poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Nowe lalki?

Szatan Kinga podesłała mi info o nowych lalkach!
Nie wiem niestety z jakiej są serii-pisała,że to Fashion Packi,ale wyglądają cudowne!
http://25.media.tumblr.com/478d58e64596d2c242a4ac58636d1898/tumblr_mklbo9lgTf1s50egio1_500.jpg
Niestety widać tu,że wiele ciuchów jest przemalowanych :(
Np.
-Różowe buty Draculaury z serduszkami - wyglądają jak te z Dawn of the dance :( :

 
-Buty Cleo (złote-te,których nie ma na sobie) są po prostu pomalowane na złoto butki Skull shores:


-Pasek Cleo jest dokładnie taki sam jak z serii School's Out,do tego buty (z tej samej serii,ma je na nogach)
zostały znowu przemalowane na złoto:
  (sorry,że daję zdjęcie całej Cleo - nie było zdjęcia samego paska)

To tylko parę przykładów - jest ich o wiele więcej.
Lalki same w sobie wyglądają powalająco. Najbardziej spodobały mi się fryzurki :)
Cleo ma piramidalnie piękną,a Draculaurze jest ślicznie w czarnych loczkach.

Podobają wam się te lalki? Która najbardziej? Smucicie się,że większość ciuchów została przemalowana z innych serii?

EDIT:
Najprawdopodobniej to seria I ♥ Shoes, tylko skład się nie zgadza... Tamto to były tylko plany więc może zmienili zdanie i zamiast Clawdeen dali Cleo?

44 komentarze:

  1. Ja się nie smuce!!:) Cieszę się bo niewiedziałam którą Draculoure kupić ,a ta mi się podoba choć ma na sobie pełno rzeczy które są w innych seriach skoro nie mam jej z tych serii!!!Szykuje pieniądze !!!:D
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Lala cudowna. Jak nie kupię lub dostanę skull shores to kupię se tamtą :D

      Usuń
  2. Są tam jeszcze inne buty przemalowane o Cleo...Te całe niebieskie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie Cleo! Jest prześliczna, zwłaszcza ta fryzura <3 Co prawda szykowałam się teraz na Skelitę albo Clawdeen z serii Scaris, ale jeśli Cleo pojawi się w sklepie to bez wahania ją kupię. Niepokoi mnie, że są na jednym obrazku. Mam nadzieję, że - odpukać - nie będą sprzedawane w dwupaku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jakby były w dwupacku to by się nic niestało!:)Jak będzie dwupack to kup będziesz miała Cleo a Draculoure sprzedasz!!!;p Chyba ,że się zdecydujesz i będziesz chciała dwie!! Ja oficjalnie bym tak zrobiła a Cleo dałabym kuzynce.Poniewarz jej Cleo się popsuła jak moja Draculaura!!!Jeszcze moja kuzynka miała urodziny a ja jej nic nie kupiłam,to powiem,że to jest spuźniony prezent urodzinowy!! XD
      Droculove.

      Usuń
  4. okulary też są przemelowane szkoda ze już nie wymyslaką nowych artykułów do lalek

    OdpowiedzUsuń
  5. To pewnie I love Shoes o których kiedyś piasałaś, ale zamiast Clawda wystąpi Cleo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Draculaura wyszła superrr :]

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje mi się że to seria I love shoes. tyle że miała być tu clawdeen i draculaura. ale może jeszcze będzie.

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ! a najlepsza Cleo ! tylko jest jeden problem....... ich dodatki i buty są z innych seri, są tylko pomalowana na inne kolory ! znów to samo! Cleo ma bydy z:DOTD, Basic, SS i PD ! A Lala z:DDG, DOTD, CHYBA z I ♥ Fashion i niepamiętam !

    OdpowiedzUsuń
  9. a poza tym dokończe twoją myśl o przemalowywaniu
    jasno różowe buty draculaury - przemalowane jej z dot dead gorgeous
    żółte buty draculaury - wydaje mi sie że przemalowane jej ze SCOF
    żółte kolczyki draculaury - przemalowane jej z Killer style
    torebka Lali - przemalowane ze SCOF
    okulary lali - przemalowane z Gloom beach
    błękitne buty cleo - przemalowane z basic
    czarne buty cleo - przemalowane z PD
    i jeszcze jedno ale tu już naprawdę nie jestem pewna okulary cleo - żywcem wzięte od frankie SCOF

    I to by było na tyle

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te okulary są z takie same ja ma Clawdeen Gloom Beach zobacz sobie zdięcie w grafikach a pozatym moja kuzynka ma Clawdeen GB i ma takie same!!
      Draculove.

      Usuń
    2. ej cerberkaV to samo pisała Monster Madzia ale przed tobą

      Usuń
  10. Moim zdaniem to I love shoes, ale to moje zdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem to I love shoes,ale to tylko moje zdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aleksa!Już kumam,co to za seria!I love boots,pamiętasz?Było w zapowiedziach na ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś ktoś tu pisał o serii Love Shoes czy jak to tak było. Wy zauwarzcie że tam są tylko dodatkowe buty i kolczyki a ubranek nie! Ale w tej serii miała być Draca i Deen.
    AbbeySnow

    OdpowiedzUsuń
  14. Może to są te lalki i heart shoes.


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  15. Cleo będzie moja XD A ja wiem z jakiej one są serii. Pamiętasz I love shoes?

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie są śliczne :D Ale jednak bardziej podoba mi się Draculaura :) Ślicznie wygląda w tej frzyzurce ^^
    Lucy :3

    OdpowiedzUsuń
  17. To seria I love shoes bo mają tyle butów !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy jeszcze głębiej siedziałam w temacie MH to wyszła wiadomość o serii I love shoes, najprawdopodobniej jest to właśnie ta seria, przynajmniej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cleo jest bardzo ładana ale teraz prawie cały czas te buty sa na inny kolor przemalowany :( szkoda ale lalki nawet nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja osobiście mam nadzieję, że powodem przemalowania butów jest fakt, że te lalki mogą być tylko prototypami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czyżby monsterki tak koffałh buty że nie wiedzą że kupują te same tylko w innym kolorze ? : D

    OdpowiedzUsuń
  22. to na pewno i love shoes! Tyle par butów ze mozna sie domyslic!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi z tej serii najbardziej podoba się Draculaura.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  24. To na bank I ♥ Shoes , muszę je kupić!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. kolczyki draculoli są z picture day ( te różowe )

    Monster Madzia

    OdpowiedzUsuń
  26. O i jeszcze ta torebka Cleo to przemalowana torebka nefery

    OdpowiedzUsuń
  27. zobaczcie co jest z czego przemalowane

    http://i.pinger.pl/pgr42/866ec0f900242f3d515ac28c/
    tu u góry macie Cleo

    http://i.pinger.pl/pgr137/6c8906bb00236e2b515abea8/
    a tu Lole

    Monster Madzia

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem rozczarowana tą serią :(

    OdpowiedzUsuń
  29. ta seria to I Heart Shoes na 100%

    dowód:
    http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/I_Heart_Shoes_-_linia_lalek

    OdpowiedzUsuń
  30. ta seria to I Heart Shoes na 100%

    dowód:
    http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/I_Heart_Shoes_-_linia_lalek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimku troche mnie tą wiadomością zasmuciłaś!:( Może będą jeszcze dorabiać te lalki i zrobią Clawdeen!!
      Dramaja.
      (Dawniej Draculove.)

      Usuń
    2. Według mnie wyglądają słodko ;*. Chyba będę szykować się na nie..............

      Usuń
  31. Lala-cudo !!!!!!!!!
    Kellsy Tiger

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy miejwięcej będą ich lalki w polsce??????????????? Bo mam nadzieję że niedługo bo 5.04 mam urodziny a ta Cleo jest B O S K A !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak szybko to na pewno nie :C Najszybciej to chyba w wakacje :X (tylko obstawiam)

      Usuń
  33. to napewno i love shoes bo na google grafika było zdjęcie draculory i love shoes i to zdjęcie pochodziło z facebook'a.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja zauważyłam.... aż 5 kopii !!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak dla mnie to nic złego ze te buty to tylko "przemalowane" buty z innych serii, ponieważ patrząc z innej strony to dziewczyny, które mają w swoich szawach pełno ubrań, ale to nie znaczy ze w kolejnej którejśtam kreacji muszą " kupić" sobie nowe buty.(A jest wiele kreacji). No i tak są śiczne...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)