środa, 24 kwietnia 2013

Graficzne wersje Howleen,Gigi,Lagoony i Twyli!

Kolejne info przed chwilą do mnie dotarło.
Mam dla was zdjęcie tyłu opakowania jednej z lalek 13 Wishes:

http://25.media.tumblr.com/4ef757db538edf263ff8594dd93fa603/tumblr_mlrit7O5tP1ra8gmho1_500.jpg 

Chyba za dużo chwalenia serii 13 Wishes? :P
Ten post też nie będzie inny, dziewczyny wyszły tu również cudownie! Może trochę nie leży mi fryzurka Lagoony,ale to jej uroda w tej wersji i raczej nie mam co się czepiać ;)
Na pudełku widać już wyraźniej wszystkie napisy,postaram się je odczytać,może i przetłumaczyć,ale nic nie obiecuję,ponieważ nie doczytuję się paru słów :/
Najbardziej przypadły mi do gustu Gigi i Howleen,ale Lagoona i Twyla nie są złe ;D

Podobają wam się graficzne wersje upiorek? Która najbardziej?

Za info dziękuję: Szatan Kinga

20 komentarzy:

  1. Graficzne wersje są piękne! Chyba rysował je jakiś inny grafik Mattela, bo wyglądają inaczej niż postacie XD

    OdpowiedzUsuń

  2. Też uważam że Gigi i Leen'a są najlepsze :* Ogólnie: Supcio

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. Aleksa na pingerku jest zdjęcie mojego około 17 godzinnego braciszka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiego masz pingera? Podaj na moim blogu, bo tu spamować nie można ;* Lubię dzidziusie :D

      Usuń
  4. Chyba już o tym pisałyście, ale na eBayu można kupić Frankie i Lalę z serii 13 Wishes :
    http://www.ebay.pl/itm/NEW-RELEASE-MONSTER-HIGH-13-WISHES-PARTY-DOLL-FRANKIE-STEIN-Pre-Sale-HTf-/321113281128?pt=US_Dolls_Bears_Toys&hash=item4ac3d7d268

    To Frankie

    http://www.ebay.pl/itm/NEW-RELEASE-MONSTER-HIGH-13-WISHES-PARTY-DOLL-DRACULAR-Pre-Sale-HTf-/321113279559?pt=US_Dolls_Bears_Toys&hash=item4ac3d7cc47

    To Lala
    Mam nadzieję, że pomoglam :) Staram się podciągnąć wyżej w złotej liście i próbuję wam pomóc, chociaż wiem, że to niepotrzebne xD Lala jest po ok. ... 48 zł !!!!! A Frankie też po ok. 48. Oj, w Polsce takie tanie to nie będą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejność na liście jest przypadkowa XD 48 zł!? O.O Ja-nie-mogę! Tak mało O.O?

      Usuń
    2. Cud, no nie ?? Szkoda, że takie ceny w Polsce są niemożliwe... gdyby były, to to był by dla mnie 9 - ty cud świata ( 9, zajrzyjcie na mojego bloga jak was to ciekawi... ).

      Usuń
  5. Mnie się podoba najbardziej chyba GiGi, ale mogłaby mieć inny kolor brwi :P Poz tym wyszły super!

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń
  6. Gigi- taka trochę z twarzy jest jak Nefera. Nie wygląda na miłą.
    Twyla- super. Lepsza niż art wykonany kiedyś prze zemnie.
    Leena- nic dodać nic ująć. Sweetaśna jest.
    Lagoona- jak każda Blue.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie też Gigi i Leena jest naj, ale Twyla i Lagoona też są niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  8. jak bende miala wiencej info dam wam znac!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wg mnie graficzne mogły być lepsze ;) A naj to Leen :D

    OdpowiedzUsuń
  10. warkocz lagoony wygląda jak rybi ogon

    Monster Madzia

    OdpowiedzUsuń
  11. Lor a kiedy dasz następny poradnik oc???


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  12. Gigi ogólnie mi się nie podoba, ale wersja graf. jest śliczna. ;-< Leenka super, a Twyla... zupełnie nie podobna do tego "pączusia" jakim jest lalka. Ale wersje graficzne rzeczywiście nie są takie Monster High'owe, bardziej wychudzone, ale równie ładne.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne są a Lagoona śmieszna

    OdpowiedzUsuń
  14. Są słodziutkie,ale arty nie są zbyt "normalne"jak na arty Mondter High a co bardziej w ogóle Mattela.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi najbardziej podoba się wersja graficzna Gigi.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)