piątek, 12 kwietnia 2013

Base Revolution 3

Zgodnie z obietnicą - mieliście prawo wyboru konkursu.
Większość osób była właśnie za 3 edycją Base Revolution. Bardzo mnie to cieszy,że tak wam się konkursy z tej serii podobają.
No, to tak jak chcieliście:
Zasady konkursu będą takie same jak w poprzednich edycjach,no może jeden punkt się doda... :
-Pracę można wykonać TYLKO na paincie.
-Postać ma być zrobiona z bas podanych przeze mnie.INNE NIE WCHODZĄ W GRĘ!
-Z podanych bas wybieracie TYLKO JEDNĄ! 
-Napiszcie jaka nazwa ma być na dyplomie!
Waszym zadaniem jest zrobić OC z z tych tu bas na paincie (tylko jedna postać,jest właśnie możliwość wyboru basy teraz) i przesłanie mi ją na maila.
Najładniejsze prace zostaną pokazane na blogu oraz otrzymają dyplomy.
Zasady mam nadzieję są jasne.
Na ten mail proszę przesyłać prace: aleksa.de.nile0707@gmail.com
Czas macie DO SOBOTY (20 kwiecień 2013r.),DO GODZINY 21.00! 
Postaci wysłanych po czasie nie biorę pod uwagę
Wyniki zostaną opublikowane w weekend (20,21 kwiecień 2013r.), nawet może wcześniej.
Oto basy do wyboru:
1.


lub
2.


UWAGA! Jeszcze raz przypominam - wybieramy tylko jedną basę i robimy tylko jedną postać!
Prace,które nie będą spełniać wszystkich punktów są dyskwalifikowane. Prosiłabym także o przysłanie postaci NA BIAŁYM TLE!)

No, to zabierajcie się do pracy ;)
Życzę powodzenia i zapraszam do udziału ;D

Jeśli coś nie jest zrozumiałe - pytać w komentarzach!
EDIT: Przedłużyłam trochę termin oddawania prac.

60 komentarzy:

  1. Jej! Biore się za robienie mojej OC!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jola? Prze ciesz nie lubisz mh, przy najmniej tak napisałaś ;(

      Usuń
    2. Sweet mi chodziło nie o to, że nie lubie monster high ja ich lubie tylko po prostu nie mam czasu na blogowanie i mnie juz lalki monster high (chociaż mam dosyć sporą kolekcje) nie kręcą! Ja lubie czytać i oglądać monster high, oraz rysować w paincie jakieś Oc ;)

      Usuń
    3. A ile masz lal, Jola?
      Ja też mam sporą kolekcję, 38 sztuk... Zajęło mi to 6 półek...

      Usuń
    4. heh, czyli ja mam najmniej :P /Moja kolekcja liczy sobie 11 lalek ;)

      Usuń
    5. Phi,moja jedną xD

      Usuń
    6. Ja mam dwie ;] Rochi i Blue

      Usuń
    7. Jak na razie moja liczy 6

      Usuń
    8. ja mam 4 lalki

      Usuń
  2. możesz sprawdzić pocztę bo już ci wyslałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny!!! Mam bardzo złą wiadomość o Tii tej z you're best ghoulfriend!!! Znów ściąga z waszego bloga wszystkie posty ale nie na pingerze tylko na blogerze to link do jej bloga http://r.pinger.pl/tiadenile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I usuwa komentarze na temat kopiowania -.-

      Usuń
    2. Wszyscy wchodzimy na jej bloga i robimy obraźliwe komentarze! Będzie ich tak dużo,że nie zdoła ich pousuwać xD

      Usuń
    3. :O I ona ma że jej ulubiony blog to MMH!

      Usuń
  4. Zgłaszam się, jeśli ja też mogę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie - Ten 2 base, to na górze i na dole są napisy, można je wymazać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze Coś - Możecie mi powiedzieć jak wysłać ten Base ? Nie znam się za bardzo ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak w wyszukiwarkę masz wchodzisz w gmail,wstukujesz mój do tego białego okienka i ,,wyślij wiadomość'', dodaj załącznik (czyli twoją pracę) klikając na taki spinacz i wyślij.

      Usuń
  7. Wysłałam :) Mam nadzieję, że się spodoba.

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyślę, ale na bank nie dziś :/ :P :P

    OdpowiedzUsuń
  9. uff...robiłam ponad 2 godz, myślę że się opłacało... już wysyłam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Można zrobić inne uszy w pierwszej bazie ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Och... A chciałam ją zrobić w Gimpie... WM

    OdpowiedzUsuń
  12. Możesz zrobić omówienie Howleen Wolf dance class proszę! Ty robisz takie cudowne omówienia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się do konkursu. Już ci wysyłam pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już Wysłałam. Mam nadzieję że będzie fajnie wyglądać, jak zwykle pewnie będą mówić że nie rysowałam w Paincie, ale oj tam :D Tym razem się postarałam.


    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  15. Musi być na białym tle? Bo moja postać ma białe włosy i wszystko się zlewa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak będę później odkolorowywać (na tą całą tabelę postaci) więc tak czy tak i tak tło będzie białe,przysporzy mi to tylko stratę czasu ;( a efekt będzie i tak ten sam :/

      Usuń
  16. zgłaszam się!!!

    cerberkaV/spectra-voncerber

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie. Ja nie biorę udziału, ale się cieszę ponieważ lubię oglądać pracę innych osób. Już nie mogę się doczekać 20 kwietnia.

    Laura Bombinable (Dawna Abbey Bombinable)

    OdpowiedzUsuń
  18. OC czyli wybrana postać w byle jakim stylu itd.? czy coś konkretnego,bo nie wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, byle jaki styl,byle jaka postać - ma po prostu być ładna XD

      Usuń
  19. Doszła moja praca? Taka wróżka, podpisałam Katherina. :3

    PS.Zapomniałam napisać, jkbc na dyplomie napisz Katherina. ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie i ile masz lal Alekso?

    OdpowiedzUsuń
  21. czy można zmienić kształt oczu i ust w bazie?

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę! Zrób omówienie howleen wolf dance clas!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już wysłałam jej nazwa to SUZANsh
    Pewnie nie wygram bo mam teraz sporo
    konkursów na głowie............:*
    No i nie rysuję zbyt ładnie ale
    wysyłam,to mi nic nie zaszkodzi!

    OdpowiedzUsuń
  24. Możesz sprawdzić pocztę Alekso,wysłałam SUZANsh
    nie mogę się już doczekać 20 kwietnia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej trafiłam przypakiem na ten log ale jast czadzi i biorę udziałek

    OdpowiedzUsuń
  26. Ups,ja mam na niebieskim tle.ale jak sprawdzałam zasady to było wcześniej,i nie było napisane że na białym musi być a czy jak wysłałam na niebieskim to weźmiecie chociaż pod uwagę? Jak nie to czy mogę wysłać na białym?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja się zgłaszam do konku. ;] Dzisiaj może wyślę ci pracę Aleksa.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wysłałam pracę ;]. Mam nadzieję że ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. okeee, biorę udział!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. hej aleksa doszła ci moja praca był to e-meil Pasti66@interia.pl


    Pasti66

    OdpowiedzUsuń
  31. Aleksa nie będziesz zła jak prześle prace na żółtym??? Tak jak Anonim troche wyżej Czytałam i sprawdzałam tylko pierwsze zasady??? Jak chcesz moge wysłać na białym jeszcze raz....

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)