niedziela, 7 kwietnia 2013

Przetłumaczone porady Amory

Jak niektórzy prosili tu przetłumaczyłam porady:

Draculaura:

Jestem bardzo podekscytowana, że będę mogła udzielać porad, gdy
odejdziesz. Myślałam, ze mogłabym poćwiczyc na tobie, Amoro.

Cupid:

Mówisz jak mój tata. Czy mam sympatię do potwora lub jeśli mam
cokolwiek innego. Ale jestem tak zajęta pomagając innym, w ich życiu milosnym,
że czasami zapominam, aby myśleć o własnym. To bylo by strasznie super gdybym
poznała potwora i mogła zaprowadzić go do domu, by poznał moją rodzinę.


Lagoona:

Płynę spędzić ferie wiosenne z moim tatą. Będę tęsknić za moim chłopakie,
tak bardzo, że nie wiem czy będę w stanie cieszyć się czasem spędzonym z rodziną.

Amora:

To wspaniale, ze będziesz za nim tęsknić, ale nie zmarnuj tego czasu z rodziną!
Spedź z nimi jak najwięcej czasu!


(coś w tym guście xd)

Abbey:

Potrzebuję chlopaka do tańca, albo będę musiała podjąć jaka. Tylko jak zapytać faceta?


Amorka:

To zawsze jest straszne wykonać pierwszy krok. Chcesz tańca, a to chyba lepszy
tancerz niż jak. xd

Howleen:

Nie jestem tak bardzo popularna w szkole jak mój brat i siostra. Jak zmienić się, by
inni byli moimi przyjaciółmi?

Amora:

Nie należy się zmieniać, by mieć przyjaciół. Prawdziwe przyjaźnie oparte są na zgodności.
Bądź sobą, bądź potworem to będzie przyciagać twoich wiernych przyjaciół i chłopaków!

Deuce:

Z moją dziewczyną mam solidne relacje. Ale jak zrobić tak, by jej nie urazić i mieć
trochę luzu z przyjaciółmi?

Amorka:

To strasznie słodkie, że nie chcesz skrzywdzić swojej upioryny. Ale czy ona nie spędza czasu
ze straszyciólkami? Powiedz jej o tym, nie chowaj tego w tajemnicy!


Ghoulia:

Ostatnio dużo gram w grę online MMO. Poznaję nowych przyjaciół online.
Przez to spędzam mniej czasu z prawdziwymi przyjaciółmi...

Amorka:

Pięknie jest poznawać nowych przyjaciól nawet jeśli to anonimowi gracze. Ale odłóż
swój trumnofon i zainteresuj się prawdziwymi straszyciółmi! Nadal graj, ale staraj się
trochę ograniczać.





7 komentarzy:

  1. Tłumacz Google jak znam życie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Violetto jestem za tobą ,żebyś została!!:D
    Dramaja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidio widze ze sie swietnie znasz -_- tylko, że ja musialam to PRZEPISAĆ i jeszcze odpowiednio zformuowac aby mialo to jakikolwiek sens, bo inaczej Ghoulia i inne byłyby rodzajem męskim.

    Violetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to powiedziałam z humorem ,nie chciałam cię w jakiś sposób urażać .

      Usuń
    2. spoko, nie uraziłaś :) :-P

      Usuń
  4. Dramaju, dziękuję. To mile <33


    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny podpis
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)