wtorek, 30 kwietnia 2013

Pamiętnik Twyli!

Pojawiło się już zdjęcie pamiętnika Twyli!:

http://1.bp.blogspot.com/-z9fW-QTGROA/UX51cDYaZsI/AAAAAAAACDI/v378LhZbVlA/s1600/twylia.jpg 

Dziwi mnie tylko brak nazwiska na pamiętniku,podejrzane jest też to,że na wystawie z jej lalką pamiętnik był zupełnie inny!:
  
Zmienili jej imię? Bardzo mnie to intryguje,dlaczego na zdjęciu wyżej jest ,,Boogie'' zamiast ,,Twyla'', to pierwsze mogłoby być jej 'ksywką', to akurat miałoby nawet sens,tylko czemu są 2 wersje tego pamiętnika?! Tego raczej możemy się tylko domyślać :(

Macie jakieś hipotezy dlaczego są dwa różne imiona na dwóch różnych pamiętnikach? Nie możecie się doczekać całego pamiętnika?



17 komentarzy:

  1. Na polskiej mh wiki, pod bio Twyli jest jej pamiętnik po polsku! ^^
    mavia

    OdpowiedzUsuń
  2. też się nad tym zastanawiałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do 13 wisches !! Znalazłam zdjęcie abbey ale to chyba lalka zrobiona przez fana tu link http://www.google.pl/search?client=ms-android-lge&hl=pl&v=133247963&tbm=isch&ei=yAuAUc6IG4njOvyXgcgB&oq=abbey+13+wisches+&gs_l=mobile-gws-serp.12...863.19497.0.20691.48.26.4.2.2.0.397.4065.1j4j7j5.17.0...0.0...1c.1.11.mobile-gws-serp.s3K7L7XnprQ&q=abbey%2013%20wisches&biw=320&bih=339&sei=4wuAUenlHoOZO877gLAO#biv=i%7C0%3Bd%7CXTePtls9F_qfRM%3A
    co o tym myślicie ? Moim zdaniem to robota fana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać kiedy będzie na Allegro.:) A co do pamiętnika to myślę ,że ten z "Boogie" to tylko prototyp na wystawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazwisko nie jest potrzebne :-). Operetta Meowlody i Purrsephone naprzykład nie mają nazwisk :-) I pewnie ktoś jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale Twyla ma nazwisko, mianowicie Tharp. Operetta i inne takie wgl ich nie mają, Twyla je ma, dlatego jest dziwne ze go nie ma na pamiętniku

      Usuń
    2. Niby tak, ale Operetta, Draculaura itd. w ogóle nie mają nazwisk, a Twyla nazywa się Twyla Tharp, ma nazwisko, dlatego się dziwimy że go nie ma na jej pamiętniku

      Usuń
    3. Niby tak, ale Twyla ma nazwisko, mianowicie Tharp. Operetta i inne takie wgl ich nie mają, Twyla je ma, dlatego jest dziwne ze go nie ma na pamiętniku

      Usuń
  6. Znalazłam jeszcze.fotke z clawdeen z.której wynika że dziewczyny chwilowo zmienia sie.w dziny albo cos innego to powinno wytlumaczac czemu sa w takich strojach i czemu dolaczone sa do nich lampy !! Tu fotka http://www.google.pl/search?hl=pl&v=133247963&biw=427&bih=295&tbm=isch&sa=1&ei=DQ2AUbbuIYOrOoz7gMgP&q=13+wisches+monsterhigh&oq=13+wisches+monsterhigh&gs_l=mobile-gws-serp.12..0i13.138858.157859.0.160810.39.30.1.0.0.1.997.7813.2-4j4j6j2j2.18.0...0.0...1c.1.11.mobile-gws-serp.BpdfWJVkINg#biv=i%7C51%3Bd%7CQKsO7e3HefPbcM%3A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć nie ten link ale poszukajcie pare zdj dalej i znajdziecie deenie w fioletowej chmurce
      mam jeszcze nowa teorie lala frania i deen moga miec wlasne dziny tak jak w religii islamu co o.tym sądzicie ?O.o

      Usuń
  7. Zgadzam się z Igą i Lidią. Twyla nie ma nazwiska a co do pamiętnika ten na wystawie to prototyp:)

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się Twyla strasznie podoba. *_*

    Fajny "nagłówek". Taki... wiosenny! ;D
    A Lorr wygląda na nim trochę jak ja... O.o
    To znaczy ja mam grzywkę i zielone oczy, ale poza tym... xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Znalazłam treść pamiętnika Twyli:
    http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Pami%C4%99tnik_Twyli

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie- skąd wzięłyście te zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy które. To drugie z grafiki, to 1 z mojego źródła.

      Usuń
  11. Twyla ma na nazwisko Tharp, przeczytałam że jest córką Boogie. Może to dlatego. Tu link:
    http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Twyla

    Kizia-Mizia

    OdpowiedzUsuń
  12. a wiecie jaką role będzie grała twyla w tym filmie????

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)