poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Konkurs! Day with Monster Figure!


(radzę powiększyć)

Konkurs jest chyba prosty, mam nadzieję, że przyjdzie dużo zgłoszeń! Plaese xd
A i najładniejsze prace (1 miejsce, 2, 3 i wyróżnienie) zostaną opublikowane.
Prace wysyłajcie do 15 kwietnia, wyniki ukażą się najpóźniej 20 kwietnia. :-)
Wszelkie pytania kierujcie w komentarzach, no to jeszcze raz: POWODZENIA i NATCHNIENIA!!!



(jak coś to nie wciskałam alta, bo wybrałam czcionkę bez - ę, ą itd...)





VIOLETTA

23 komentarze:

  1. geniuszu pisze się 'please' a nie 'plese'. I nie, nie zamierzam się zgłaszać. -,-

    WM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po co piszesz komy.


      agis213

      Usuń
    2. Szczegółów się czepiasz. Może zapomniała-.-
      JVV

      Usuń
    3. Jeeeny literówka!!! Co ty myślisz, że nie mam angielskiego w szkole i na OXFORDZIE?! xd

      Usuń
  2. aha czyli mam wybrać ulu postać i opisąc jej dzień ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. PAMIĘTNIK CATRINE DEMEW
    Dziś miałam ciężki dzień. Niby normalny dzień w straszyceum,ale nie dla mnie. Venus siedziała pod klasą i uczyła się martwych języków. Wyglądała tak słodko! Musiałam ją namalować! Kiedy skończyłam pokazałam go przechodzącej obok Cleo. Nie doceniła moich wypocin,lecz je skrytykowała. To mnie strasznie zraniło. Oczywiście obraz był perfekcyjny,ale przed naszym spotkaniem pokłóciła się z Deuce'em i wszystko ją irytowało. Smutna wybiegłam na podwórko i schowałam się za pomnikiem. Rozważałam zmianę swojej pasji. Ale na szczęście powstrzymał mnie...Wyczes! Zachował się jak dżentelmen(na swój szalony sposób). Pocieszył mnie i pogadał z Cleo. Już na drugiej przerwie przyszła mnie przeprosić! Och,Wyczes! Dziękuje...
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ogarniam. :C Trzeba wysłać na twojego maila? :o Wygodniej by mi było w komie, ale postaram się dostosować. <: (madzia), która już leci wysłać pracę. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. anoinimowy geniuszu wiem jaksie pisze zapomnialam "a" wredoto -___-


    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  6. madziu jak chcesz :)
    anonimowy z. godziny16.40 dokladnie o to chodzi xd

    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i to nie byłą moja naj postać, ale miałam do niej natchnienie XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny konkurs. Wreszcie coś dla mnie :D Do kiedy przysyłać swoje prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już już dopisuję! Ale ze mnie gapa ! xd

      Usuń
    2. Ja napisałam pracę na konkurs pod tym postem:)
      Kizia Mizia.

      Usuń
  9. Ile tak około wyrazów ma mieć pamiętnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nwm... tak z 15 zdań... sama określ nie za krótki, lepszy dłuższy, niż krótszy. xd

      Usuń
  10. To napiszę w komie, bo mi się nie chce na maila wchodzić. XD Z góry przepraszam Wiolettę, która będzie musiała czytać to dziwactwo, które napisałam *-* Oczywiście strasznie się starałam, a te moje ''fantazje'' o nicz. C: Zaczynam:
    KOCHANY PAMIĘTNIKU! Niedziela 13.95.3897r.
    Tak to znowu ja - Lagoona. Mam dzisiaj taki dzień, jakiego zapewne nienawidzą wszystkie potwory, mianowicie : Jestem nie pewna i na nic nie mam ochoty.Hm... może to przez Gill'a, piątkową klasówkę z Gryzologii? Och, może zacznę od początku...
    Otóż wstałam dziś bardzo orzezwiona i szczęśliwa. Ubrałam się najlepiej jak potrafiłam, zrobiłam poranną toaletę. Zjadłam w pośpiechu śniadanie. Jeszcze tylko delikatny makijaż... i byłam gotowa.
    Wybiegłam w podskokach z domciu. Achm te wiosenne słoneczko! Czym prędzej popędziłam w stronę fontanny. Czekał na mnie. Gill! Nasze ręce splotły się, a usta złączyły się w namiętnym pocałunku. Zarumieniłam się. Usiedliśmy na tle tryskającej wody, patrząc sobie głęboko w oczy...
    - Chciałem złożyć Ci propozycję...- uśmiechnął się.
    -Tak?- spytałam.
    - Może masz ochotę wybrać się ze mną na Hawaje?
    - Oczywiście! Jesteś najlepszy! - uściskałam go, pisząc SMSa do rodziców, czy oby napewno mogę. Odpisali mi stanowczym ''NIE'' . Upuściłam trumnofon zaciskając pięści. Nim odeszłam, mój słodkowodny skarb przytulił mnie na pożegnanie. W domu zaczęłam kłócić się z rodzicami. Udobruchani powiedzieli, że się zastanowią.
    Trzymaj kciuki! Lagoona xoxoxoxo <3
    P.S. Ja to mam szczęście, że mam kogoś takiego, jak Gill. ;*

    Wiem, kupa. XD No, ale coś przynajmniej jest. *-* Jak chcesz - hejtuj xd (madzia) pisarz. :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Już wysłałam. Mam nadzieję, że się spodoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mój mail to jak by co to catrinedemew.2013@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też
    Draculdia

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)