzewałam ale na wszelki wypadek pisałam NIE ;P Chcę Create a monster . Fajnie brzmi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tak naprawdę to chce wam zato zamordować :P Przestraszyłam się xd

    OdpowiedzUsuń
  4. base revolution 3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się cieszę że to nie było na prawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Base revolution 3
    Draculdia

    OdpowiedzUsuń
  7. A niektórzy (jak ja) nie pisali na blogach bo im net siadł. Base Revolution 3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, nie mówię o tych. Przecież jak ktoś kopiuje to od razu widać ;)

      Usuń
  8. Na serio sie wystraszyłam, ale to byłoby za proste coś podejrzewałam. Chciałam nawet skopiować sobie całego bloga uff.
    LOL ( to moja nazwa użytkownika jbc)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak extra że nie zawieszacie na zawsze bloga ;].

    OdpowiedzUsuń
  10. O mam pomysł na nowy konkurs! Trzeba będzie zrobić idealną i perfekcyjną postać jaką robiła Lorr w swoich poradnikach! Ten co najbardziej podobny wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Create- a- monster
    JVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli to nie będzie CAM, to można zrobić tak, że ktoś robi swoją/ jego OC, a wy go oceniacie :)
      JVV

      Usuń
  12. Base Revolution lub Create-a-Monster.Kocham was ja prawie skacze ze szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się przestraszyłam, że naprawdę zawieszacie bloga! Ale na całe szczęście to tylko podstęp!
    Zróbcie konkurs Base Revolution! Poćwiczyłam trochę na Gimpie, więc nam nadzieję, że uda mi się wygrać :D WM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale BR na gimpia się nie robi ;) Choć... może kiedyś tak będzie, policzę dopiero głosy co na co i jeszcze wszystko będzie ok ^.^ Wieczorem, kiedy straszyciółki ode mnie wyjdą (upiorny,cotygodniowy seans horrorów *O*) zacznę liczyć już głosy i konkurs będzie już jutro lub jeszcze nawet w okolicach 23:00

      Usuń
  14. Prawie się załamałam, chodziłam nieprzytomna i mama chciała zawieźć mnie do psychologa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. kamień spadł mi z serca. Uwielbiam was. Ja zresztą nigdy nie kopiowałam od Was zdjęć. Tylko czasem tematy...
    Będzie jeszcze kiedyś konkurs na redaktora? Proszę tak, proszę tak.
    No bo przecież im więcej osób tym blog ciekawszy? Proszę odpowiedzcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od nowinek, jak będzie mało - nie. Jeśli nie będziemy już tego trochę ogarniać w 3 to dobierzemy 4 - taka kolej rzeczy ;P

      Usuń
    2. :D Mi też właśnie spadł z serca xd

      Usuń
  16. zgadzam się z Lidią Burx chcę was za to zamordować






    ktosiek1 (wiadomość do rochelle goyle zostanę anonimkiem)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, ludzie, nie chcecie wiedzieć jak się przestraszyłam, Pisałam do Aleksy na pingerze jak oszalała!!! A i moim zdaniem fajny by był konkurs o wymyśleniu BIO dla Catty Noir XD Ok, ale to tylko moja propozycja, a co do strachu to dziś jeszcze bardziej się bałam!!! Ok ale nie ważne ... :P

    Pozdro XD

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG...Popłakałam się ze szczęścia! Kocham was! Przez chwilę naprawdę niewiedziałam,co teraz będzie... Naprawdę! Mało nie "kopnęłam w kalendarz":)
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam wtajemniczona. ;P
    Co za pytanie? Kocham taki rodzaj muzyki!

    OdpowiedzUsuń
  20. płakałam czytając tamten post i teraz płaczę... ze szczęścia najchętniej to bym teraz udusiła cie lorraine za ten żart ale nie mogę bo nie jestem do tego zdolna ;)

    a co do konkursu to wolałabym nową formułę czyli create a monster mimo iż bardzo spodobał mi się MUP3 XD

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym chciała MUP 3.

    OdpowiedzUsuń
  22. A! Jak mogłyście! Ja chcę... MUP 3 albo Base Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak tak mogłyście!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Myślałam że umrę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To był najgorszy dzień w moim życiu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I nigdy więcej tak nie róbcie!!!!!!!!!!! Ale na szczęście to nie było na prawdę. I nigdy więcej mnie tak nie strasz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  24. No to się dałam nabrać.
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  25. :o Jestem.... Zabiję.... Ja płakałam, w nocy nie mogłam zasnąć i szukałam innego bloga o MH do czytania... a wy nagle mówicie że to był wykręt...



    Nie chciało mi się logować Natalia Banasik

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, że blog nadal działa :D
    Co do konkursu: Base Rebvolution 3, PLISSSS!!!
    Co do piosenki: Super, kocham taką muzykę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakby co poprzedni komentarz był mój xD

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja już tak się bałam! W google wrzuciłam blogi monster high, bo nie wytrzymam bez sprawdzenia co w świecie monster high, no i patrzę pokazuje mi się wasz blog. No i mówię sobie -A sprawdzę co tam u nich, no i prosze! Ach jak się cieszę!

    P.S. Nareszcie założyłam sobie konto.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam pomysł na konkurs. Trzeba ręcznie zrobić akcesoeia dla lalek MH. Np. Łóżko,szafka i.t.d.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł ;D
      Niektórzy są naprawdę pomysłowi, więc chętnie zobaczę efekty ;)

      Usuń
  30. Tak się bałam! Świetny miałyście plan xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja chcę narysować swoją postać.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie myślałąm, że to podstęp:) Ale coś czułam, że nie zawiesisz bloga na zawsze.
    Bo byś w sumie pisała dla nikogo. Sorry, że cię wystraszyłam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)