czwartek, 4 kwietnia 2013

Lalka pani Głowenii Krewnickiej wraz z Koszmarem!

Miałam dość dużo nowinek do napisania :P
Następną jest,że... lalka dyrektorki Monster High wejdzie do sprzedaży ze swoim koniem!
Tu mały dowód:
https://lh4.googleusercontent.com/-QlXONVOblKs/UV06JgiAloI/AAAAAAAABLM/OFbSwT-uhlc/s640/blogger-image-1601215633.jpg 
Zdjęcie jest nie wyraźne,ale widać z niego dokładnie co i jak ;)
Kolejna lalka do kupienia TYLKO w ToysRus :(
Wielka szkoda,choć na Koszmarku mi aż tak nie zależy, ale jestem trochę zawiedziona,że dużo ciekawych lalek (np. 3 pack kotołaczek) są do kupienia tylko tam,a ja niestety nie będę raczej jeździć przez pół Polski po jakąś lalę :x Jednak chciałabym ją i ubolewam nad jej dostępnością :(

Co o niej sądzicie? Jak myślicie,kiedy będą w Polsce? Kupilibyście?


21 komentarzy:

  1. Ja mam dokładniejszą informację:-) Oni wyjdą w czerwcu i będzie kosztować 40,99 euro czyli 160 zł ale zapewne będzie to 200zł :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, to są moje słowa -.-" Ja tak samo napisałam u siebie na blogu xd

      Usuń
  2. Całkiem ładna lala.

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież tam napisane jest 'June' - czyli będą od czerwca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,ale czy ja powiedziałam,że nie? W zagranicznym ToysRusie będą dopiero na wakacje.Ehh... Pewno gdzieś na wrzesień trafią do Polski dopiero ;-;

      Usuń
  4. ale kotołaczki mozna kupic na allegro w całkiem przystępnej cenie. widziałam

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chciałabym kotołaczki,ale tylko Purrsephone i Meowlody. :) Ja tam kupie na Allegro,bo w sklepach(tak samo jak 3 pack kotołaczek) ich nie ma. :( A co do tej lalki to mi się nie podoba,ale to moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Polsce ruszyło teraz otwieranie sklepów ToysRUs. Są już 3, we Wrocławiu zostanie otwarty 4. Jest już uruchomiona polska strona sklepu, więc edycje limitowane pewnie też będą w Polsce dostępne ;)

    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  7. Yeah! 4 Toys Rus we Wrocławiu XD Tylko godzina drogi odemnie XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, jednak ja się nie szykuję na Krewnicką. Nie poczebna xd ;)
    Alekso, gdzie ta blokada?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chciała Krewnicką to byłaby taka perełka w kolekcji... :PP

    OdpowiedzUsuń
  10. Lalka Krewnickiej=żal
    ja jej nigdy nie kupię nawet gdyby była ostatnią lalką na ziemi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Alekso, ja mam Kotołaczki z GHMT. Kupiłam je dosyć tanio na Allegro, a w środę przyszły :) WM

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet fajna może będzie na allegro


    kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ta lalka.Koniecznie muszę ją mieć!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  14. To ogłoszenie jest kanadyjskie- tu jest napisane, że ta lalka wyjdzie w CZERWCU i można
    ją zarezerwować już teraz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)