niedziela, 7 kwietnia 2013

Ciekawostki i błędy Mattela

Jest to misz-masz postowy,wiem, że zapewne niektórym się nie spodoba, lecz kilka osób mnie prosiło żebym jednak opublikowała. No i jest:

Błędy oraz ciekawostki



Nie określiłabym tego jako błąd.
Po lewej widzimy Cleo PD prototyp, po prawej oficjalną.
Mnie się osobiście podoba bardziej oficjalna, prototyp wygląda jak podróba... ;-/
Czym jeszcze się różnią? Opakowaniem, na pierwszy rzut oka
jest takie samo, ale jest kilka różnic. Np. drugi obrazek z kliszy
wygląda inaczej. Zdjęcie Cleo, które jest na dole u prototypa
jest o wiele jaśniejsze, a Cleo wygląda na nim jakby przeszła 10  operacji plastycznych. ;) Fearbook też się różni (pamiętnik, szkolny album)
Noi torebki, zupełnie inne! Dostrzegłam też różnice w lalkach. Zdaje mi się,
czy prototyp ma kitkę? A może tak przypieli włosy do tektury?
Poza prototypu także zniechęca do lalki...


Co wy sadzicie o prototypie Cleo i oficjalnej lalce?


Istnieją 2 rodzaje Skelity! Spójrz na zdjęcie...
Identyczne? NIE! Pierwsza Skelita ma kropki między brwiami,
wzdłóż nosa, druga nie. Druga skelita występuje bardzo żadko
(tak czytałam) Mały błąd przy produkcji? Kaprys Mattela?
Czy brak farbki w fabryce? xd

Która Skelita wam się bardziej podoba?


Kolczyki Spectry PD są identyczne jak u Spectry DDG!
Czy tylko mnie denerwuje przemalowywanie ubrań i dodatków
oraz ich powtarzanie? ( oczywiście, tylko ja tak uważam :))

W którym wydaniu lali kolczyki wyglądają lepiej?
Moim zdaniem w DDG.

                                                                             

Operetta, karygodny błąd!
Zdjęcie promocyjne znacznie różni się od lalki!
Uwielbiam Operettę w serii PD, jest śliczna, ale...
na zdjęciu promocyjnym ma zupełnie inną maskę i fryzurę!
Fryzura z promocyjnego jest niezbyt ładna (ja tak uważam)
za to maska mi się bardzo podoba.
W oficjalnej wersji włosy są śliczne, lecz maska przeciętna.
gdybym miała wybierać, wzięłabym oficjalną, maskę zawsze można
zmienić...

Którą wy byście wybrali?



Lagoona promocyjna ma inne legginsy czy mi się wydaje?
Ta oficjalna ma połyskliwe... Ja osobiście nie wiem które
są fajniejsze, bo Lagoona mi się nie podoba w tej serii...
No i włosy Lagoony są intensywnie blond i są napuszone.
U oficjalnej tego nie ma. Mnie się osobiście bardziej podobają
oficjalne włosy, bo są bardziej naturalne. Jednak
na zdjęciach promocyjnych lalki zawsze mają specjalnie
przystosowane fryzury.

A tu Lagoona jako lala


Zauważyliście coś jeszcze?


porównaj Frankie PD oficjalną i tę ze zdj. promocyjnego...


Usta są bardziej czerwone, nie wiem czy to błąd, czy photoshop, czy
może tak padało światło... Istotnie buty mają inne kolory.
Gdy patrzysz na oficjalną but biały na drugim zdjęciu jest niebieski!
Ale o takie coś już nie będę się za bardzo czepiać, bo to chyba bez różnicy...
Noi romby na spódniczce promocyjnej są chyba ciemniejsze od
tych na zdjęciu oficjalnej lalki, ale to chyba też wina światła...

Ok, kończę bo przynudzam. xd
To był taki maly EDIT, bo anonim pewien mnie poinformował o różnicach
Frankie i Blue.
Kupicie którąś z PD? Jakie różnice widzicie jeszcze?

A i mam dla was konkurs, niespodziankę, w kolejnym poście. :-**










24 komentarze:

  1. Opercia promocyjna jest śliczna!!!! Ale ta druga...całkiem inna aż mnie zniecheciła!

    OdpowiedzUsuń
  2. widac nie tylko ja nie spię w nocy xd


    Wiii

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie nie denerwuje to czy coś się powtarza bo to nie jest ważne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Zresztą trudno od Mattel oczekiwać, że skoro już włożyli pracę w zrobienia matrycy do odlewania butów/kolczyków/dodatków, użycia jej tylko i wyłącznie raz. No i to chyba dobrze, że można mieć różne kolory butów. Mi się np. podobają buty Scarisowej Ghoulii i z chęcią bym widziała takie same tylko czarne.

      Usuń
    2. Ja wyraziłam swoją opinię.

      Usuń
    3. to dobrze xd

      Usuń
  4. Według mnie ładniejsza jest fryzura promocyjnej Operetty. Ale każdy ma swoje własne zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Picture Day oprócz Operetty Frankie i Lagoona też różnią się od zdjęcia promocyjnego. Pokaż to w następnym poście

    OdpowiedzUsuń
  6. Cleo ma kitkę, inne buty i inne ręce.


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tą 1 Skelite i mi to pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam małą uwagę czysto "organizacyjną" - to jeden z większych (a może i największy) blog o MH, więc osobiście ograniczyłabym liczbę określeń typu 'Spectrusia' czy Operetka oraz pilnowała takich drobiazgów jak spacje wielkie litery czy nadmierną ilość wykrzykników. Nie brzmi to za bardzo "profesjonalnie" i nie pasuje to tak dużego i znanego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę uważać przy Skelitę, bo w następnym miesiącu chyba ją kupię. Czy mi się wydaje, czy przez cień, lub taką żółtą ją wyprodukowano?
    A Frankie z "niebieskim butem" nie ma chyba kieszeni*{}*
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  10. Violu nie obraź się, ale robisz dużo błędów ortograficznych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za szybko piszę, przepraszam, postaram się to zmienić.

      Usuń
  11. Cleo prototyp ma złote usta a ta ,,prawdziwa,, ma niebieskie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Skieletta 1. ma inaczej włosy niż druga. Pierwsza ma grzywkę trochę na oku, a druga nie. Nie mam pojęcia, czy to uczesanie, czy lekko potargane włosy.... ale jednak jest jakaś różnica, nie xD Może jeszcze pasemka się trochę różnią ...

    OdpowiedzUsuń
  13. http://clawdeen1600.pinger.pl/m/18544187 ta dziewczyna skopiowała twoją treść z tego wpisu.




    BY: мαłα мαяzу¢ιєℓкα

    OdpowiedzUsuń
  14. Frankie ma dziwna twarz czy mi sie wydaje?xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)