piątek, 5 kwietnia 2013

Mój witający post :)

Hejka :) Aleksa mówiła o poście powitalnym - a więc o to mój.  Kilka słów o mnie :

Ksywka: Frankie 
Wiek: pechowa 13
Mój zabójczy styl: Kocham  wszystko co związane z MH. Moje hobby- rysowanie , tańczenie , śpiewanie oraz słuchanie muzyki ( dla mnie każda muzyka jest dobra która potrafi  poprawić mi humor) . Z natury jestem jak  Frankie Stein tyle , że mi nie odpada ręka :D
Moja upiorna wada: Zdarza mi się czasem   zapomnieć o tym i o tamtym , ale jakoś utrzymuję głowę na karku :)
Ulubiony kolor: Wszystkie odcienie fioletu i błękitu.
Ulubiona potrawa: trudno wybrać jedną  :D
Najbardziej irytująca rzecz: Jak ktoś mnie myli z inną osobą.
Ulubione zajęcie: Pisanie opowiadań o uczniach ze Straszyceum i pisanie blogów.
Zwierzak: Króliki - to takie słodkie zwierzęta :)
Upiory do grobowej deski: Moje przyjaciółki  :)
Ulubiony przedmiot szkolny; Język  Angielski 
Najmniej lubiany przedmiot szkolny: Wszystkie poza Angielskim.
Ulubiona muzyka: Hip-Hop oraz  Rock to dosyć odmienne  gatunki  , ale i tak bardzo je lubię.
Ulubiony film , serial: Monster High - wszystkie odcinki i filmy.
Ulubiony potwór z Monster High: Frankie Stein

Wydaję się , że nie tylko kilka słów :D  W bonusie dodam moją własną postać - Demona Black
Co myślicie o mojej postaci??  Mi się ona podoba  , bo wygląda prawie tak samo jak ja :P Życzcie mi powodzenia w pisaniu na blogu i trzymajcie za mnie kciuki!!!




12 komentarzy:

  1. Fajną wymyśliłaś postać. Mi się ona bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe. powodzenia... przeciwniczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia i dużo nowinek :)

    Monster Madzia

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia!!!

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zle zaczynasz znajomość Violetta xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co, przecież to nie było wredne. Nie przesadzaaaaj :-P

      Usuń
    2. Może to nieodpowiednie miejsce do napisania tego Viola ,ale masz mój głos(i moich koleżanek namówie je żeby przeczytały bloga i zagłosowały na cb).

      Usuń
    3. dzięki ;-**

      Usuń
  6. Ogłoszenie do redaktorek na okresie próbnym:
    Wasz okres próbny trwa 3 tygodnie. (Wybacz, All, że wcześniej z tb tego nie obgadałam:)). Jest on głównie ze względu na mnie (wiem, zabrzmiało to trochę samolubnie), ale szykuję coś na bloga i chciałabym się wyrobić, a jest to dość pracochłonne. Tak więc, bardzo przepraszam, jeśli utrudniłam wam pisanie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. To znowu ja!!!michelle van Peri
    Mam kolejną nowinkę.Na angielskiej stronie TOYS RUS jest nowy produkt.
    Nie jestem pewna ale to chyba jakaś komórka (tłumacz nie chciał tłumaczyć, więc nie jestem pewna)
    Sprawdźcie to(ta wiadomość dla blogerek)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w pisaniu!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)