wtorek, 2 kwietnia 2013

Jak naprawić rękę lalce Monster High?

Witajcie!
Jak wiecie,zamknięto niestety naszego partnerskiego bloga - nowinki-mh.blogspot.com
Źle byłoby stracić cenną wiedzę,która była na tym blogu.
Nutella,dała kiedyś cenne porady,które być może, kiedyś się wam przydarzą (jeśli nie teraz).
Tak więc przejdę do tematu: Jak naprawić rękę lalki Monster High?
Jak wszyscy wiemy,lalki można rozkręcać,ustawiać itp. ,ale co zrobić gdy mechanizm ręki się urwie?
Tutaj jak powinien wyglądać poprawne zaczepienie ręki:

Pewnie niektórzy z was,posiadający lalki spotkało się może kiedyś z czymś takim, np. moja kuzynka:

,,Patyczek'' został w środku ręki :( Na szczęście teraz wiadomo jak to naprawić:
Znajdujemy coś czym możemy ,,wywiercić'' nowy otwór, np. jakiś cienki gwóźdź.
Wywiercamy. Ma to wyglądać tak:

 
I to samo robimy z drugą częścią ręki:

Trzeba to robić tak by nie uszkodzić tego stawu, dzięki, któremu ręka lalki może się poruszać.
Po wszystkim mamy już 2 otwory:

Teraz potrzebny nam będzie jakiś kawałek plastiku,który będzie pasował.
Na jednym końcu smarujemy go mocnym klejem:
 
Będzie on robił jako nasz nowy ,,patyczek''. Następnie wkładamy:

I mamy już zreperowany ,,patyczek'' teraz możemy go włożyć, razem z częścią ręki do drugiej:


(zdjęcia oraz pomysł z bloga: nowinki-mh.blogspot.com oraz zgodnie z umową/życzeniem dopisanie bloga: pasje-i-zycie.blogspot.com)

Gotowe! Cieszcie się naprawioną lalką!

Mam nadzieję,że post wam się podobał i teraz będziecie wiedzieli co robić w takiej sytuacji,a te porady się nie zmarnują.

Mieliście już taką sytuację? Jakaś z waszych lalek będzie czekać na naprawę?


31 komentarzy:

  1. Nie , jeszcze nie ułamałam ręki mojej Upiornej ale szkoda mi było Drakulaury mojej znaj. Noga jej odpadła i ją wyrzuciła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie mojej Draculaurze odpadła noga,to przez teng głupi patyczek ;(

      Usuń
  2. Mi tak zepsuła się Lagoona i Clawdeen. Ale Deenie mój tata mi naprawił. Moja przyjaciółka też ułamała rękę swojej lalce Farnkie ale nic z tym nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tata che tak naprawić nogę Frankie.


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi jeszcze od żadnej lalki się nie urwała ręka,ale jak się urwie to skorzystam z instrukcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mojej Toralei wyłamała się ręka w ramieniu, nic nie da się z tym zrobić :C

    OdpowiedzUsuń
  6. A moja GFF to dopiero miała. Nadepła na swoje JEDYNE lalki - Frankie i Deenę i już się nie dało naprawić. Wczoraj ją pocieszyłam, że kupi sobie nowe, bo ona lubi Spectrę. No i przeglądała Allegro za nowymi.

    OdpowiedzUsuń
  7. https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQVO7eR-W0g1Zg8T9NPxKG3Lb6FU6VT9el8jl4dJ0bVTooj_KfoEg
    Link do zdjęcia Catrine ( z twarzą, przynajmniej ją widać) w filmie SCOF. Nie wiem czy się przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co to jest to w czerwonych włosach obok niej

      Monster Madzia

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi ręka Lagoony się złamała tylko muszę ją znaleźć xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Supcio!!! Muszę przekazać koleżance XD Bo, ja osobiście traktuję moje lalki jak eksponaty ;) I jeszcze mi się takie coś nie zdarzyło :P (kiedyś prawie, i to z moją pierwszą lalką Neferką, gdy próbowałam włożyć jej dłoń to się nie dało, no ale od czego są rodzice :D )

    OdpowiedzUsuń
  11. mi kiedys moja 9 letnia kzynka rozwaliła ręke lagoony ten sposb mis ie podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki, że to wstawiłyście Upiorki :) Bardzo to się przyda mojej Straszyciółce.
    Upiornie pozdrawian !

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak już kiedyś mówiłam tak samo było z moją Draculaurą!Wtedy Anonimek napisał ,że na tym blogu które właśnie skasowano moge znależć jak się naprawia!Lecz gdy moja siostra zdziałała i wszystko było dobrze do puki klej nie wysechł i ta część od poruszania się nie zkleiła z częścią :/ tym bardziej miała skrzywioną ręke :/ Ale kupuje następną Lale lecz tą pozostawiam i obetne jej włosy na krótko bo jestem ciekawa jak będzie wyglądała ale dopiero jak kupie nową Lale oczywiście
    Dramaja.(Kiedyś Draculove.)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi ręka się nie wyłamała, ale złamał się obcas od buta i próbowałam już wszystkich klei.
    Nie wiem co mam zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poxipol jest bardzo dobry, lecz szybko schnie, to musiałabyś szybko skleić obcas :C Jak by wyschną na bycie, to Pudzianowski by tego nie oderwał xD

      Usuń
  15. Kropelka podziała

    OdpowiedzUsuń
  16. O Boże, jak operacja na otwartej ręce :O

    OdpowiedzUsuń
  17. :( Fajne pomysły ale jedna z pinger.pl miała popsutą ręke Howleen DC i ją zwyczajnie skleiła ;( !

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam takie małe pytanko - czy mogę też zrobić na moim blogu taką akcje " Piosenka tygodnia " ?? Nie będziecie złe, że to tak jakby " ściągnięte " ?? Oczywiście napisałabym, że pomysł z bloga My Monster High :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdy dostałam kiedyś na urodziny lalkę Cleo, po dwóch dniach złamała się jej ręka (ale moi rodzice wymienili lalkę xD ). Podobnie było z moją lalką Abbey , tyle że koleżanka ją złamała. Ale jak kiedyś jeszcze złamie się ręka lalki to już wiem co robić :P .

    OdpowiedzUsuń
  20. Super moja np se tak poradziła z Toralej i Venus

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi sie to stalo z nefera i noga jej odpadla na wylot kolezankka miiii odkupuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja Draculaura miała operację kolana w klinice przy szpitalu bielańskim, cztery dni pobytu na oddziale i wróciła jak nowa :)
    Na swojej stronie mają też informację jak naprawiają lalki http://zabawki.tanienaprawy.waw.pl/blog/index.php?id=echj4877

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomocy.Drakulaura leży na stole operacyjnym.Ma złamany staw kolanowy.Otworki już wywiercone metalowe pręciki do otworków dopasowane. Jedyny problem to klej jakim skleić to wszystko. Ma ktoś w tym doświadczenie?
    dodam że superglue próbowałem.

    OdpowiedzUsuń
  24. mi się złamała noga w lalce monster high czy mogłabyś wstawić jak naprawić złamaną noge lalki ? proszeeee

    OdpowiedzUsuń
  25. A co jak już włożysz ten patyczek a ręką i tak będzie odpadać??? Bo jednak na niczym się nie trzyma nie ma zgrubienia na końcu gdzie może się zaczepić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, nie ja układałam ten poradnik. Nie wiem, jak ci pomóc. Jedynie wzięłam go od kogoś innego, jak zaznaczyłam w poście >_<

      Usuń
  26. Mi się złamał staw kolanowy. Niestety popełniłam błąd bo nie popatrzyłam na Internet i nie zbadałam sytuacji. Próbowałam skleić superglue ale się dało. Więc obłożyłam papierem i watą i skleiłam. Teraz to brzydko wygląda ale Draculaura ma długie spodnie więc nie widać. Ale i tak nie rusza nogą. :'(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)