środa, 10 kwietnia 2013

Zawieszam bloga

Ponieważ większość osób nie szanuje pracy redaktorek tego bloga, postanowiłam go zawiesić. Ustaliłam już wszystko z Aleksą. Bez tego bloga, jako potencjalnego źródła informacji, większość kopiarzy zacznie kopiować z innych blogów. Chciałabym serdecznie współczuć tym osobom, których posty zostaną skopiowane. Blog zostanie zawieszony dzisiaj wieczorem. Redaktorki mogą dalej pisać posty i pozostać w ekipie bloga, nie mam nic, a nic przeciwko. Chciałabym żebyście zostały, i to bardzo. W poście w wersji roboczej jest zamieszczona do was bardzo, naprawdę bardzo ważna informacja. Musicie ją przeczytać. Nie będę się dłużej wypowiadać.
Żegnajcie...

Z poważaniem

~Lorraine Torres
P. S. W piątek rano blog zostanie reaktywowany w celu pokazania wam nowego wyglądu bloga, to właśnie była ta niespodzianka i nie chcę, żeby się zmarnowała. Zostanie reaktywowany rano, około 7:00, a ponownie zawieszony o 14:00. Będziecie mieli sporo czasu na napatrzenie się na nowy wygląd. Naprawdę, włożyłam w nagłówek sporo czasu, i byłoby nie na miejscu pokazania wam, jak miał wyglądać.

176 komentarzy:

  1. WTF?!Mam nadzieję,że przynajmniej kiedyś wrócicie ;'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;( Wrócimy,ale jak się co niektórzy ogarną -.-!

      Usuń
    2. Moja kuzynka kopiowała od was i ją wyrzuciłam z ekipy mojego bloga. Ploooose zostańcie!!!!!!

      Usuń
    3. To żałosne. Tak mi przykro. Ten blog to było dla mnie bardzo ważne. Nie zdajecie sb sprawy ile osób teraz przez was ma zły humor. Robisz jak uważasz wiem o tym ale licz się z konsekwencjami. Ty nawet pewnie nie wiesz że wasz blog był drugi najchentniej odwiedzany. Zaraz po nowinkach. Please can you do something for me? Don't do it. Sorry but ja mieszkam w U.S.A od 4 roku rzycia and mało znam polish. Just think for a while please
      -your Pamela :)

      Usuń
    4. Please no.... I can dac ci....
      I don't know!!!

      Usuń
  2. Co to znaczy "zawieszasz"?
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blog będą mogli wchodzić tylko i wyłącznie autorzy bloga. Blog zostanie na pamiątkę, ale wy nie będziecie mogli już na niego wchodzić.

      Usuń
  3. NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!

      Usuń
    2. CCCCCCCCCCCCCZZZZZZZZZEEEEEMMMMMMMMMMUUU?????????????????????????????

      Usuń
  4. Nie zawieszaj !! Ja kocham waszego bloga !!! Bez nie go niewiem co zrobie !!! Prosze ... Ja codziennie wchodze na waszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. ja osobiście nie prowadzę żadnego bloga ale ci co kopiują (według mnie najlepszego bloga o monster high)niech się wreszcie naprawdę ogarną
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że niedługo wrócicie.....oby

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten blog to moje życie. Przychodzę z domu i.... sprawdzam a po jakimś czasie tzry razy. Prosze... moje rzycie straci swoją połowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda bylam ja i moja cala klasa uwielba tego bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Posty możemy dalej pisać!? A co z próbnym?! Z moim konkursem?! Nie...!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lorraine,Aleksa błagam was!!! Nieróbcie tego!!! Ja bez tego bloga nie potrafię żyć!!! MH to jedna(jak nie największa) z moich największych pasji!!! Muszę wiedzieć,co się dzieje w świecie MH! A co z konkursem Violetty? Zgłoszenie napisałam w komentarzu! Chcę znać wynik! Błagam,wstrzymajcie się! Kocham was!!!
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs zostanie zapewne nierozstrzygnięty. A informacje możecie znaleźć na innych blogach.

      Usuń
    2. Dyplomy zostaną wysłano mailowo.

      Usuń
    3. Dlatego radze podać mi swojego maila, lub ponownie wysłać pracę na mojego gmaila. Info dla wszystkich którzy pisali w komentarzach swoje prace.

      Usuń
    4. Podpisuję się.

      Usuń
  11. Ale skąt będe wiedziała nowinki z świata MH Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To straszne, płacze, już mam pożegnalny post na moim blogu. Mam też żałobę przez 4 dni. Proszę, wróćcie kiedyń, już mi was brakuje... Może oddaci bloga Violeccie, Nicolette, lub Frankie ?? Dużo osób uwielbia, ( lub tak jak ja )kocha tego bloga blagam !!!!!!! Wiecie, że już mi łzy lecą ?? Naprawdę, ja placzę, nie okłamywałabym cię i twoje starania........ doceniam cię. ;* Pa.... pa ;''''''''''''''''''''''((

      Usuń
    2. Zegnajcie... :(


      agis213

      Usuń
    3. Viol (jak słodko :3 kolejny nick,który skracam),Frankie i Nicolette raczej wiedzą o co chodzi (przynajmniej Viola) i raczej się już z tym pogodziła :(

      Usuń
  12. NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  13. nnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  14. Lorr,ale zawieszacie bloga tak na zawsze,na zawsze?W sensie,że już nigdy nie wrócicie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też bardzo przykro. :'(
    Pisanie na tym blogu było na prawdę wspaniałą przygodą. :9 :-((

    OdpowiedzUsuń
  16. I jeszcze jedno - wchodzę na waszego bloga 10 razy dziennie - NAPRAWDĘ !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wchodzę ile tylko się da :( to jedna z najgorszych rzeczy w moim życiu :(


      smutna agis213

      Usuń
  17. NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ja umrę bez tego bloga :(

    agis213

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Lorraine Torres nie usuwaj bloga
      laurag16

      Usuń
  18. Czemu tak nagle postanowiłyście zawiesić bloga?! Przecież tyle konkursów nie jest zakończonych! A pomyślałyście o próbnych redaktorkach? Po co one się starały, żebyście teraz, bez ustalenia tego z nimi zawiesiły takiego zaczepistego bloga? A pomyślałyście o czytelnikach? Przecież miałyście nałożyć jakąś blokadę, by nikt niczego nie mógł skopiować! Teraz, to za przeproszeniem, jest żałosne! Tyle pracy i waszego czasu, to wszystko na straty! Co wam odbiło, by zawieszać taką skarbnicę wiedzy o MH! Pomyślałyście tylko o sobie! Nie sądziłam, że poddacie się tak łatwo! Uważałam was za spoko osoby, a jednak okazało się inaczej. Teraz to mi nawet nie jest przykro z tego powodu, jestem na was po prostu wściekła!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog zostanie zawieszony, ustaliłam to już z Aleksą, a redaktorki mają wytłumaczenie w wersji roboczej posta tego nagłego zawieszenia.

      Usuń
    2. Są powody. Nawet moje posty i innych redaktorek kopiowały...

      Usuń
  19. A będziecie raz na jakiś czas reaktywować bloga, np. przez 4-6 godzin, a potem zawieszać ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lorraine się chyba nie zgodzi ;-/ kopiarki, by szybko rozgryzły ten sposób.

      Usuń
    2. Nie, wyjątkiem jest tylko piątek, postów nowych nie będzie, ale zobaczycie nowy wygląd bloga...

      Usuń
  20. ale czemu czy nie szło by odwieszać tego bloga na na przekład 4 dni w miesiącu przecież tyle waszej pracy poszło na marne. Tak czyli już nigdy nie będzie tego bloga i nigdy go już nie obejrzy ? Naprawdę mi przykro ale ja tego nie rozumiem.
    Kellsy Tiger

    OdpowiedzUsuń
  21. mogę tylko powiedzieć: pa pa. no bo widzę ze nic nie poradze na to co sie stanie

    cerberkaV

    PS: a i mam prosbe czy można było by przesunąć to chwilowe odblokowanie do 15:00 bo chyba nie zdąże wrócić ze szkoły przed ponownym zawieszeniem plose!!!:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!!!

      nie zapomnę o was!!!

      żegnajcie:'(

      miło było wam dawać jakiekolwiek info

      i być na złotej liście...

      cerberkaV

      Usuń
  22. Widzę, że nie tylko ja podjęłam taką decyzję. Kopiowanie to był jedyny powód dla, którego zawieszacie bloga? Chciałabym się dowiedzieć jakie jeszcze czynniki na to wpłynęły :) Trochę smutno będzie na internecie bez naszych blogów, bo w sumie zostanie tylko spamowisko, a nie blogi, ale cóż nie mam nic do waszej decyzji, wręcz przeciwnie, jeśli uważacie to za słuszne to popieram. Tylko trochę zdziwiła mnie ta wiadomość, aż musiałam sprawdzić, czy to aby nie spóźniony post na 1 kwietnia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Już podpisałam wszystkie zdj. z moich postów... następne kopiary będą musiały albo reklamować tg bloga, albo szukać własnych zdjęć, bo podpisy umieściłam w miejscach, których niekorzystnie byłoby je obciąć. xd

    OdpowiedzUsuń
  24. nieeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! nie róbcie tego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lorruś, Aleksiuś... nie róbcie mnie tegoooooo :((

    OdpowiedzUsuń
  26. te kopiary idiotki ciągle kopiują a same to nie mogą znaleźć ej Alekso to zanczy że blog będzię usunięty?? :( nie usuwacie prosze:( ;( bo wasz blog jest wspaniałay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie będzie usunięty, po prostu będzie ,,porzucony''.

      Usuń
  27. Poco ? Czemu ? Jesteście rzałosne tyle fanek mówi poco ? A wy macie to gdzieś ! Jak to ma tak wyglądać to sorki ale jesteście dziwne !

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak wy możecie? :< Rozumiem wszystko.... ale to za przeproszeniem PO CHOLERĘ! :C Racja, byłyście kopiowane, ale to nie znaczy, że macie się poddać! Pracowałyście długo i ciężko, chcecie to tak poprostu zostawić? To już naprawdę przesada... A konkurs Wioli? Nie możecie poczekać do wyników i dopiero po wynikach go zawiesić? Przepraszam bardzo, ale większość z Nas się napracowała! Ja np.' Pisałam swoje przez 2h.... zostawiam tu tylko swój e-mail. Jkbc, to praca jest w komie magdusiamisz1@wp.pl . Wasza (madzia) z prośbą o poczekanie na wyniki. Życie to tylko ciąg upadków i wzlotów...

    OdpowiedzUsuń
  29. Lor a czy bym mogła napisać sobie taką samą nazwę na blogu(http://agis213.pinger.pl/)znam wasze źródła info(namęczyłam się szukać) bym była takim waszym blogiem w innym wydaniu nie bierzcie tego do siebie ja się tylko pytam mamy nową żałobę monster high 'ową .


    smutna na zawsze agis213

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale nie. Chciałabym aby ten blog został zapamiętany jako ''jedyny w swoim rodzaju''.

      Usuń
    2. Spoko.Szkoda że usuwacie ;(

      Usuń
  30. NIE
    NIE
    NIE
    NIE
    NIE
    NIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    No ale cóż... Wasza decyzja...
    Wasz blog był i jest świetny <3

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń
  31. :(SMUTNO BĘDZIE BEZ WAS:(
    :(ZUPEŁNIE MNIE ZASKOCZYŁYŚCIE:(
    :(Z KTÓREGO BLOGA BĘDĘ CZYTAĆ NAJNOWSZE NOWINKI O MONSTER HIGH:(
    :(JUŻ SMUTNO....:(
    :(ALE TO WASZA DECYZJA JA NIE BĘDĘ SIĘ MIESZAĆ JAK DLA MNIE MIAŁYŚCIE POWODY:(
    :(ŻEGNAJCIE(oby nie):(

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiecie że istenieje coś takiego jak blokada na bloga, że ni można kopiować. Podjęcie decyzji o usunięciu bloga to poddanie się w obliczu problemu, a nie walka z nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już raz założyłam blokadę. Nie dość, że denerwowała mnie, to na dodatek czytelników.

      Usuń
  33. tyle poświęconej pracy, czasu wszystko na marne ......(płacz):(\

    OdpowiedzUsuń
  34. Naprawde was nierozumiem!!!!!-,- Beznadziejne to wszystko!!!Przecierz głupie kopiary nieprzeskadzają !!I co wam z tego będzie!?? NIC!!Będziecie tego żałować !!!A kopiary niech sobie kopiują!!!Ale wy byście mogły być mądrzejsze!!! I nie dać się!!! Poprostu odrazu was znienawidziłam!!!*O* ŻAL.PL!!!!!!!!!!
    Dramaja
    Papa!!!!Ja bym tak niezrobiła!!!I niepodejrzewałam ,że z taką nienawiścią będe do was pisać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Żal mi was!!Jeszcze będziecie żałować tej decyzji!!!!A te kopiary kopiują we wszystkich blogach!!!!*O* I co?? I nic!!!Jakoś niezawieszają tych blogów!!!Jak dla mnie to ŻAL.PL!!!!*O*
    Dramaja.
    PS:Nawet niewiecie z jaka nienawiścią do was piszę!!!!$@!$%$!@#@!!!Niedość ,że pokuciłam się z Przyjaciółką!!Wiecie co?? NIECIERPIE WAS ,ŻE SIĘ PODDAJECIE!!!!!NIE UMIEM TEGO WSZYSTKIEGO SŁOWAMI NAPISAĆ!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Lorr,BuddyPoke na pamiątkę twojego OC:
    http://oi45.tinypic.com/avrde8.jpg
    Wiesz,z kolorami trochę zmyślałam,bo buty były czarno białe,itp.
    Mam nadzieję,że ci się podoba :')

    OdpowiedzUsuń
  37. Wy sobie nie zdajecie sprawy,że przez was w tej chwili płacze pół Polski jak nie cała łącznie ze mną. A co z redaktorkami na okres próbny? To było ich marzenie,by pisać na tym blogu i co? Skąd ja teraz będe wiedziała,co się dzieje w MH!? Polećcie mi jakiegoś bloga. Z resztą przyzwyczaiłam się do tego,jest dla mnie bliski jak rodzina. Cóż,to koniec. Wszystko przemija... Wasz blog,moja suczka Perełka...30 kwietnia nie będzie jej już 4 lata...
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy to przeze mnie? ;( Przepraszam, ale zawsze podawałam źródło... :( ZAWSZE. Możesz wejść na mojego bloga i zobaczyć...
    PRZEPRASZAM ;(
    (monsterkowam.pinger.pl)
    Proszę, wybacz! :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej Upiorki !
    Nie usuwajcie tego bloga, bo na prawdę był ciekawy :) Lubiłam go czytac ! :D Co dziennie zerkałam czy jest jakaś nowośc. Wszyscy piszą, żebyście nie zawieszały bloga to go nie zawieszajcie ;) !
    Upiornie pozdrawiam <3
    ~ Amora Cupid - zmieniłam nazwe :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sorry, że wam tak źle pisałam na bloga. ! NIE OBRAŻAJCIE SIĘ I NIE USUWAJCIE BLOGA !

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Zuuui ludzie którzy od was kopiują. Są głupi i tyle!
    2. Szkoda, że zawieszacie bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Ej, nie usuwajcie bloga upiorki ! Jest fajnym źródłem informacji, a że inni go kopiują to się tym nie przejmujcie ! Proszę, nie usuwać bloga !
    Upiorne pozdrowienia dla was !

    OdpowiedzUsuń
  43. Lorranie pisałaś, że jest wiele innych blogów, ale nie takich jak ten... Tylko od Was idzie się najwięcej dowiedzieć! Proszę zastanówcie się!!!

    Wasza fanka
    Saw

    OdpowiedzUsuń
  44. WASZ BLOG JEST ODLOTOWY ! NIE USUWAJCIE GOO :c !

    OdpowiedzUsuń
  45. nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  46. Rozumiem... ale... nie, nie wytrzymam bez tego bloga, błagam jeżeli teraz go zawiesicie ( bo uważam to za słuszne ), to odblokujcie go kiedyś... Niewiem, za miesiąc? Błagam, wasz blog jest świetny i nie może się zmarnować. Moje życie legnie w gruzach. Kiedyś czytałam trzy blogi. Jeden się usunął ( nowinki ), drugi już nie pisze o monster high, a trzeci ( wy ) też chce się zawiesić. Żeby ten blog dalej istniał nawet pójdę do Anny Marii Wesołowskiej i pozwę inne blogi o naruszeniepraw autorskich, chociażbym musiała rzucić wszystko inne. Z poważaniem
    TinkaXXS
    aktualnie: smutna :(

    OdpowiedzUsuń
  47. codziennie sprawdzałam bloga nutelli i tego no i nie mam gdzie czytać o mh

    OdpowiedzUsuń
  48. Lorr, zawieś bloga na kilka dni, kopiarze się nauczą. Gdy już zapomną i znów będą kopiować, możesz zawiesić znowu. Wiem, że może Ci to nie pasować, ale
    wiele dziewczyn, które nie mają blogów, też chcą poczytać. Masz wielu fanów!
    Dziewczyny Cię uwielbiają! Twój blog jest jednym z najpopularniejszych blogów o MH w
    Polsce.Proszę Cię, odpisz mi na komentarz.
    P.S. Nie kopiuję od Ciebie, tylko z el chismoso spectral.

    OdpowiedzUsuń
  49. N
    NI
    NIE
    NIE Z
    NIE ZA
    NIE ZAW
    NIE ZAWI
    NIE ZAWIE
    NIE ZAWIES
    NIE ZAWIESZ
    NIE ZAWIESZA
    NIE ZAWIESZAJ
    NIE ZAWIESZAJ B
    NIE ZAWIESZAJ BL
    NIE ZAWIESZAJ BLO
    NIE ZAWIESZAJ BLOG
    NIE ZAWIESZAJ BLOGA
    NIE ZAWIESZAJ BLOG
    NIE ZAWIESZAJ BLO
    NIE ZAWIESZAJ BL
    NIE ZAWIESZAJ B
    NIE ZAWIESZAJ
    NIE ZAWIESZA
    NIE ZAWIESZ
    NIE ZAWIES
    NIE ZAWIE
    NIE ZAWI
    NIE ZAW
    NIE ZA
    NIE Z
    NIE
    NI
    N

    NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGAAAAAAAAAAAAAAA!

    OdpowiedzUsuń
  50. Możecie wejść na tą stronę : http://blogger-poradniki.blogspot.com/2012/12/blokada-kopiowania-zawartosci-bloga.html Tutaj już nikt nie będzie kopiował ! ;<

    OdpowiedzUsuń
  51. Teraz to pokazujecie wasą słabość !!! Przecierz jedna z najważniejszych zasad mh !! Czy Frankie się poddała gdy chciała wyprowadzić radowców z podziemia ?? NIE I SKOŃCZYŁO SIĘ TO SUKCESEM !!! jesteście słabe myślałam że jesteście inne !! Zawiodłam się na was !!!! Nie możecie linkować.tych obrazków ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź pod uwagę, że to nie jest książka czy serial animowany tylko rzeczywistość.

      Usuń
    2. A nie możecie linkować tych obrazków ?!

      Usuń
    3. ale marika ma racje z każdej książki można się czegoś nauczyć w tym przypadku żeby się nie poddawać !!!

      Usuń
  52. Czyli , powrócicie ? W lepszym wydaniu ? :P

    OdpowiedzUsuń
  53. czy to znaczy ze go usuwacie?:::::(((((((((((((((((((((((( niem laepszego bloga o mh tylko was czytam i jestm pasjonatka mh i chyba popelnię smobójstwo jezeli go usuniesz

    OdpowiedzUsuń
  54. czy istnieje cień szansy że przywrócicie bloga?????????????

    OdpowiedzUsuń
  55. czy już nigdy nic tu nie napiszecie? :(

    OdpowiedzUsuń
  56. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! NIE MOŻECIE TEGO ROBIĆ! PATRZĘ CO NOWEGO U WAS CODZIENNIE! NIE MOŻECIE TEGO ZROBIĆ! TO BYŁOBY ŚWIĘTOKRACWO!NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  57. Cześć ... Właśnie po tygodniu (lub więcej) weszłam na bloga ... I widzę ten post.. Nie poddawajcie się .. Weźcie mnie np. Ja się nie poddałam to i wy się nie poddawajcie :) !

    Ale i tak to twoja decyzja :c

    Mam jeszcze pytanie ... Na jak długo zawieszacie bloga ? Na zawsze ? :c

    Pa ! Będę tęskniła !

    OdpowiedzUsuń
  58. Cieszę się, że zawieszasz, ponieważ wy nie szanowalyscie ludzi... jeżeli usuniesz ten komentarz to świadczy to o twojej niedojrzalosci i noeumiejetnosci przyjmowania krytyki.

    Seraphine6652

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie szanowałaś ludzi ty *?@#%$^!

      Usuń
    2. I co, nie usunęłam twojego komentarza. Jesteś chyba jedną osobą na tuzin, która cieszy się z zawieszenia bloga.

      Usuń



  59. UWIELBIAŁAM TEN BLOG !!!!!!
    ALE CÓŻ ŻEGNAJCIE

    OdpowiedzUsuń
  60. jaka jest różnica pomiedzy zawieszeniem a usuneciem??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunięcie to tak na wieki wieków, że po chyba pół roku nazwa bloga się zwalnia i ktoś inny może założyć, a zawieszenie to niepisanie postów, tylko w naszym przypadku jest tak, że na bloga będą miały dostęp tylko redaktorki.

      Usuń
  61. Och Lorr... ja myślę,że Destiny nie chciałaby zawiesić bloga... Ale cóż jesteś właścicielką-to woja decyzja :( A ty Alekso? Też chcesz żeby blog zniknął? Czemu? Ten blog był dla mnie wzorem- miałam osoby dzięki, którym wiedziałam ,że muszę dążyć do tego żeby być w połowie choć tak dobrą redaktorką jak wy :(
    P.s: Violetto i inne nowe redaktorki bloga: świetnie piszecie, szkoda że tylko kilka postów udało Wam się napisać... Alekso! Jesteś moją ostatnią nadzieją! Założysz nowego bloga? Bardzo dobrze pisałaś... Ciebie Lorr nie proszę, bo wiem że masz to co piszę gdzieś. Powiesz, że to koniec i już. Nie ma sensu :( Napiszę u mnie na blogu post o Was! Założę o Was bloga... jesteście niesamowite! Takie doskonałe....

    Żegnam... szkoda,że w ostatnich dniach nie ma tu już Anny Karkarow (nie pamięam jak się pisze...)
    Upiorna Spectra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to Anna Korlov (Destiny) miała zamiar usunąć bloga 21 grudnia 2012 (Pierwsze urodziny bloga).

      Usuń
    2. Ja, ja mam innego bloga,ale nikt z tych tu go nie zna. Jest ukryty na moich rozpiskach - jest tajemnicą, może kiedyś odkryję rąbka tego,ale nie teraz.
      Na razie nacieszcie się tym,że odpisujemy :C Za trochę... przestaniemy wchodzić.
      Blog już raz miał zostać usunięty, teraz po prostu... odechciało nam się. Wiem,że to samolubnie brzmi,ale wiele osób nie szanowało naszej pracy i to nawet wtedy kiedy nawet mnie tu nie było.

      Usuń
  62. Czy przez te kopiary usuwacie bloga? ;(((

    OdpowiedzUsuń
  63. Em a na czym to zawieszenie polega? Najpierw nowinki mh, a teraz wy... Czy to prze zemnie?
    LOL ( jak by co to moj nick)

    OdpowiedzUsuń
  64. Moje życie legło w gruzach.Najlepszy blog zostanie zawieszony:(((

    OdpowiedzUsuń
  65. I mam takie pytanko moze tak raz na miesac odblokowas na kilka godzin bloga. Byloby lepiej komu to szkodzi postow i tak nie bedzie a nikt by tak nie marudzil...
    LOL

    OdpowiedzUsuń
  66. co? czemu? To mój ukochany blog! Wchodze na niego co godzine! Zawieszcie na zawsze?

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale dlaczego wy go zawieszacie czy kasujecie czy cos ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównym powodem jest kopiowanie, ale jest też drugi czynnik, o którym wiedzą tylko redaktorki.

      Usuń
    2. Nie kasujemy, blog raczej zostanie,ale ... no jest zawieszony-odchodzimy po prostu :C

      Usuń
    3. hehe my jesteśmy wtajemniczonee xd

      Usuń
  68. Powieszę się.... Nie!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. WAŻNE PYTANIE :(
    Podacie jeszcze raz swój stardoll? Chciałabym was dodać.
    Będę musiała znaleźć sobie nowego bloga do czytania... :<
    Ale wasz był najlepszy, najszybciej dodawałyście nowinki... :(

    OdpowiedzUsuń
  70. Lorraine, mogłabyś chociaż zrobić tak, że będzie można wchodzić, ale będzie blokada i nie będzie nowych postów?

    OdpowiedzUsuń
  71. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  72. Szkoda że nie będziecie pisać:( Bo wiecie jak wchodiłam na tego bloga to mi się lekko na sercu zrobiło gdy mi było żle. Szkoda,że odchodzicie . Zawidłyscie tylu fanów

    OdpowiedzUsuń
  73. Czy jak napisze do cb Ewa Farna to nie zawiesisz bloga? Bo tak się składa że to moja kuzynka od siostry mojego taty. Jest bardzo zapracowana ale obiecała mi że odbierze mnie jutro ze szkoły bo gadałam z nią o waszym blogu... I czytała go raz ze mną. Może ona zdoła Was przekonać? Mogę wysłać wam jej autograf albo ona sama do was napisze w komentarzu. Uwierzcie prossse i odpiszcie
    - zapłakana czytelniczka bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że szczególnie nie przepadam za muzyką Ewy Farnej, ale do niej samej nic nie mam.

      Usuń
    2. Ale może chociaż powiesz mi kogo lubisz. Ona ma znajomosci moze tego kogoś zna. Plossse to dla mnie wazne!!!

      Usuń
    3. Lubię Ewkę,a nawet bardzo,ale niestety - tu nic nie zmieni,powody mamy,ale spokojnie ;) Zawsze trzeba patrzyć na ,,lepszą stronę księżyca''

      Usuń
  74. Szkoda, że zawieszacie bloga:( ale rozumiem sama miałam ze dwa blogi i je zawiesiłam tylko zakładam, że z innych powodów;)

    PS. Jaki jest ten drugi powód zawieszenia bloga (to znaczy oprócz tego , że inni kopiowali:( )

    Aż mi się łezka kręci w oku...

    OdpowiedzUsuń
  75. prooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęę wróćcie

    OdpowiedzUsuń
  76. Nieeeeee rób nam tegoo!!A mogłabyś chociaż zostawić do wieczora bo w piątek jestem późno w domu?
    Anu$ka:*^^

    OdpowiedzUsuń
  77. A tutaj jeszcze małe BuddyPoke dla Aleksy ;) Starałam się zrobić Aleksę De Nile Fashion Pack,ale z ograniczonymi możliwościami BP wyszło mi to:
    http://i49.tinypic.com/iegkjo_th.gif
    Co sądzisz,milordzie? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lorr proszę cię odpisz na mój komentarz z Ewą. Dodałam kolejny. Odpisz bo nie bèdę spac w nocy ze strachu...

      Usuń
  78. Lorr, Alekso! Spójrzcie teraz na liczbę komentarzy. Jak Lorr możesz twierdzić, że nikomu nie będzie smutno z powodu zawieszenia bloga...? ;'-(

    OdpowiedzUsuń
  79. Jestem wami zawiedziona... :( Zaczęłam wchodzić na tego bloga około rok temu i teraz go zawieszacie? To był jedyny blog o Monster High na jaki wchodziłam. :'( Co prawda nie brałam udziału w żadnym z konkursów i wgl, ale ja nie mogę, po prostu nie mogę uwierzyć, że po prostu go 'zawieszacie'.... Nie wytrzymam godziny bez nowinki ze świata MH... Chciałabym powstrzymać łuzy, złość i zawiedzienie ale po prostu nie mogę... Byłam wszą fanką.... Niech te kopiary się wypchają, i mam nadzieję, że nie zawieszacie go na zawsze... :( Może Aleksa albo Lorr założą nowego bloga? A jeśli nie??!! Mam pytanie, zna ktoś jakiegoś innego bloga o MH? Jakiegoś bloga, który się nie poddaję?


    Natalia Banasik ( sorki, nie chciało mi się logować, żeby napisać komcia)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)