niedziela, 7 kwietnia 2013

Lalki PD- Operetta, Frankie i Lagoona już na eBay'u!

Na eBay'u dostępne są już najnowsze lalki PD! I to w przystępnych cenach, bo z przesyłką np. Frankie kosztuje ok. 105 zł- co jak na nową, śliczną lalkę, której jeszcze nie ma w sklepach jest super ceną. Zwłaszcza, że inne PD w Smyku widziałam po 170 zł.    *o*

Screeny i link do aukcji:






(radzę powiększyć zdjątka)


Kupicie lalki? Jak podobają wam się
Frankie, Operetta i Blue w tej serii?
Chcielibyscie abym dodała posta
o ciekawostkach i błędach Mattela i różnicach między lalkiami?







21 komentarzy:

  1. Ja na e-bayu teraz szukam używanych ciuchów do lalek MH XD Lalek przez internet wolę nie kupować. No chyba, że będzie jakaś ładna i tania XD Hehe :p A mi się akurat nie podoba Frankie, a Goona ma tylko ładną twarz :p Poluję na Opperettę PD, ale zaczekam, aż będą w tym fajnym sklepie w Krotku, co takie tanie scarisy mają XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niom, Operecia cudownaaaa *o* Ja tam czekam na Toys R Us (czy coś takiego xd) jak otworzą.. jeśli wgl otworzą... noi czekam na przeceny... może jakaś lala wpadnie w moje łapki ;) Np... trio ktołaczek... <333

      Usuń
    2. Violetta, jakie masz lalki? łiii mi się udało zdobyć FRANKIE BASIC i 3 KOTOŁĄCZKI:)

      Usuń
  2. Violetto , a ty sama to odkryłaś czy przeczytałaś mój kom w któryś z postów? Jak z mojego kama to możesz napisać "dziękuje z info lidia burx"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Nie podziękuję ci za nic xd Jak już pisałam info z Facebooka. Napisali "Picture Day Dolls on eBay!!!"
      Wybacz, nie czytam wszystkich komentarzy, zwłaszcza tych od nie moich postów. -.- I czy mi się zdaje czy ty mnie nie lubisz? -___-

      Usuń
    2. Zdaje mi się że to ty mnie nie lubisz :P

      Usuń
  3. Hmmm.. po co usunęłyście blokadę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blokada denerwowała większość czytelnikom, w tym mnie, bo mnie też obowiązywała, to usunęłam. A i tak by pewnie kopiowali, a tutaj liczę już na moich kochanych hejterów♥

      Usuń
    2. JA ZAWSZE JESTEM GOTOWA DO HEJTOWANIA!

      Usuń
  4. No cóż... Smyk nie jest wyznacznikiem cenowy, bo ceny mają zawsze wyższe przynajmniej o 50% niż inne sklepy. W takim Rossmann'ie mają Picture Day'e za 99zł a ja za moją Spectrę dałam jeszcze mniej. (Ale fakt, na promocji to było) Więc w tym przypadku eBay się nie opłaca, bo nikt ci nie zagwarantuje, że nie dostaniesz lalki z krzywym makijażem czy wybrakowanej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam mam od takich rzeczy babcię ze Szczecina,która zawsze w sklepach znajduje mi tanio po premierze więc niedługo może ,któraś z nich będzie moja^^.A co do postu o błędach Mattela itp. ta ja jestem chętna;).Jak na razie jesteś moją faworytką Wii<3 I ten nasz wspólny 156 czerwca...:)
    Pozdro Anu$ka:*^^(nie chce mi się logować:P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może opublikuje, chociaż potrzebuję więcej głosów. Bo się będą czepiać czytelnicy -.-

      Usuń
  6. ja mam Toys Rus koło siebie w centrum handlowym!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka zazdrocha -.-" Foch :c *le szlachta* Też tak chcę xd

      Usuń
  7. Ja mieszkam w miasteczku ,a w Kole chyba nie ma!-,-

    OdpowiedzUsuń
  8. nie Lidio nie czytałam twojego koma. info pochodzi z Facebooka.

    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  9. Azzure, to że dalam akurat smyka nie oznacza, że jest dla mnie jakims tam wyznacznikiem cenowym -_- gratulacje takiego fajnego rossmana u siebie xd


    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidio, a mnie się zdaje, że nie powinnyśmy się przekomażać. proste? proste! Anonimowy człeku *_* xd niestety nie mam żadnej lalki, bo jestem takim krejzolem, że wszystkie oszczędności idom na misiożelkiiii. <33 jednak szykuję się na trio kotolaczek w czerwcu. (14 urodzinki) noi może... Caterine? albo... Catty? tak, uwielbiam kotołaczki i chcem szystkie. xd ale niestety chyba już się wam nie pochwlę bo już mnie tu nie bedzie... :((( (chyba, że jakoś moi krejzole czyt. czytelnicy glosujacy na mnie pokonają Nicolette xd :-/)


    Violetta ( no wm wm nie chce mi sie z fona logowac..... xd)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, napisz o tym! :)
    Planuję kupno Frankie z tej serii. :D WM

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)