wtorek, 2 kwietnia 2013

Wampisłodko! Lalka Catty będzie już niedługo! :)

Kolejny raz muszę podziękować Clawdeen.High. za info oraz użyczenie screenu ;)
Przejdźmy do tematu - Catty dorobi się swojej lalki już we wrześniu!
Jestem upiornie ciekawa jak będzie wyglądała!

http://img585.imageshack.us/img585/233/jey.png 

Nie mogę się doczekać. Jeśli cena będzie znośna ( zawiodło mnie trochę to,że Frankie na piątek 13 miała kosztować 13.04 zł a tak na serio ponad 70.00 :( ) być może zagości u mnie :)
Nawet się do niej przekonałam. Ciuszki przecież zawsze można zmienić ;D
Z buźki jest słodka :)

Nie możecie się doczekać jej lalki? Chcielibyście ją kupić? Jaką cenę obstawiacie?


24 komentarze:

  1. Frankie kosztowała 13.04 ale tylko w wybranych sklepach.Ja ja miałam mieć ale ktoś przyszedł do sklepui wykupił jedna.Tak była tylko jedna(pewnie reszta poszła do pracowników sklepu)-,-


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam kolejny newsik
    3 częsc przyjaciólek na zabój zapowiedziana w języku angielskim

    link:http://monsterhigh.wikia.com/wiki/Who%27s_That_Ghoulfriend%3F

    angielska nazwa:Who's That Ghoulfriend?

    z tego co rozumiem nasza trójka spotyka na jakimś obozie jakąś olbrzymke jednak okaże sie ona złym charakterem

    cerberkaV

    OdpowiedzUsuń
  3. Catty jest na prawdę śliczna, ja jednak wolę te "mało sławne" postacie (Rochelle, Venus) niż takie "tła do filmów"

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tę Frankie. Jestem z niej mega zadowolona! W przeciwieństwie do Lagoony SS którą wygrałam w konkursie MH z gazety jej nogi są sztywne i nie zginają się tak łatwo. Co dla mnie jest na +, bo nie jest taka chwiejna. Dałam za nią 70 zł + Fashion Pack 30 zł, bo była dla mnie jakoś zbyt szara . ;) Zrobiłam jej usta na czerwono lakierem do paznokci i wygląda ślicznie. Frankie uwiodła mnie głównie tą cudną fryzurką!!! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleksa zrobiłyście już blokadę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za frankie zapłaciłam 13. 04 zł, ale to zależy od sklepu

    OdpowiedzUsuń
  7. Frankie była po 13,04 w Carrefourze była po 70,00...ale trzeba było się śpieszyć, bo tylko było ich kilka na sklep!
    Co do Catty, to jeśli będzie ładna i może będzie po 13,09 no to może u mnie zagości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zwała XD Ja 13 września mam urodziny :D To tak jakby dostanę prezent urodzinowy od MH :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ona mi się zabadzo nie podoba zebym ją kupowała i bedzie bardzo droga napewno:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Aleksa że tak o mnie wspominasz :) I myślę że lalka Catty będzie udana (mam taką nadzieję) Jak będzie ona za około 13 zł w wybranych sklepach to ja czatuję przy sklepie od 5:00 nad ranem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz towarzyszkę ^.^ Też będę XD Oby było wolne *O* XD Bo jak chciałam Franię czarno-b. kupić o 15.00 to już było po 70zł -.-

      Usuń
    2. Ja tak samom moja mama poszła pod sklep o 7:30 ale było tylko 30 sztuk lalek!!! (o te lalki się bili O.o )

      Usuń
    3. Jeśli Catty będzie kosztować ok. 20 zł to napewno znajdzie sie w mojej cudnej kolekcji *o*
      A jeśli chodzi o bicie się o coś , to tak samo miałam jak chciałam kupić Clawdeen na ur. mojej przyjaciółki o.O

      Usuń
    4. Moja ciocia przyszła o 7:00 do sklepu i pani jej powiedziała że była tylko jedna którą ktoś o 6:00 kupił.


      agis213

      Usuń
  11. Chciałabym kupić sobie tą lalkę,ponieważ podoba mi się ta postać.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobno ta Frankie kosztuje tyle(tylko) w piątki 13 ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Frankie była za 13.04,ale tylko w tym dniu! To prawda,że tyle kosztowała,bo mojej koleżanki mama pracowała w takim sklepie i mówiła!

    OdpowiedzUsuń
  14. yhy juz ja widze za 13 zl, predzej 113 :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie sądze aby wszystkie fanki grzały z Polski do sklepu aby kupić Catty aktórat 23 września :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie nie moge się doczekać chciałabym ją mieć
    Może kosztować od 20zł do 85zł

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak będzia tania to kupie ale jak będzie kosztować powyżej 70zł to nie kupuję. Nie podoba mi się aż tak bardzo,za różowa. :D Wole dołożyć 40zł i kupić inną ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)