niedziela, 7 kwietnia 2013

Skelita na okładce!

Oto okładka niemieckiej gazety Monster High. Po raz pierwszy na okładce występuje Skelita!

http://4.bp.blogspot.com/-Vt7xZb9VexI/UWEs2A1UzqI/AAAAAAAABkI/tPZtUYPI93Q/s1600/tumblr_mkvien7NHe1rosg0bo1_500.png 
(obrazek z bloga moj-cerberek.blogspot.com)

Jak dla mnie ma troszkę dziwną twarz,ale i tak właściwie myślę,że wygląda ładnie ;)
Mam nadzieję,że i nasza gazetka będzie miała kiedyś Jinafire lub Skelitę na okładce :D

Kupujecie gazetę MH? Chcielibyście zobaczyć na okładce Jinafirę lub Skelitę? Którą bardziej? Podoba wam się okładka niemieckiej gazety?


14 komentarzy:

  1. fajna gazeta kupię ja jak bedzie w polsce bo ma 100 zł i jutro kupuję inną gazeta mh:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wolę Skelite na okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skelita wyszła tu bombowo!Też liczę na Jinke na polskiej okładce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy będzie base revolution 3?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta gazeta kupię ja jak bedzie w polsce a i jutor kupuję gazete mh tą z draculaurą scaris

    OdpowiedzUsuń
  6. Skelita chyba w nowej pozie, nie?
    Moja siosta czeka na Jinafire:)
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie cierpię skelity ale gazetkę kupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie następny numer w Polsce :) Na pewno sobie kupię, uwielbiam Skelitę.

      Usuń
  8. Jak będzie w Polsce to na pewno kupię!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jak będzie w polsce to kupuję ją jako pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lagonna ma nogi odwrócone do tyłu a reszta ciała jest przodem!!!! hehhehehe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)