niedziela, 14 kwietnia 2013

Wypowiadam wojnę

Oficjalnie wypowiadam wam wojnę, nędzni kopiarze. Wam WSZYSTKIM, czyli:


Chcieliście wojny, to ją macie. W tym poście dojdziemy do krwawego porozumienia, a jeśli wam się nadal nie będzie podobało to proszę bardzo, kopiujcie sobie dalej, ale pamiętajcie, że na Bloggerze jest opcja zgłaszania kopiowania. A poza tym, dzięki hejterom z bloga udało się już zrujnować bloga. Zapewne z innymi blogami również tak się stanie. Alekso, jeśli znajdziesz inne kopiujące blogi, nie wahaj się, od razu je tutaj umieszczaj. Niedługo powstanie jeszcze zakładka dla Wiernych Kopiarzy.

~Lorraine Torres

EDIT od Aleksy:
Dodałam jeszcze Bloomcia01,która skopiowała CAŁEGO naszego bloga :@ Został skopiowany nagłówek,tło,piosenki tygodnia...
Z resztą,sami zobaczcie :(

EDIT2 od Aleksy:
Dodana została również



Layla5675 widać najczęściej tam pisze,ale widać,że nie jest jedyna i ,,piszą'' z nią jeszcze parę dziewczyn >.<

117 komentarzy:

  1. Ja też będę zgłaszać ! Tak nie może być!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chce na wojnę!

      Kupiłam nowy miecz i chce go wypróbować ^^

      Usuń
    2. Wyprzedaż ostatnio była. Dwie zbroje w cenie jednej ,a kupując trzy kopie dostajesz rabat na 70%

      Ann

      Usuń
    3. Uuuuu *U* A puginały były? I może, wiem, że nie możliwe, Czarne Ka'kari?

      Usuń
    4. Ja ostatnio maczugi szukam żeby matematyczka poszła na dłuuugi urlop :P

      Usuń
  2. Zrób dodatkową zakładkę "czarna lista" ;)
    Jak jeszcze znajdę jakiegoś kopiarza to Wam przekażę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno Ci pomogę! Oni są beznadziejni! A tam głupia magda blue chce zacząć pisaćna kolejnym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę żebyście wiedziały, że w tej wojnie trzymam waszą stronę. Kopiarze oskarżają was o oskarżanie ich, jedno takie oskarżenie widziałam na własne oczy, i to nie było miłe. Pisał tam że was nie poleca, jak wy grzecznie prosiłyście o nie kopiowanie. Teraz od słów przechodzicie do czynów. Słusznie! Chcieli wojny, to ją mają. To tylko zrujnuje ich blogi i przyniesie sławy waszym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłaś też Panu Gorgonowi -.-" Zobacz co powiedział na blogu Amory -.-" I jestem z Tb po**na siostro!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Och,ach Magda B chciała ze mną pisać bloga! Już nie będzie pisaććć

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorry, ale nie możesz po prostu zablokować kopiowania tak jak mój cerberek. Ale wiem że to twoje zdanie dlateo jak coś to będę zgłaszać !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie może zrobić blokadę jak na moim cerberku ? :o

      Usuń
    2. Bo potem nie będzie można pobierać baz na Base Revolution na przykład :C
      Długo mnie nie było O.O Ile komów >.<

      Usuń
    3. I tak można screena zrobic.

      Usuń
  8. zmieńcie nałówek !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wchodzę w krwawą wojnę! A jak, ide hejcić!
    Do boju upioryy!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. spoko bo na pożenaniu napisałaś że będzie nowy i nie mogę się doczekać !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. one ciągle kopują a to cięzka praca dla Aleksy i Lorraine żeby to zanaleść a wy nie szanujecie tgo wg

    OdpowiedzUsuń
  12. A z kąd wiecie, że kopiują od Was? Może same znajdują swoje źródła informacji. A może to wy kopiujecie od nich? Może przecież zrobić się im bardzo przykro :/ zastanów się nad tym Lorraine Torres :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiem, że kopiują od nas, bo jeden post był IDENTYCZNIE napisany. Proszę bardzo:
      Skopiowany post (Początek):
      http://lagoonciafun.blogspot.com/2013/02/a-wiec-moze-plany-poszy-do-realizacji.html?showComment=1365927588205#c3719804701765152754
      Oryginalny post:
      http://my-monsterhigh.blogspot.com/2013/02/a-wiec-moze-plany-poszy-do-realizacji.html?m=0
      Spójrz sobie jeszcze na datę dodania.
      I co, nadal wierzysz w niewinność tych osób?

      Usuń
    2. ja nie wieże no ale jak ktoś ma takie samo zdjęcie no to może nie jest kopiowane co nie ???

      Usuń
    3. I następny post skopiowany z waszego bloga przez "lagooncie" http://lagoonciafun.blogspot.com/2013/01/wszystkie-to-niestety-lalki-zrobione.html#comment-form

      http://lagoonciafun.blogspot.com/2013/01/zblizenie-catrine-rochelle-dc-lalka.html#comment-form

      W tym drugim, jak się kliknie na nazwę posta (Zbliżenie Catrine + Rochelle DC (lalka fana)), przekierowuje do waszego bloga!

      Usuń
    4. Tu ku*** nie chodzi o zdjęcia tylko o zkopiowany tekst NIEOGARY!!!

      Usuń
  13. Jestem z wami! Nie nawidze kopiarek i hejterów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lorr, pewnie uznasz to za spam ale napisałam posta o tej Waszej wojnie :3
    http://monsterhighblox.blogspot.com/2013/04/wojna-na-mmh.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. A jak się zgłasza bloga na bloggerze bo jestem początkująca i nie wiem, powiecie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wstrętne kopiary!!!!!!

    Laura Bombinable (Dawna Abbey Bombinable)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dlaczego ona jest na złotej liście ????????????

      Monster Madzia

      Usuń
    2. Abbey/Laura? Aktywny komentator x:

      Usuń
    3. aaaaaaaaa

      Monster Madzia

      Usuń
  17. te skur**** chcą wojny to mają debilki jeb**** szmaty stare jestem po waszej stronie lorraine

    OdpowiedzUsuń
  18. Wchodzę!!! Idziemy hejtować tamte blogi!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Uuuuuu.ostra krwawa wojna:)
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kopiują, kopiują, kopiują i jeszcze raz kopiują! Lorr i Aleksa pracują nad tym żeby znaleść taką nowinkę. A oni wchodzą na My-Monster High i myślą sobie:,, Fmmm... O nowinka nowa seria?!(Przykład). O skopiuję sobie, nie dowiedzą się przecież" A Wy możecie się łatwo dowiedzieć! Stoję po Waszej stronie! Nie zamierzam żebyście przegrali, ale jak już będzie źle to zgłoś ich blogi!

    Wiki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Będzie się lała krew? :O
    Odwiedźcie też nas na blogu! Chyba nie kopiujemy, co nie? o.o Biorę z fb i innych zagranicznych stronek. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  22. Aleks, Lorr Ci cali Monster High Boys skopiowali ten screen z nk z info o filmie scaris :( (mój screenik >:O ) oto link: http://monsterhigh-boys.blogspot.com/2013/03/uwaga-film-scaris-juz-w-maju.html?showComment=1365955610276#c4763499917625963358

    :( :(

    Wasza Clawdeen.High.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lorraine, bardzo proszę, mogłabyś skomentować ten wpis w moim imieniu? Niestety nie mam konta na żadnym z możliwych tam profili więc nie mogę...
    Link do mojego posta: http://monsterkowam.pinger.pl/m/18269441#comment32020426
    Link do posta kopiary: http://lagoonciafun.blogspot.com/2013/03/zobacz-wpis-o-tytule-quotpizama-party-3.html#comment-form

    Proszę, abyś podała tam link do mojego wpisu i napisała, że kopiowanie treści jest karalne i co tam jeszcze wymyślisz. Bardzo proszę i z góry dziękuję! ;*

    Pozdrawiam!

    Madzialena ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Chamskie kopiary! I jeszcze ten 'Pan Gorgon', który chronił kopiarę! Wywołałyście wojnę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się do wojny jestem za wami i na moim blogu dodałam post o wojnie tutaj macie link, aby nie było
    ja-monsterhigh.blogspot.com
    nie spamuję to do was !!! redaktorek !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. A widziałyście jak Gorgon mnie obrażał, bo się mu postawiłam?

    OdpowiedzUsuń
  27. Hah, ci kopiarze po prostu nie wiedzą z kim zadarli! Do boju potworki :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Aleks, napisałam na moim pingerku o waszej wojnie XD

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiecie co? Ja bym się już zamknęła w sprawie Gorgona i Wolfa. Pokażmy (jeden jest Razjel więc niech pokaże) im, że mamy od hamów więcej kultury i oni sobie będą myśleli, że wygrali, a my wygramy naszą kulturą. Nie przezywajmy ich od hamów, c*ujów, debili i nwm czego jeszcze tylko zamknijmy się. I nie poddawamy się tylko zamknijmy im japy naszą kulturą :3 I niech sobie mówią, że mają 17 lat (chociaż wiecie jak ja w to wierzę xd Tu mi czołg jedzie tu odjeżdża jak to Michalina mówi XD). Niech się od**erdolą z chamskimi odzywkami typu 'młoda' itp. XD Bądźmy jak Multi (<333). Chociaż nie wiem co to zdanie miało znaczyć XD Ale może naprawdę lepiej będzie nie przeklinać na dekli :3 Niech będą dla nas jak powietrze-nie zwracamy na nich uwagi :3 Mam nadzieję, że chciało Wam się czytać tą litanię i, że jesteście ze mną :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ogarniam zdania, gdzie pojawił się mój nick xD

      A co do wojny to ją popieram! Nie można pozwolić sobie na to by oni tak poprostu kopiowali sobie posty z qaszego bloga zamiast samemu poszukać jakiś nowinek-.-" nie uwierzę, że tak trudno sobie wpisać do wyszukiwarki blogi o MH z innych krajów a tłumacz google też zawsze może pomóc, chodź polecam bardziej słownik ;)

      Usuń
    2. Lool, przeczytałeś litanię ;D

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Jak dla mnie nie doczytanie komentarza do końca to brak szacunku dla jego autora i tego ile pracy w niego włożył ;)

      Ale wracając do tematu: to wyjaśnij mi po ludzku dlaczego ja się tam znalazłam xD

      Usuń
    5. Weź mnie zabij XD Ja myślałam, że Ty jesteś chłopakiem ;-; Ja dekl XD Sorry :* Bo kiedyś chyba jak gadałyśmy o Niekrytym to myślałam, że jesteś chłopakiem xd Dekl ze mnie 😬

      Usuń
    6. No dzięki wiesz T.T FOCH FOREVER!!! W którym calu ci niby chłopaka przypominam?-.-'
      A teraz wyciągam mój miecz jedi! Lepiej uważaj!

      Usuń
    7. Wiem kurwa jestem debilką XD Po nicku mi się skojażyło xd Weź się nie fochaj XD Ja mam diaxową motykę ;D

      Usuń
    8. Aja miecz , ale go nie użyje :D Szkoda mi mojego maleństwa :-)

      Usuń
  30. znalazłam art catty ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomogę Wam w tym. Mam bloga na Pingerze więc zajmę się You're Best Ghoulfriend... Zobaczy, że kopiarstwo źle się kończy...

    OdpowiedzUsuń
  32. https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/66816_684798071546100_848784772_n.jpg
    Lorr,zdjęcie dedykowane dla cb :3

    OdpowiedzUsuń
  33. DOIGRAJĄ SIĘ WSTRĘTNE KOPIARY

    OdpowiedzUsuń
  34. zdjęcie catty :

    http://25.media.tumblr.com/30e265616d618d95c334d6a47f9d5a25/tumblr_mkco3xFZTb1rm4rn5o1_500.jpg

    Monster Madzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się popsuło i linku nie mogę otworzyć ;_;

      Usuń
    2. Założyłam blokadę kopiowania tekstu. Przynajmniej tyle mogę zrobić, wybaczcie. A, i lagoonciafun usunęła bloga - kolejne zwycięstwo po naszej stronie:D

      Usuń
    3. Blokada tekstu? Super! Przynajmniej będę mogli basy pobierać do BR ;) Dobre rozwiązanie - a bez linków,jakoś przeżyję, można też od biedy przepisać :/

      Usuń
    4. Nie chcę was martwić ale tą blokadę łatwo obejść...

      Usuń
    5. Ktoś skopiuje, to będzie miał prze... a nie, żeby już nie bluźnić, przekichane z naszymi kochanymi hejterami:)

      Usuń
  35. Hejtujemy dziewczyny hejtujemy^^^Ale im w pięty pójdzie:P
    Anu$ka:*^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta cała Lagooncia usunęła wszystkie wpisy a zostawiła tylko te ze stycznia!!!!
    Anu$ka:*^^

    OdpowiedzUsuń
  37. oczywiście jestem z wami. A wy kopiarze sorry za słowinctwo, ale wypier-papier z tego bloga bo jeśli chcecie kopiować to idźcie gdzie indziej. Dziewczyny z tego bloga dadzą wam popalić... zapamiętacie je na długo!
    I nie chciałabym być w waszej skórze teraz.... Żal mi was!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem po waszej stronie.
    I żeby blogi tych kopiarzy zlecą z tej planety;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Na moim kanale postanowiłam śpiewać piosenki tygodnia :P I wstawiłam Starships :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Cóż, wydaje mi się że rodzice XD

    OdpowiedzUsuń
  41. EEE.....monster high i ty usunęło bloga .....

    OdpowiedzUsuń
  42. Stowarzyszenie po*ebanych do boju!

    OdpowiedzUsuń
  43. Okropne! Jak można kopiować z czyjegoś bloga! Nie jest to miłe uczucie, gdy ogląda się bloga a tu *bum* skopiowane posty... :(
    Dobrze, że wypowiedzieliście wojnę! Oczywiście pomogę Wam, jak tylko kogoś znajdę!

    OdpowiedzUsuń
  44. Lorr! Ktoś skopiował CAŁEGO naszego bloga! :@@@
    http://my-monsterhigh2.blogspot.com/
    2 tylko dodali! Skopiowali i nagłówek,i piosenkę,i tło,i wygląd. Nie no, ludzie, czy nawet na własny BLOG was nie stać?! Tracę wiarę w ludzkość ;__; A żeby było zabawniej, to koleżanka magdy blue (bloomcia01)! Nie no, wpisuję ją do tej listy -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholera, to to już przestępstwo normalnie!!! Aleksa i Lorr, współczuję wam . Nie wymyślą sobie nazwy, nagłówku, wyglądu, tylko kopiują!!!!! To to naprawdę nie miłe, pamiętajcie jestem z wami.

      Usuń
    2. Mam te kur*y po uszy -.-

      Usuń
    3. do tego zrobiła to w jeden dzień!!! to musi być zemsta za magdę 0.0!!! LUDZIE,OPANUJCIE SIE!!!

      cerberkaV

      Usuń
    4. a ta bloomcia01 ma popularne posty a ich nawet niema na tym swoim blogu

      Monster Madzia

      Usuń
    5. Co za idiotki!!!Jak ta cała Lagoonia usunęła bloga to jej koleżaneczka zaczyna.Zgłosić je i hejtować do bólu!!!
      Anu$ka:*^^

      Usuń
    6. I jeszcze jej wszystkie posty są z 15 kwietnia a dla niepoznaki zrobiła też posty gdzie życzy wesołych świąt i nowego roku-.-". tak jakby nikt nie umiał przeczytać daty

      Usuń
    7. Tzn.chciałam powiedzieć,że usunęła posty.
      Anu$ka:*^^

      Usuń
    8. Anka a od kiedy to z anonima ??? A tak a propos to dodaj jeszcze all bloga boys from monsterhigh odwdzięczymy się za te s**i lorr!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    9. A jestem na rodziców kompie i nie chce się logować bo na swoim mam automatycznie:)
      Anu$ka:*^^

      Usuń
  45. Wstrętne kopiary!! rzal.pl (bląd specjalny)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pożałują tego!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Znów skopiowane konkursy :C
    http://3uhsskdh.blogspot.com/2013/03/hejka-i-upiorki-ze-tak-szybko-ale.html#comment-form

    i tutaj pierwsze zdjęcie skopiowane:
    http://3uhsskdh.blogspot.com/2013/03/blog-post.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  48. Hejcimy: monsterhigh-boys.blogspot pod każdym postem!
    Kto wchodzi?

    OdpowiedzUsuń
  49. Żal! I jeszcze ta cała Julia, mnie oskarża, że jestem straszną kopiarą! Ja tylko po prostu zapomniałam dopisać z kąd pochodzi ten obrazek, a nie kopiuję wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  50. PS. sorry za to zamieszanie o ten obrazek ale już podpisałam go i postanowiłam, że nowinki będę szukać sama! :PP Jeszcze raz sorrki za ten nie podpisany obrazek :*

    OdpowiedzUsuń
  51. znalazłam nowego bloga wszystko skopiowane od początku tak samo jak zrobiła bloomcia ale teraz jakaś layla link: http://my-monster-high2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Z chęcią bym sprała te deebilki .. ale niestety nie wiem gdzie mieszkają! Muszę was też zapewnić, że jestem z wami i będę hejtować te blogi :PP

    OdpowiedzUsuń
  53. Ta wasza Bloomcia skopiowała nawet post ,,Wypowiadam wojnę''
    Ale niemądra!

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie cierpię tych wrednych kopiar...

    OdpowiedzUsuń
  55. No to jest przegięcie. Żeby całego bloga skopiować?! Mogłyby się ruszyć i poszukać informację na posty a nie kopiować wszystko co popadnie. No pewnie tak to każdy może po prostu skopiować i myśleć że ma świetnego bloga!!!

    Laura Bombinable

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)