poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Nowa afera, ale po co zaśmiecać bloga?

Tak więc, całkiem niedawno założyłam bloga. Również jest o MH... a raczej o blogach MH. Nie zamierzałam się tu reklamować, chciałam normalnie ''zdobyć'' obserwatorów i komentarze, ale tak wyszło. Cóż, żebyście wiedzieli, o co biega: pewna osóbka kopiowała posty z tego bloga, później przeprosiła, a później znów kopiowała. Głównie cierpiała na tym Aleksa, której posty były kopiowane znacznie częściej, a chciałabym żeby dla każdego redaktora, piszącego na tym blogu (już niedługo dołączą do nich nowe osoby) pisanie postów sprawiało przyjemność, a nie niepotrzebne nerwy i stres. 
Dodatkowo, zachęcam do przeczytania mniej drażliwego tematu, a mianowicie historii nieistniejącego już bloga, Nowinki MH, który całkiem niedawno był naszym partnerem blogowym.
Może przejdźmy do pytania, dlaczego dodaje posta o kopiowaniu z tego bloga, na innej stronie. Po prostu nie chcę zaśmiecać bloga.


~Lorraine Torres

67 komentarzy:

  1. A czy byłabyś zła gdyby ktoś nie kopiował Twoich wpisów (i Aleksy), ale je przeczytał i napisał na swoim blogu własnymi słowami, nie kopiując Waszych zdań, ale dodawał zdjęcia z Waszego bloga i pisał: źródło zdjęć: my-monsterhigh.blogspot.com?
    PS. Bardzo lubię Wasz blog! :*

    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby po prostu napisała
      Zdjęcia z bloga ...., tekst autorstwa .... itd. to ja nie mam nic przeciwko! Ale jak takie coś to weeeź -.- Nawet nie chcę oglądać takich kopiarzy,a co dopiero czytać swoje posty na nie naszym blogu >.<

      Usuń
  2. Mam tam konto (na pinger.pl) i jej coś napiszę >:| jak tak można? >:|

    OdpowiedzUsuń
  3. mądre :D a może chcecie z nami być partnerami , nie podam linku do bloga bo nie chce spamować . Ale wiesz który to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zgadzam - jeśli to porządny blog (nawet pinger,byle porządny) ja tam jestem na tak XD Jeśli chcesz - spoko :P

      Usuń
  4. A więc ile wybierzecie tych redaktorów?No bo napisałaś,, a chciałabym żeby dla każdego redaktora, piszącego na tym blogu (już niedługo dołączą do nich nowe osoby)''.

    OdpowiedzUsuń
  5. no to porozmawiam z Aleksą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. to znaczy porozmawiaj (pomyłka xD)

    OdpowiedzUsuń
  7. A kto wam tego blogaska ( :/ ) kopiował ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją znam, o kurde mam ją w znajomych na pingu.

      Usuń
    2. Uff a ja myślałam, że ktoś, kogo znam albo cogorsza - JA :) !

      Sofi Scream.
      Sorry, że jako Anonim :)

      Usuń
  8. W sytuacji z tą kopiarą (nawiązując do mojego nowego avka) przydałoby się mieć Notatnik Śmierci,oj przydałoby się...Trzebaby tylko od niej wydębić fotkę twarzy,imię i nazwisko,ale jakoś by się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba jeden taki blog kopiuje też wasze wpisy a oto adres
    http://mh-and-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się Lorraine.Tak jak wszędzie gadają trzeba zacząć od spokojnej rozmowy,a dopiero,gdy to nie pomoże przejść do przemocy.;P A zresztą wszyscy wam zazdroszczą.Macie świetny blog,świetnie piszecie i w ogóle jesteście super.A zresztą tak jak w moim przypadku wiele osób po odkryciu waszego bloga przestały czytać inne blogi o MH.

      Usuń
    2. Nie no ja chyba się załamię -.-
      Ch'lera, czy naprawdę AŻ tyle osób nie stać na napisanie czegoś od siebie?!!?
      Mnie to już po prostu wkurza (żeby nie powiedzieć gorzej -.-)
      Albo pisze się swoje posty,albo się blogów nie zakłada -.- Jaka filozofia?!

      Usuń
    3. Biedna jesteś Alekso...

      Usuń
  10. Dzięki,że o mnie wspomniałaś :*
    Monstereczka12

    OdpowiedzUsuń
  11. wejćće na grafike google i wpiszcie WIELKANOC MONSTER HIGH i zobaczcie 2 obrazek ( sory za to WEJĆĆE ale nie umiem jeszcze bardzo dobrze pisać )

    OdpowiedzUsuń
  12. Im chyba coś się stało skoro nic nie potrafią wymyśleć XD

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, sa nowe Fashion packi http://25.media.tumblr.com/478d58e64596d2c242a4ac58636d1898/tumblr_mklbo9lgTf1s50egio1_500.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo fajne tylko buty przemalowane :( Szkoda... Wkładają w nie już mnie pracy niż kiedyś....

      Usuń
  14. a znam tą co kopiowała, mogę to potwierdzić :/ wszystko zerżnięte :( widziałam na własne oczy :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kompletny nie ogar. mam >.< Po kiego ludzie zakładają bloga,skoro nie chcą na nim sami pisać i z lenistwa kopiują?
    Najbardziej wkurza mnie to,że przeprosiła,a potem takie coś -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Alekso też tego nie rozumiem po to jest blog żeby pisać a nie wciskać kopiuj i wklej. Wszyscy wiedzą że, to z waszego bloga i opieprzają te kopiary.To nie w porządku, wy wykonujecie ciężką robotę a one kopiują.Masakra.Ale nie martwcie się i tak wasz blog rządzi:)Pozdrowienia dla Ciebie i Lorr:*

      Usuń
    2. Och,no cóż dzieci uczą się z tego co widzą.Boję się pomyśleć jacy są ich rodzice.

      Usuń
    3. Oni to robią z lenistwa >.<

      Usuń
  16. co za wstrętna dzi*ka. nie daj jej zyc, Lorr. muahahaha!!! nie dajcie sie, upioretki!!!!! :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. a czy moje blogi moglyby byc partnerami???? prosze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. kochane, ale ja sie wyżyłam na tej kopiarce!!! nawet nie wiedzialam ze mam taki slownik wulgaryzmow w mozgu. (pisze z telefoniku)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz, ja też kopiuję, ale fragmenty lub same zdjęcia i piszę źródło.
    Jest mi wstyd, ale wy macie takie super teksty. Gdy kopiuję fragmenty to zawrze dodaję coś od siebie.
    Draculdia

    OdpowiedzUsuń
  20. Lorr, mam serdecznie dość takich ludzi - załóż blokadę kopiowania,plese. Wiem,że łatwo ją obejść i to za dużo nie da,ale przynajmniej ochroni trochę nasze teksty - niektórzy są zbyt leniwi,więc nie będą przepisywać (nie wszyscy ale niektórzy) Niektórzy nie będą zbyt ,,rozgarnięci'' jak to obejść - kolejni kopiarze z głowy.
    Im mniej-tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zazwyczaj dzieci, więc nie sądzę żeby dały radę.

      Usuń
    2. Dobry pomysł,droga Alekso :)
      Monstereczka12

      Usuń
    3. To był moj pomysl, ja go podsunęłam aleksie.

      Usuń
    4. Właśnie, to Sandy mnie nakłoniła XD

      Usuń
  21. Mam wiadomość!Ona usunęła Wasze komentarze!Jak by nigdy nic :(

    Monstereczka12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co?!!!!! O o nie! Teraz to pokażę tej szmacie!

      Usuń
    2. Jak to usunęła??!! Violetta popieram w 100 %!

      Usuń
    3. Nie no ludzie, trzymajcie mnie bo naprawdę - takie porąbane dzieci jak ta idiotka mnie wkurzają -.- Jeszcze raz skopiuje moje posty to zasłońcie oczy, polecą takie przekleństwa,że mój słownik tego nie zniesie >.<

      Usuń
    4. Dobre Aleksa :)
      Chyba ją zgłoszę?~!
      Monstereczka12

      Usuń
    5. Już ją zgłosiłam! :0
      Jesteśmy z Wami! :)
      Monstereczka12

      Usuń
  22. już u siebie na blogu napisałam o tym posta! Dawajcie, czas na zemstę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam propozycje dla Lorr i Aleksy . Kopiowałabym zdjęcia a tekst pisała sama. Chyba że powiecie mi z jakiej strony czerpiecie nowości.
    You're Best Ghoulfriend

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sobie żartujesz?! Nie podamy ci źródeł, sama sobie spróbuj poszukać, Internet nie gryzie-,-

      Usuń
    2. Nie no... Że ty masz jeszcze czelność tu pisać -.-! Jak już mówiłam - łaski nam NIE ROBISZ oraz jeśli ktoś tu ma ustalać warunku ugody to my - bo my te poszkodowane. I znowu jak wcześniej mówiłam - Chyba cię ta twoja pusta główka boli, jeśli myślisz,że ci źródła podamy -.- Ta twoja propozycja jest żałosna. Nie, nie tylko,żałosna ale i beszczelna. Czuję się urażona nie tylko twoim zachowaniem,kopiowaniem i usuwaniem komów,ale jestem również urażona tą głupią propozycją >.<

      Usuń
    3. Nie to nie youre best ghoulfriend

      Usuń
    4. Przepraszam was i przyrzekam że już nigdy nie będę kopiowała!
      You're Best Ghoulfriend

      Usuń
  24. Wejdźcie na bloga Sandy (post z akcją wspierającą) nie no -.- Dziewczyna jest coraz bardziej żałosna czy mi się wydaję?!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta kopiara nazwała swojego bloga i koleżanki jak Waszego :(
    Monstereczka12

    OdpowiedzUsuń
  26. Link do niego :http://martysan.pinger.pl/
    Monstereczka12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę to zmienić! You're Best Ghoulfriend

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)