niedziela, 20 marca 2016

My Ghostly Series of Dolls 2


No cóż, dałam wam prawo głosu to mi wygrzebaliście jakiś stary konkurs (bo z 2013 roku :o), który nie miał jeszcze drugiej edycji, a sygnaturka była tak brzydka, że musiałam zrobić na szybko nową, podobną, którą widzicie powyżej. Sporo czasu minęło, więc ponownie przybliżam wam to, co powinniście zrobić oraz co ma się znaleźć w zgłoszeniu, bo wątpię, aby ktokolwiek to pamiętał.
Waszym zadaniem jest stworzyć własną serię MH! Zgłoszenie ma zawierać:
  • Nazwę wymyślonej przez ciebie serii.
  • Minimum 3 postacie (max 5!) narysowanych dowolną techniką (może być sam szkic lub kolorowy rysunek, aczkolwiek jak wam się chce, możecie nawet namalować to farbami, pastelami - nie jest to ważne, w każdym razie to nie ma być na komputerze) na białej kartce. Niekoniecznie wszystkie postacie muszą się znaleźć na jednej kartce - możecie rysować po dwie na kartkę, jedną na jednej kartce, jak wam wygodnie)
    Postacie: jedna twoja wymyślona OC
    (nieobowiązkowa, jeśli nie macie wymyślonej postaci, nie musicie jej rysować), OC kogoś z ekipy bloga (Aleksa de Nile lub Seraphine, ale można narysować obie) i minimum jedna, dowolnie wybrana, oryginalna postać z MH (np. Spectra, Clawdeen, Frankie itd.) w projektach strojów wymyślonych przez was (każdą postać podpiszcie).
  • Przeznaczenie serii, czyli, że np. jest to seria plażowa, zimowa, na deszcz, Hiszpańska, na zakupy itp.
  • Nazwa jaka ma być na dyplomie w przypadku wygranej.
Czas przysyłania prac: Od dziś (tj. 20 marca 2016r.) do 1 kwietnia 2016r. (piątek) do godziny 22.00!

Prace proszę przysyłać na ---> aleksa.de.nile0707@gmail.com

Jeśli coś jest niejasne, czegoś nie rozumiecie - pytajcie w komentarzach. Proszę także o sprawdzanie poczty w czasie konkursu, bo czasem zwracam uwagę np. że praca się nie wyświetla, czegoś brakuje i wtedy będziecie mogli przysłać poprawioną pracę na czas :> Nagrody to oczywiście praca na blogu i w zakładce oraz dyplomy.

Z niecierpliwością czekamy na wasze upiorne prace. Powodzenia!

Prace, które nie będą spełniać tych warunków nie będą brane pod uwagę. 
Zastrzegam sobie też prawo do zmiany terminów w razie potrzeby. Aby konkurs się odbył, potrzebuję minimum 5 prac.

52 komentarze:

  1. A w dowolnym stylu może być narysowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Styl i technika są dowolne, byle nie było wykonane na komputerze ^^

      Usuń
  2. Ma to być na kartce A4?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wolisz, format dowolny. Najważniejsze, aby rysunek był czytelny.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Gdyby nie było by widać autora to Ale Kelly

      Usuń
  4. Zgłaszam się! :D

    ~Galaxy

    OdpowiedzUsuń
  5. No to bierzemy się do roboty...:3

    OdpowiedzUsuń
  6. Na jutro powinnam się wyrobić ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłoszę się :) Wyślę prace tak jakoś w święta, bo będę miała czas żeby ją zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Według was lepiej kolorować czy zrobić sam szkic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy, czy Ci wygodniej... :3

      Usuń
    2. To zależy. Jak uważasz, że szkic wygląda lepiej, a kolorowaniem tylko zniszczysz (ja tak mam .o.) lepiej wysłać szkic. A jak lubisz kolorować to też db.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Brakowało mi trochę konkursów :') Chyba będę si3 musiała za ta zabrać.
    (Ally, zrobiłas niechcący :o), emoji troll'a psychopaty D: Wiem, nikt nie wie o co chodzi, ale musiałam to napisać, bo Homestuck)

    OdpowiedzUsuń
  10. A te wszystkie dane muszę zmeścić na kartce, czy mogę np. o czym jest seria napisać w emailu? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze, Seraphine to postać, która jest na podpisie YuuChan Sheep, ta z rogami i czerwonymi włosami? :3

      Usuń
    2. Tak, to Seraphine. I te informacje mogą być w e-mailu. Tylko podpisy muszą być koło postaci, aby wiedzieć, która jest która. Bo powiedzmy, że masz OC podobną do Clawdeen i narysujesz Clawdeen, OC i np. Seraphine. I potem która to Clawdeen, a która to OC. To po prostu w celu rozeznania się. Resztę - nazwę serii itd można umieścić w wiadomości.

      Usuń
  11. Szkoda że nie można na komputerze robić :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Można zrobić zdjęcie zamiast zeskanowania?? Kolory mi źle łapie i cieniowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, byle było widoczne.

      Usuń
    2. To dobrze, bo ja mam podobną sytuację...

      Usuń
  13. Czy moja praca już dotarła?
    Wysłałam ją przed chwilą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dotarła. Na razie mam 2 prace.

      Usuń
    2. Jak burza....

      Usuń
  14. Biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy doszedł mój rysunek? Tak dla pewnosci pytam :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Przed chwilą wysłałam pracę. Dajcie znać, czy doszła.
    ~PiesKot515

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację :)
      ~PiesKot515

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko doszło. Prac jest pięć, co sprawia, że spełniliście minimalną ilość (czyli wyniki muszą być (y) ), aczkolwiek chętnie przyjmuję następne prace ^_^

      Usuń
    2. Nie mogę się doczekać wyników ^-^ (choć pewnie i tak nie wygram ;-))

      Usuń
    3. Ja też nie mogę się już doczekać =^.^=

      Usuń
  18. Wysłałam pracę. Doszła?
    -MHHP0-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że nie. Nie widzę nikogo o tej nazwie. Mam 6 prac, ale dziś żadnej nie dostałam.

      Usuń
  19. Okej... to ja też się spytam jak już wszyscy. Czy moja praca doszła? xd
    Niezalogowana Natixx

    OdpowiedzUsuń
  20. A możecie przedłużyć do 2/3 kwietnia? Proszę!
    ~Sheja~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasu było mega dużo... Nie obraź się... :(

      Usuń
    2. Niestety nie. Wyraźnie jest napisane, do kiedy jest termin.

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Albo dzisiaj wieczorem, albo w następną sobotę.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że jeszcze dziś wieczorem zdecydujecie... Bo tydzień czekać (to długo)

      Usuń
    3. To nawet nie chodzi o zdecydowanie, bo właściwie już uzgadniamy z Yuu swoje typy. Muszę uwinąć się z dyplomami, a byle jakich, byle by były raczej nie chcielibyście dostać (nawet wstyd mi byłoby takie dać) i to tylko dlatego, że następny tydzień będę miała ciężki.

      Usuń
    4. Zgadzam się z Matem :3 wierzymy w Ciebie, All ^^

      Usuń
    5. Dyplomy są prawie gotowe. Teraz tylko módlcie się, żeby moje typy pokryły się z Yuu i nie będzie problemu... *westchnięcie*

      Usuń
    6. Pls, powiedz że wyniki będą w niedzielę D:<

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)