wtorek, 16 kwietnia 2013

Lalka PD Clawdeen- fan art?

Znalazłam zdjęcie, które jest "zdjęciem klasowym". Widzimy na nim przezroczystą Draculaurę (jest wampirem, więc nie wychodzi na zdjęciach ;)) Jest tam też Clawdeen. Bardzo mi się spodobała, a wam?
Lalka jest raczej Fan Artem, bo oficjalne zdjęcia są... no nie wiem... takie na tip top. ;) Widać zawsze całą lalkę oraz jej dodatki. Ok, tu jest zdj. Moja przyjaciółka planuje kupno Clawdeen z serii PD, bo bardzo spodobała jej się ta z odcinka.


a tu Claw z odcinka:






16 komentarzy:

  1. Cudna :-). Nie ma jeszcze Clawdeen więc jak by ją wyprodukowali to jest moja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fan art na stówę. Zdjęcie zrobione przez Clawdeenę9 czyli najwiękaszą 'przekrętarkę' (w sensie takim, że lubi przekręcać/mieszcać XD) jaką znam w świecie MH :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna!Nawet jeśli to fan art to bardzo udany.
    Anu$ka:*^^

    OdpowiedzUsuń
  4. To raczej Fan Made ;(
    Ma rękawiczkę na ręce jak Clawdeen z GR,ale i tak uważam,że ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej chyba pasuje określenie 'custom' - na pewno nie 'fan art'.

      Usuń
  5. Ale ukryli Lalę, nie zobaczyłam jej ;P . A Clawdeen jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie średnio wyszła :/ odstraszył mnie jej makijaż, a pozatym strój jest niedopracowany.
    Pomijając te niedociągnięcia to zdjęcie bardzo udane i świetnie wykonane ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej z tej serii podoba się Lagoona Blue.Clawdeen też fajnie wyszła.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  8. Fan Art na 100% ponieważ spodnie to obcięte spodnie z SO a pasek SCOF.
    Anu$ka:*^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna jest ! Może jest choć cień szansy że matteel ją opublikuje ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna! Powinny wyprodukować Claw PD!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. To robota fana, raczej, ponieważ jej jedna dłoń moim zdaniem jest od GR :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że robota fana. Moim zdaniem na pierwszy rzut oka widać, że spodnie z SO, pasek z SCOF oraz Rękawiczka z GR. A ta lalka to Chyba z SO bo ma podobny fryz, ale nie jestem pewna bo zawsze mogli ją inaczej uczesać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)