piątek, 19 kwietnia 2013

Nowe gry! Już niebawem!

Starsue obrzuca nas coraz to nowszymi grami MH! Zapowiedź Cleo Makeup-Challenge... Teraz Ghoulia Scaris i.... kolejna nowość!

Tutaj Ghoulia:

Zombie wygląda uroczo. ^^ Grafika zapowiada
się dość ciekawie...
Ghoulia bardzo mi się podoba ogólnie
w serii SCOF, jej sukienka oraz buty mnie urzekły.
 Ja już chciałabym tę ubierankę, a wy?
Ciekawe jaką dadzą piosenkę, przewiduję jakiś rockowy zespół. :))

Jak wam się podoba Ghoulia w zapowiedzi? (mnie zawiodły tylko włosy...)

I kolejna zapowiedź! 

(radzę powiększyć zdj.)

Gierka nosi tytuł: Café Cart - Time Management Game !
tzn.  Kawiarnia wóz- czasowe zarządzanie (taka przenośna kawiarenka na kółkach)

o taka cafe xd:
(radzę powiększyć zdj.)

z tego tytułu dowiedzieć się można, że gra będzie dotyczyła
prowadzenia kawiarnią, jestem upiornie ciekawa co Starsue szykuje!

A wy już nie możecie się doczekać?





15 komentarzy:

  1. super będą 3 gry;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie podobają mi się włosy.Reszta super!Naprawdę się postarali.Widzę Wii ,że mamy coraz więcej wspólnego:).Mój głos masz jak w banku.
    Anu$ka:*^^

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, dużo ich będzie O_O

    OdpowiedzUsuń
  4. super że star sue się zawzięło za mh.


    agis214

    OdpowiedzUsuń
  5. jakby ktos chcial zagrac w ta gre o ghouli to zapraszam pod adres : http://www.starsue.net/game/Ghoulia_Scaris_Style.html

    OdpowiedzUsuń
  6. jest już ubieranka Ghouli


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  7. Już jest ubieranka

    OdpowiedzUsuń
  8. ok, dzieki za info, juz pisze. Lidio, dlaczego? co znowu wymyślil?


    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ten , pan Gorgon może się tak zachowywać ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam się już nie wtrącam w tą kłótnie, jak chce się kłócić wieczność (jak mały dzieciak) to już jego problem, ja w ,,pięknym stylu'' pokazuję,że mam go po prostu w dvpie i tak powinno zostać, ja mam swoje życie i nie chcę się niepotrzebnie denerwować, wychodzę sobie na dwór - piękna pogoda na zewnątrz,wyjeżdżam (dlatego niestety dziś muszę się pośpieszyć z wynikami BR3,bo w niedziele nie będę na blogu,tylko u kuzynki ;P) Widać,że po prostu zajęcia nie ma i woli się kłócić,ale trudno, mnie bardzo mało obchodzi jego osoba,pokazuję,że jestem bardziej kulturalna od niego i nie będę go wyzywać. Tyle w temacie.

      Usuń
    2. Klasa, Alekso. :) Ale fajowo! Dziś wynikiiii!!!! <33

      Usuń
  10. Już nie mogę się doczekać tych ubieranek!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)