poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Kolejne zdjęcia Twyli :)

Jak widać rośnie grono posiadaczy lalki Twyli, niektórzy z nich dzielą się z nami pokazując zdjęcia, teraz dodam kolejne,wyraźnie wszystko na nich widać:
Torebka:
http://1.bp.blogspot.com/-d4GeZj_C3ek/UX2U7ybX0cI/AAAAAAAAd8g/fie8IdkloPI/s1600/tumblr_mlz2arCTux1rzgmsxo5_1280.jpg 
Buty:
 http://2.bp.blogspot.com/-gifYziu_Qww/UX2U91PZaFI/AAAAAAAAd8o/8AWUTtkiLgk/s1600/tumblr_mlz2arCTux1rzgmsxo7_1280.jpg 
Jej kurzowy królik:
http://4.bp.blogspot.com/-E5LbVDvdtfU/UX2U5u0cUhI/AAAAAAAAd8Y/AVneyi6X2xg/s1600/tumblr_mlz2arCTux1rzgmsxo4_1280.jpg 
Sukienka i pasek:
 http://3.bp.blogspot.com/-ZGbMCh-Ll-0/UX2VAxjXNjI/AAAAAAAAd8w/UFuhf1mqE9Q/s1600/tumblr_mlz2arCTux1rzgmsxo8_1280.jpg 
Cała lalka:
http://2.bp.blogspot.com/-4qasKOY2mP4/UX2U3SqJfqI/AAAAAAAAd8I/mcC0alh7ESk/s1600/tumblr_mlz2arCTux1rzgmsxo1_1280.jpg 
No i małe zaskoczenie - porównanie lalki Twyli i Howleen, okazuje się,że córka BoogieMana jest bardzo mała!:
 http://3.bp.blogspot.com/-4XKXjnJ9FPg/UX2U3thaBqI/AAAAAAAAd8M/5nQdzyTKohI/s1600/tumblr_mlz2arCTux1rzgmsxo3_1280.jpg

Ja raczej myślałam,że Tharp będzie wielkości innych upiorek, tym mnie bardzo zaskoczono! Jednak bardzo się ciesze,że Howleen nie będzie sama i jest jeszcze ktoś malutki w Straszyceum :) Twyla zaczyna mi się coraz bardziej podobać ;)

Zaskoczyły was rozmiary tej lalki? Podoba wam się Twyla? Kupicie ją?

23 komentarze:

  1. Pewnie mają taki sam zwrost bo mają taki sam wiek(14), a zwykle potwory są staarsze od 14 (16, 17, 1600,5486)
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli po zakupię mojej wymarzonej howleen 13 wishes znajdą się pieniądze to ją kupię : P

    OdpowiedzUsuń
  3. dalej nie jestem przekonana do tej lalki =|

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie wcale to nie zaskoczyło ponieważ w innym poście były zdjęcia lalek 13 wishes i obok Twyli była Howleen i wtedy to załuważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na pewno ją kupie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja:)
      JVV

      Usuń
    2. JVV jak się dobrze przyjrzy nogom od Howleen I Twyli to się zobaczy że po 1 Howleen jest wyższa a po 2 uszy nie dodają wzrostu...


      Howie

      Usuń
  6. Twyla jest MNIEJSZA od Howleen . Dlatego że Twyla jest na stojaku .

    Howie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehe! rzeczywiście bo lalkę mierzy się bez podstawki.

      Usuń
    2. Nie. Wydaje się tak przez uszy.
      JVV

      Usuń
  7. Ja słyszałam że ona nie ma nazwiska szczerze mówiąc to tak myślałam ;)

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się Twyla bardzo podoba , nawet z tym małym wzrostem :) Na ebayu jest dosyć dużo jej lalek , ja osobiście wolę czekać na jakąś "normalną' cenę w "normalnym" sklepie , ale najpierw poczekam sobie na premierę filmu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzrost Twyli można było przewidzieć, ze względu na to, że ma 14 lat, więc taki sam wzrost jak u Howleen byłby logiczny. Co więcej Twyla bardzo śliczne buty i królika. Twarzowo przypomina Rochelle, jeśli chodzi o lalkę. Może jak trafi do Polski to kupię, ale narazie nie jest to jeszcze pewne. :) Nie ma co na przyszłość planować... Na drugim zdjęciu, na którym zaprezentowany jest dół lalki, widać bardzo fajny wzorek na nogach. To też mnie urzekło, a nie wiem jak to nazwać... Skóra? A może to rajstopy? Pomijając sprawę nóg, Twyla ma bardzo śliczne włosy. Miętowy odcień połączony z pasem liliowego. Super! Jestem na tak! A sukienka... Na wszystkie wilki świata! Ta sukienka jest poprostu wystrzałowa! :O Oprócz wymienionych wcześniej szczegółow sama Twyla tworzy swoją pięknością tajemniczość? W każdym bądz razie jestem pewna, że przy Twyli będą stawać kolejki. Trzeba mieć tylko nadzieję, że lalka nie trafi w ręce jakiegoś niedojrzałego, rozpieszczonego dzieciaka, który już pierwszego dnia od posiadania lalki urwie mu głowe... No cóż, to już raczej sprawa rodzica czy zdecyduje się mu kupić... Jeju, trochę zeszłam z tematu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym to nazwała cień. A co do ostatnich zdań to masz rację
      JVV

      Usuń
  10. mi też zaczyna się coraz bardziej podobać. Na zdięciu w pudełkach wyglądała jakby miała grubą i kwadratową twarz, ale pozory mylą

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczynam się przekonywać! A ty, milordzie wyprzedziłaś mnie z nowinką! ;-//

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest śliczna. A lalki na pewno nie kupię ponieważ według rodziców jestem za duża na lalki.
    Ale i tak mi się podoba.

    Laura Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaskoczyły mnie rozmiary tej lalki.Podoba mi się Twyla.Kupię ją.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecież od samego początku było wiadomo, że Twyla będzie mniejsza...

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi na początku Twyla się nie podobała. Ale teraz uważam, że to cudo i może bym ją kupiła, gdybym nie nastawiała się już na Gigi♥ A, co mi tam myślę, że kupię i Twylę i Gigi :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak znajdzie się kasa - to kupię Twylę. Ale narazie interesuję się Leenką. ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, śliczna zaczyna mi się podobać. :)
    Jednak Twyla jest bezużyteczna w mojej kolekcji, nawet dokładnie jej nie znamy...
    Zbieram na Rochelle GNO i Venus VIM. :-***

    OdpowiedzUsuń
  18. CAŁA PRAWDA
    Ja mam Twylę i muszę przyznać , że jest ekstra XD . A co do tej całej prawdy Twyla jest wyższa od Howleen . Sama porównywałam moje lalki !!!



    KAŚKA Z XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)