sobota, 20 kwietnia 2013

Zdjęcia Rochelle i Spectry z serii GNO oraz Howleen 13 Wishes!

Widać,że już co niektórzy zdobyli lalkę Howleen na E-bayu (podawałyśmy info o tym).
Szczęśliwy posiadacz zrobił jej takie oto zdjęcie:

http://3.bp.blogspot.com/-WkiPAx4RURg/UXF357iU76I/AAAAAAAAdss/-R2RbBjweII/s1600/tumblr_mlgmdy3vt61r9fapvo1_500.jpg 
 Widać,że lalka jest bardzo nowa,ponieważ grzywka jeszcze jest bardzo sztywna.
Howleen jest przeurocza w tej serii i bardzo mi się podoba,jestem bardzo ciekawa jej opakowania (pudełka 13 Wishes). Widać tutaj przemalowaną torebkę Clawdeen,ale przecież było wiele razy udowodnione w odcinkach,że przemalowuje i pożycza rzeczy od starszej siostry i ani trochę mi to nie przeszkadza ;D

Następną rzeczą jaka jest wymieniona w temacie posta jest lalka Rochelle z serii Ghouls Night Out. Również parę osób ją już posiada. Wcześniej pokazywałyśmy wam na blogu jej zdjęcia m.in. w pudełkach.
Nie byłam z początku przekonana do niej,lecz te zdjęcia zmieniły kompletnie moje zdanie o tej lalce :

 http://1.bp.blogspot.com/-NUeXHrMi0p0/UXABiAsO8BI/AAAAAAAAdpY/VzpBGOSyG0M/s1600/Sin+t%C3%ADtulo.png
http://3.bp.blogspot.com/-VjJ6X98lkIM/UXABrVTjfHI/AAAAAAAAdpg/lQI-n3FFxsk/s1600/Sin+t%C3%ADtulo.png
 Mam jeszcze tu dla was zdjęcie Spectry z tej samej serii:


Równie czarująca jak córka gargulca ;)

Jakie jest wasze zdanie na temat tych lalek? Która wam się najbardziej podoba?


23 komentarze:

  1. Jezuu! Dzięki tym zdjęciom już wiem, że muszę mieć Rochellę w tej serii!!! Najpiękniejsza!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Howleen jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dle mnie w serii 13 wishes na pierwszym miejscy jest Leen :-) A potem Twyle , Gigi... a na koncu Goona, wyszła dziwne w tej serii

    OdpowiedzUsuń
  4. Można kupić lalki Frankie, Deen I Laury 13 życzeń : http://www.ebay.com/itm/Monster-High-13-Wishes-Haunt-the-Casbah-Frankie-Clawdeen-Draculara-Set-of-3-/151027840692?pt=US_Action_Figures&hash=item2329f5f6b4

    Raacon

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG!!!! NA początku ja nie byłam przekonana do Spectry ale teraz.... WOW miałam kupić Spectrę PD ale może tą?! Nie mam pojęcia :/ A może Howleen???

    OdpowiedzUsuń
  6. A i Spectra na zdjęciu ma dłonie Clawdeen Sweet 1600

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauważyłam, że Howleen ma taką samą torebkę jak Clawdeen Wolf z serii BASIC tylko w innym kolorze. :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Howleen jest tu naprawdę ładna i zdjęcie jest też świetne. Na drugim miejsu moim zdaniem Spectra, a na końcu Rochelle

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku nie podobała mi się ani trochę Spectra GNO, ale teraz.... się w niej zakochałam! Boże jaka ona śliczna!*.* Ta sukienka, makijaż, włosy, torebka, wszystko!*o*

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy wyniki konkursu tego co mielimy zaprojektowac cos dla lalek

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna Spectra... czarująca

    OdpowiedzUsuń
  12. Howleen jest taka fajna neonowa *o* Szkoda, że jestem za stara na takie lalki bo to była by moja ulubiona. Spectra jest taka trochę za elegancka jak na ducha od plotek, ale jest ok. Rochelle jest dopracowana w każdym szczególe i nie ma co więcej o niej pisać, bo jest boska =3.

    Saw

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi ogólnie się nie podobajà te lalki :p Spectra jest ładna ale bym jej dała ręce bez rękawiczek :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Na Ebayu jest lalka Catrine za niecałe $40.
    http://www.ebay.com/itm/NEW-MONSTER-HIGH-DOLL-SCARIS-CATRINE-DEMEW-CITY-OF-FRIGHTS-TRAVEL-DOLL-WERECAT-/221212885755?pt=US_Dolls_Bears_Toys&hash=item338150c2fb#ht_471wt_808



    Draculdia

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście muszę zdobyć Rochelle :D WM

    OdpowiedzUsuń
  16. http://allegro.pl/3-lalki-wampirki-monster-g-high-akcesoria-lalka-i3184965933.html zobaczcie jakie podróby lalek

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam już Rochelle i Howleen z innych serii, ale Spectrę sobie kupię :)
    Jeśli nie będą za drogie, kupię sobie jeszcze Howleen :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam już Rochelle i Howleen z innych serii, ale Spectrę sobie kupię :)
    Jeśli nie będą za drogie, kupię sobie jeszcze Howleen :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)