niedziela, 7 kwietnia 2013

Zapowiedź ubieranki Abbey Scaris City of Fright

Niedawno zostałam powiadomiona, że pojawiła się już zapowiedź Abbey z serii Scaris City of Fright. Wchodzę na StarSue - i rzeczywiście.
Przetłumaczona:
- Gdzie jest Pinkie Pie?
- Pinkie co*?
- Kocham StarSue!

*Pie - w języku angielskim ciasto

Tak więc, teraz musimy tylko wyczekiwać pojawienia się tej ubieranki. 
 Jak myślicie, kiedy Abbey Scaris City of Fright pojawi się jako ubieranka na StarSue? Kto będzie według was następny?


~Lorraine Torres


13 komentarzy:

  1. A ta z monsterhigh-cerberek to chyba usunęła ten post ;\ nie mogę go znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te ubieranki ze starsue, ale ja najbardziej czekam na Pinkie z Equestria Girls ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałabym zobaczyć ubierankę Ghoulii lub Deuca z serii SCOF. Myślę , że Abbey zobaczymy tak około za tydzień lub później.

    OdpowiedzUsuń
  4. Yeeeeeeeeeeeeees! Barrrdzo wam dziękuję za usunięcie blokady! Dziękuje!
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  5. abbey bedzie jutro pojutrze lub popojutrze a następna będzie ghoulia lub duece

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  6. następna bedzie na pewno Ghoulia i to ja umomniłam Alekse ze jest zapowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ghouls or magic?
    Zdecydowanie wolę MH i nie dam się naciągnąć na nieudane kopie
    tłumaczenie było poprawne
    a co do Abbey to pewnie będzie, a następna być może Toralei, albo któryś z chłopaków:)
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak sprawdzić zapowiedź ubieranki ? C:

    OdpowiedzUsuń
  9. Abby i Pinkie juz się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam was poinformować że jest już nowa gra z Neferką:
    Link
    http://www.ubieranki.jeja.pl/9980,idealny-makijaz-nefery.html

    You're Best Ghoulfriend
    Której tak nienawidzicie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)