poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Pamiętnik Rochelle Goyle SCOF

Tak jak w tytule. Znacie pewnie lalki z serii Scaris City Of Frights ( W skrócie SCOF). Najbardziej na  razie zaciekawił mnie pamiętnik Rochelle.  Niestety pokazuję wam go po angielsku, ale pod obrazkami są tłumaczenia.
 
Moja podróż według : Rochelle Goyle
http://images.wikia.com/monsterhigh/pl/images/7/70/RochelleSCOFdiary2.jpg
 Lewa strona : Frankie była tak podekscytowana, że to dobrze, że nie przewodzi energii elektrycznej, bo w innym wypadku moje włosy sterczałyby na wszystkie strony bez końca!
Prawa strona: To było pierwsze miejsce, które każdy chciał zobaczyć, oczywiście. Mimo, że nie jest tak cudowne jak w nocy, nie mogę powiedzieć, że jest to idealne miejsce, aby rozpocząć zwiedzanie Upioryża.
http://images.wikia.com/monsterhigh/pl/images/3/3d/RochelleSCOFdiary3.jpg
Lewa strona:
UWIELBIAM TO AUTO!
Jazda przez kręte, brukowane uliczki jest taka przyjemna! To prawie tak jak na Skultimate Roller Maze, tylko szybciej! ;) Uwielbiam takie przejazczki! :))
Prawa strona:Nigdy nikt nie malował mojej podobizny, gdy tutaj mieszkałam. Myślałam, że to po prostu coś dla turystów, ale teraz ja jestem "turystką", więc myślę, że to jest w porządku. ;)
http://images.wikia.com/monsterhigh/pl/images/e/e0/RochelleSCOFdiary4.jpg
Lewa strona:  Oooh, jak mi brakowało tutejszego jedzenia! Co prawda umiem ugotować to samo danie w domu, ale nie smakuje ono tak samo jak wtedy, gdy jem je na zewnątrz w kawiarni w otoczeniu zabytków i dźwięków Miasta Strachu.
Prawa strona:  Gdy w nocy wszystko jest oświetlone, jest tu tak pięknie! Tak długo, jak mieszkałam w Upioryżu, chodziłam to jednego miejsca, w które długo się wpatrywałam. Teraz mogę zobaczyć je wraz ze zdumieniem w oczach moich przyjaciół.

                                           I jak wam się podoba? Chcielibyście zobaczyć inne pamiętniki?
                                                    
(Obrazki  pochodzą ze strony pl.monsterhigh.wikia.com )


15 komentarzy:

  1. ja mam rochelle z pamiętnikiem po polsku

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętnik Rochi jest upiornie podobny do pamiętnika Frankie SCOF ;) Mi się wydaję jednak,że ten pamiętnik już był ;( Nie wiem czy na 100 % :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były na pewno - dawno, dawno temu, gdy tylko Scaris zaczęły się pojawiać.

      Usuń
  3. Alekso, tego chyba nie bylo. Fajnie przetłumaczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaaa XD Bo on mi się pomylił z tym pamiętnikiem GNO XD Sorry, zwracam honor ;)

      Usuń
    2. No wiem, podobne, prawda? Też odniosłam z początku takie wrażenie xd

      Usuń
  4. Mam takie pytanko... Czy lalki Scaris w dużych pudełkach mają stojaki i szczotki? Bo te w małych nie mają... moja Abbey Scaris jest też nie za dobrze wykonana.. ręce ledwo się zginają tak samo jak nogi. A jak już zgięłąm nogę to odpadła O.o naszczęście dało się zpowrotem wsadzić :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają. Mam stamtąd Frankie i ma stojak,szczotkę,książeczkę,walizkę i okularki na nosku ;*
      Mi też odpada ręka,od Deuce'a,ale to się łatwo wciska.
      A włoski ma jakieś ok? Bo często też lalki mają rzadkie włosy i to też tak nie cieszy :C

      Usuń
    2. Ja teraz bym chciała kupić jakąś Rochelkę... Która jest najlepsza? Pod względem włosów zwłaszcza, żeby nie były rzadkie ani takie... tłuste. No wiesz o co chodzi. :) All, tylko proszę, trzymaj za mnie kciuki żeby się rodzice zgodzili na ósmą lalę. :-/

      Usuń
    3. mają mam Skeltę z tej serii

      Usuń
    4. U mojej Abbey odpadła noga jak chciałąm zgiąć. A co do włosów to ma bardzo ładne i gęste. Tylko najbardziej mi nie pasi to, że nie ma stojaków.

      Usuń
  5. Rochelle na tych zdjęciach wygląda tak uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Alekso my to miałyśmy robic , mamy nawet okładki w opraiw po polsku
    *BF1*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Rochelle Scaris z tą książeczką.. Frankie,fajnie,że przetłumaczyłaś:)
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kizia Mizia - ja dosłownie dwa dni temu Rochelle dostałam ;]. Rochi jest śliczna, na żywo według mnie wygląda jeszcze ładniej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)