sobota, 27 kwietnia 2013

Wyniki konkursu na redaktorkę i nowy wygląd bloga

Trochę musieliście poczekać, zarówno na wyniki, która redaktorka zostanie na blogu, jak i na nowy wygląd bloga. Zapewne już się domyślacie, kto zostanie na blogu. Ilość komentarzy na blogu, które ją popierały, była wprost miażdżąca. Nie przedłużając, oto wyniki ankiety:



Gratulujemy, Violetto!

Osobiście chciałabym również bardzo podziękować Nicolette i Frankie. Wasz wkład w bloga był pełen podziwu. Jednak czytelnicy podjęli decyzję.

Jak zauważyliście, mamy teraz nowy wygląd bloga. Udało mi się wykombinować ''bajer'', który jak dla mnie prezentuje się świetnie, chociaż z ustawieniem go był spory kłopot. Otóż, jeśli klikniecie na jeden z napisów np. Partnerzy, automatycznie przeniesie was na tę stronę. Żeby strona była bardziej jednolita, dla redaktorek przygotowałam podpisy. Oczywiście, jeśli nie będą chciały, nie muszą ich używać.

Aleksa.De.Nile0707


Violetta


Jak wam się podoba nowy wygląd bloga? Cieszycie się, że nową redaktorką została Violetta?



118 komentarzy:

  1. Wow! Super nagłówek! Fajnie że zostanie Violetta bo na nią głosowałam, ale Frankie i Nicolette też były spoko
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  2. nowy wygląd jest super!!!!!!!!!!!

    Monster Madzia

    OdpowiedzUsuń
  3. wow,nie moge sie napatrzeć na nowy wygląd.Super! bardzooo sie ciesze ze zostalas Violetta :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest rewelacyjnie!!! Viol,wiedziałam że ty.... Lorr,podpisy i nagłówek są wprost genialne! Kilka nowych zakładek to także dobry pomysł..
    FlutterShine(kiedyś Dracuallie<3)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super ten nowy wygląd O.o Aż spadłam z krzesła xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra wygląd!Bardzo cieszę się z wyników!!
    Anu$ka:*^^

    OdpowiedzUsuń
  7. nagłówek fajny, naprawde szacun, ale myślę, że blog o mh, jakby nie było tematyczny i myślę, że kto wchodzi na tego bloga powinien wiedzieć, że jest o mh. poza tym jest troche za ciemno. ale to tylko moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy wygląd i podpisy są super! Nie wiem, jak ty to robisz! Cieszę się, że została Violetta!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że Violetta została. A co do wyglądu to świetny! Moim zdaniem najładniejsza jest Aleksa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się wygląd Lorraine Torres na podpisie i na nagłówku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę wygląd świetny! A co do Redaktorek jestem bardzo zadowolona że Violetta wygrała!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że redaktorką została Violetta.
    A nowy wygląd bloga jest rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Violetta gratuluję. Cieszę się że zostałaś. A nowy wygląd jest super. Świetnie wyszedł i jest naprawdę śliczny. I fajny pomysł z tym nagłówkiem że jesteście razem.

    Laura Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam sie smuce ze viola zostala nie zbyt ja lubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Przecież mnie nie znasz, nie byłabym zła gdybyś powiedział/a że wolisz np. Frankie, bo każdy woli kogoś innego. No ale jak możesz mnie oceniać jak piszę zaledwie 2 lub 3 tygodnie? Litości... Ludzie...

      Usuń
    2. Vii (mogę tak? XD zamiast Wii?) a co ja mam powiedzieć? Ty przynajmniej nie miałaś próbnego,że po 2 dniach jakiś psychol chciał cię zabić XD Nie tragizuj,zawsze komuś się nie spodobasz, pozostań tak upiorną jak jesteś, jeśli ktoś ma z tobą problem - to już jego zmartwienie ;P Nie smuć się! :3

      Usuń
    3. Ja pamiętam te piękne czasy, kiedy czytelnicy mnie nienawidzili... Achh... A nie! Teraz też tak jest:D Anne, jeśli to czytasz, to potwierdź;D

      Usuń
    4. ja jeszcze cię nie lubię ( ale ja kocham kłamać prosto w monitor :D )

      Usuń
    5. Ja tam cię lubię Lor(i oczywiście All i Vii też)


      agis213

      Usuń
    6. Czytam to , tak piękne czasy... Mnie jeszcze dalej nienawidzą^^
      I o czym tu więcej marzyć? ( Śmierci różnych ludzi ^^)

      I do Aleksy:
      Wypraszam sobie! Osoby które kogoś chcą zabic wcale nie są psycholami. To zdrowi na umyśle ludzie, tacy jak ja :P

      Usuń
    7. Hah, ja się nie przejmuję, tylko nie cierpię ludzkiej nieświadomości co wstukują w klawiaturę. All, nieźle miałaś. :)

      Usuń
    8. Widzę że Vii ma podpis na avku, aaa - ja też sb zrobię xD

      Usuń
    9. Nom, Lorr dawaj to na avatar! Bo cię mordnęęęę!!!! xD

      Usuń
  15. wolałabym żeby została frankie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. cieszę się że wygrała violetta inne też spoko. wygląd przecudny

    OdpowiedzUsuń
  17. Na czym zrobiłaś nagłówek? Chodzi mi na jakim programie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Na jakiej stronie zrobiłaś nagłówek??

    OdpowiedzUsuń
  19. Siostrzyczko porąbana, usuń na blogu wersję na komórkę, bo nie widać nagłówka i beznadzieja :c A tak to super!!! :D Gratki Vii ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej!!! Viol została :* A najbardziej podoba mi się obrazek od Lorr i Aleksy :* :*

    OdpowiedzUsuń
  21. W jakim programie to robisz ? Jak dasz radę to podaj linka do ściągania (jeśli jest za darmo) Rewelacyjna jesteś w tych obrazkach ! :**

    OdpowiedzUsuń
  22. nowy wygląd mię lekko przeraża...Jest taki chaotyczny,że tak powiem.

    OdpowiedzUsuń
  23. super że vioetta została i ciesze sie z wyglondu szczerze nie lubiłam poprzedniego wyglondu ne braźcie sie Domka:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobra tamtego komka nie publikować, wygląd super taki wiosenny- wystarczy się przyzwyczaić XD

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje Vii;D Powiem ci coś. Na początku nie przypadłaś mi do gustu,ale potem...potem po prostu tak mi się spodobałaś że głosowałam prawie ze wszystkich komputerów w moim domu,a nawet z kompa cioci:)Bardzo się ciesze że wygrałaś.
    A co do wyglądu bloga....jest piękny!!!

    Pozdrawiam - KlaudiaDash (wcześniej Emilia Baggins)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląd nie do końca :/ Ale się ciesze z tego, że Violetta została redaktorką!

    OdpowiedzUsuń
  27. Violetta: 185 głosów! Rewelacja! I co 15 minut wchodzę na bloga,bo nie mogę się napatrzeć.. Lorr,Szacun:D Widać,że się napracowałaś.. ja tak nie umiem.. i pytanko: Ty rysujesz te basy czy je ściągasz? jak ściągasz,please,podaj stronkę:P
    FlutterShine

    OdpowiedzUsuń
  28. Nowy nagłówek piękny, ale:
    - olewasz brody, usta są strasznie nisko.
    - szyje bardzo krótkie
    - dłonie są strasznie małe, a palce spiczaste.
    Poza tym, ślicznie wyszło^^ Najlepiej Aleksa.
    Gratuluję Violi, że została redaktorką^^ Jesteś świetna i mam nadzieję, że Twoje posty nadal będą takie ciekawe jak na stażu. Powodzenia, daj z siebie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po swojemu, dobrze, ale wypadałoby zwrócić uwagę na anatomie, a nie ją całkiem olewać :) Przez to postacie wyglądają na nienaturalne i zniekształcone.

      Usuń
    2. Nie powiedziałam , że jest proste, sama od trzech lat systematycznie rysuję, a dłonie wciąż nie wychodzą mi do końca takie, jak bym chciała^^

      Usuń
    3. Lorr ma swój własny niepowtarzalny styl, który ma swoje wady i zalety, zresztą te twoje "błędy" wyglądają odpowiednio do stylu i wyglądu postaci.
      Każdy ma swój styl, ja rysuję duże oczy i małe stopy- taki jest świat, nieidealny! :-*

      Usuń
  29. Ale za to Viol ma naj sukienkę :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, będę używać podpisu ;) All wyszła ci super ;* Choć jeszcze ja bym pokombinowała z napisami zakładek,bo są mało widoczne :C Ale i z ogółu jestem bardzo zadowolona, z wyników również, Wii jest bardzo miła i myślę,że będzie fajnie pisać z nią na stałe ;D Jeszcze raz dziękuję,za podpis ;P I tak miałam swój zmienić niedługo XD Skoro jestem w tak dobrym humorku - może zrobię BR4 (na c-a-m, za mało czasu :() niedługo?

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudo ten nowy wygląd!
    Lorr pastarałaś się

    Yagna

    OdpowiedzUsuń
  32. http://www.empik.com/monster-high-scaris-upioryz-miasto-strachu-rozni,p1070109756,film-p

    Film Scaris już na Empiku!!!!!!! I jest data premiery!!!!!

    Saw

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak wy robicie takie postacie ,że wyglądają tak.. realistycznie. W sensie ,że nie jak OC z painta tylko tak jak z serialu .. Czy jest do tego jakaś strona? Proszę o odpowiedz ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. A takie pytanie - czemu jest '.' zamiast 'my monsterhigh'? Mogłabyś Lorr napisać? Tak mi tego trochę brakuje XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam takiego dafucka jak zobaczyłam Najpopularniejszych witrynach kropkę D:

      Usuń
    2. Bo inaczej by się wziął i spie^^zył nagłówek. Mogę zobaczyć, co się da zrobić.

      Usuń
    3. Tak. Sprawdziłam i są czarne litery My Monster High pod nagłówkiem.

      Usuń
    4. Ale przecież da się zrobić nagłówek zamiast opisu i nazwy, a nazwa zostaje na stronach w kompie :*

      Usuń
    5. Tylko, że ten ''nagłówek'' nie jest nagłówkiem. To jest oddzielny element strony w kodzie HTML. Próbowałam usunąć element ''Nagłówek'' ale się nie dało. Musiałabym pokombinować z kodem, ale wtedy mogłabym coś rozwalić.

      Usuń
    6. Nie dało się tamtego z Anną we krwi usunąć?! *O*

      Usuń
    7. Ciężko :C Pokombinuj w wolnym czasie :) Może się jakoś uda :)

      Usuń
  35. Super! Cieszę się ogromnie! Mam nadzieję, że się lepiej poznamy zakumplujemy, podpisy cudowne, będę używać. All ma najfajniejszy podpis (postać) i Lorr też, ja mam takie sraczkowate włosy. :-/ Ale też mi się podoba kiecka i te stokrocie. :)))
    Kurczę, ale super, ze z wami zostaję!!! Łiiii!!!! XD Lorrik, jakbyś mogła zrób kolorystyczny kursor!!! (proponuję szaro-czarne stokrotki) I tak myślę, zmieńmy kolorystykę (te zielone napisy fajnie gdyby były czarne lub szare) wiem, że byłoby ciemno, ale taka moja koncepcja, oczywiście zrobisz jak uważasz. Ładny nagłówek, tylko strasznie mam koślawą twarz. (oj nie obrażaj się Lorr i tak jest extra) ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zrobicie tę zakładkę O Nas? Czytałam komentarz z takim pomysłem.

      Usuń
    2. Prosiłam Lorr o zrobienie Kontakt, ale w sumie - O nas, to i kontakt i my byśmy były .. XD Okey XD Fajnie też by było ,,Prace czytelników'' ale to chyba zastałybyśmy zasypane pracami. Dajmy Lorr odpocząć, zrobi wszystko co stosowne kiedy indziej. Nagłówek będzie raczej tu długo,bo kwiatki. A co do tła - popieram! Stokrotki byłyby cudowne! Popieram Anonimka i Sandy :*

      Usuń
    3. Zobaczymy, jeśli będzie mi się chciało robić, ale wtedy te stokrotki mogłyby być strasznie nieestetyczne.

      Usuń
  36. Już się zaczynam rządzić, ale strasznie się podnieciłam tą wygraną i... Lorraine zrobisz coś z tymi zakładkami, bo są niewyraźne i się wgl. w nich nie orientuję. xd
    Lepiej gdyby był pod nagłówkiem paseczek z tymi zakładkami z taką zamaszystą, królewską czcionką. Co ty na to? Oj wiem, wiem rządzę się.. potwornie. :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę nie kombinować, z ustawieniami tego nagłówka cały dzień się mordowałam (albo raczej, żeby wstawić w kod na blogu testowym).

      Usuń
  37. Jeśli miała bym wszystkim dziękować zajęłoby to pół strony, więc w tym komentarzu chciałam podziękować Lorraine i Aleksie czyli Ewelinie i Oli oczywiście, że dały mi szansę uczestniczyć w czymś tak wspaniałym. :) A czytelnikom... za ich wiarę we mnie, głosy i wiernych fanów, że tak to ujmę. To już kończę, idę szukać nowinek!!
    Papaaa <33

    OdpowiedzUsuń
  38. super zmieniłyście bloga... Jest taki EPICKI! Taki... Taki... ZACNY!

    OdpowiedzUsuń
  39. Lorr, to już ostatni kom, aleee... weszłam sb na profil Aleksy i tam są jej blogi, nie?
    Kurde i tam nie ma My Monster High tylko jakaś kropka! Tragedia, pokombinuj z tym... :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinowałam. Nic z tego nie wyszło, napis pojawiał się pod nagłówkiem. Chciałam usunąć nagłówek jako oddzielny element strony, ale się nie dało, taka opcja jest tylko na nowszych blogach.

      Usuń
    2. Jak to na nowszych?!!! Dyskryminacja!!!

      Usuń
  40. super nowy wygląd bloga :) ale tamten tez był niezły:P

    OdpowiedzUsuń
  41. Lorraine, możesz przesunąć trochę ten nagłówek? Bo te pasy się w pewnym momencie załamują i brzydko to wygląda :-( Ja zamiast pasków doradzam ci takie stokrotki w tle! Super by było! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. gratulacje Violetta

    OdpowiedzUsuń
  43. Cieszę się z Violetki. :)
    Wygląd super, All wyszła meeegaaaa, poprawiłabym Violę, bo trochę zbyt niebieskie oczy, a pamiętałam, mówiła, że ma zielono- niebieskie... chyba... i ta grzywka nieudana. Ale Aleksy i Lorr podpis- genialny, co do anonimowego komentarza stokrotki jak najbradziej, ale ja bym zrobiła takie duuuże, żeby nie było tak naciapane. Problem mam też z zakładkami (jak Viola)
    Ale nazwę bloga to musicie koniecznie zmienić!Cholerka, co to za nazwa . ??????????????????!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zmienię, to nazwa pojawi się pod nagłówkiem i będzie to wyglądać obrzydliwie. A co do Violi: miałam problem z grzywką i z oczami. Kolor oczu pobierałam z jej OC, a grzywki po prostu nie umiałam zrobić.

      Usuń
    2. Wiem o co chodzi, ale ty kombinujesz... :)
      Coś musisz zrobić! Super... od dziś piszę na blogu : Kropka. :-D

      Usuń
  44. Na MH wiki są oficalne arty Gigi i Twyli:
    http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Gigi_Grant
    http://pl.monsterhigh.wikia.com/wiki/Twyla
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  45. Czy nikt nie zauważył jak śmieszne mamy skróty nicków? XD
    Lorr,Ann,All,Vii? :P Zbieg okoliczności ._.

    OdpowiedzUsuń
  46. Która z dziewczyn była waszą faworytką???????? powiecie pliiiiiisssss!!!!! :-'

    OdpowiedzUsuń
  47. nie ma blokady!!!!!!!!!!!!!!! ja nie mam...

    Kati

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje Violu uwielbiam Cię!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wygląd bloga jest po prostu bosssssssssssssssssski!!!!!!!!!!!!!!!!
    Te kwiaty, te kolory... ale najczadowszy jest nagłówek!!!!!!!
    Lorr, to jest piękne, przepiękne!!!!!!!
    te podpisy to cuuuuudo! Bardzo mi się podobają!!!!!!!!
    A i Violu, wcale nie masz sraczkowatych włosów, są piękne!!!!!!

    I jeszcze jedno: Dobry ktoś miał pomysł we wcześniejszym komentarzu żeby zrobić kursor ze stokrotkami fajnie by było!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor włosów pobierałam z obrazka z OC, zmieniłam tylko kolor ust, bo strasznie rzucał się w oczy. I dziękuję za radę, już zmieniłam pyłek:)

      Usuń
    2. :)
      :)
      :)
      Super ten kursor

      Usuń
  49. Nowy wygląd bloga jest suuuuuuuuuuuuuuper!!!!!!!!!
    I fajnie, że Violetta została na blogu. Głosowałam na nią.

    OdpowiedzUsuń
  50. Super ten nowy wygląd!!!
    Fajnie, że Violetta została bo na nią głosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Violetta zasłużyła, i oczywiście że na nią głosowałam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ej,Lorr. Bloomcia znowu to skopiowała -.- I jakoś... ma normalną nazwę :/

    OdpowiedzUsuń
  53. Zauważyliście że ostatnio macie tyle komentazy ile ludzi jest na świecie? Jesteście sławni :D
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  54. https://www.google.pl/search?q=szare+stokrotki&tbm=isch&tbs=simg:CAQSWgmy2QMZCSbrJxpGCxCwjKcIGjQKMggBEgzJB8wH1wfYB9oH1QcaIJ711ZhTOj0Y6op49WWUl5lcmIBlNJHo08XtkyW0Q6sGDAsQjq7-CBoADCG24z4zLyKLxA&sa=X&ei=64R9UbyTJ8GWPeSngKgK&ved=0CCsQ2A4oAA&biw=1280&bih=707#imgrc=FoJ__TJ1nLPGuM%3A%3BHqBIFRtnrtDiAM%3Bhttp%253A%252F%252Fwallpaperscraft.com%252Fimage%252Fblack_white_flowers_grey_daisies_4576_1920x1080.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwallpaperscraft.com%252Fdownload%252Fblack_white_flowers_grey_daisies_4576%252F1920x1080%3B1920%3B1080

    A to by nie było ładne? :) Takie fajne kwiatki w tle :3

    OdpowiedzUsuń
  55. A Nicolette i Frankie żadnego komentarza nie dały? :-?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie. Zapomniało mi się. ;)
      Chociaż oglądam bloga na bieżąco.

      Nowy wygląd jest super. Taki wiosenny.
      Nie zostałam redaktorką, ale to było duże wyróżnienie w ogóle pisać na tym blogu. Vii, powodzenia!

      Usuń
    2. Dziękuję, myślałam, że się fochnęłaś na Lorr, All, mnie i całego bloga. XD

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)