piątek, 19 kwietnia 2013

Nowy odcinek

Jakieś 15 godzin temu na oficjalnym profilu Monster High na YT pojawił się nowy odcinek po Angielsku.
Krótkie streszczenie:
Venus opiekuje się chorym drzewem. Wraz ze Straszyciółkami wyruszają do magicznego jeziorka, które daje im radę dotyczącą drzewa. Albowiem, aby wyzdrowiało, trzeba się nim opiekować i kochać. Na końcu drzewo wyzdrowiało, a Straszyciółki zrobiły imprezę.


Z tego, co się dopatrzyłam, odcinek był już chyba dostępny 31 marca na YT, ale nie był dodany przez MH. Więc jeśli widzieliście już info o tym filmiku na tym blogu wcześniej, powiedzcie mi, bo jeśli chodzi o filmiki to po prostu rzadko je oglądam i często się gubię.

Jak wam się podoba ten odcinek? Chcecie zobaczyć go po Polsku?

~Lorraine Torres

9 komentarzy:

  1. Ktoś kiedyś na Waszym blogu dodał go po rusku ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ulga wielka, bo teraz mam wymówkę: większość osób w Polsce mówi o wile lepiej po angielsku i lepiej można zrozumieć:D

      Usuń
    2. Ja tam w szkole mam niemiecki,więc o wiele bardziej cieszę się z angielskich odcinków - coś przynajmniej rozumiem :P

      Usuń
  2. Tak,był już ten odcinek po rusku...
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny fajnie jak bedzie po polsku ale dobrze ze nie robią 7 sezonu bo sie nie opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy będą wyniki base revolution

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas oddawania prac jest do dziś, do 20.00 pewnie coś koło 21.00 będą ;)

      Usuń
    2. Juz nie moge doczekac sie wynikow BR3

      Suzi1242 (z fona mi sie nie chce logowac). :q

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)