czwartek, 4 kwietnia 2013

Lalka Cleo 13 Życzeń z mebelkami już w pudełku

Dzięki Szatan Kinga mam dla was kolejną nowinkę (trochę dziś ich dużo prawda?)
Mianowicie Cleo z serii 13 Życzeń już widać w pudełku!:
http://24.media.tumblr.com/4ccc078e4c4fd58b400568412caefd5a/tumblr_mkqmj8YWrV1ra8gmho1_500.jpg
Lalka moim zdaniem jest o wiele ładniejsza niż na promo. O wiele bardziej zachęciło mnie właśnie to zdjęcie do kupna zestawu. Niestety mam już Cleo i raczej nie będę mogła zainwestować w kolejną :(
Film 13 Wishes nadchodzi wielkimi krokami! ^.^

Podoba wam się ten zestaw? Co o nim myślicie? Nie możecie doczekać się filmu?

13 komentarzy:

  1. no ja bym chętnie obejżała :) a ta lalka ładna ja uwielbiam cleo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na film :3 Mam nadzieję ,że to nie będzie rozczarowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam że jest oficjalna! I nikt mi nie wierzył! Ale mam zaciesz^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę doczekać się filmu. A lalka bardzo ładna.

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  5. Cleo wyszła ładnie ale najbardziej z tej serii podoba mi się Twayla

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi straszliwie się ona podoba.. ale tak jak Aleksa mam już jedną Cleo.

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa wszedzie nowe lalki. a ja tak bym chciala venus i rochelle albo bliźniaczki... Aleksiu, pomoz!!!! jak ja mam przekonac moich nieublaganych rodzicow?!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na urodziny poproś lub... (co więcej zajmie) oszczędzaj :C

      Usuń
  8. Na angielskiej wikipedii zdradzono fabułę 13 wishes! Tłumaczenie:
    Howleen ma dość bycia cieniem jej popularnej siostry. Na poddaszu odnajduje starorzytną latrnię z dzinem.Dżin o imieniu Gigi jest wolny i daje Howleen nie 3, a 13 życzeń! Na początku, wszystkie jej sztraśliwe marzenia. Ale Howleen wkrótce odkrywa, że te marzenia są po ciemnej stronie i znajduje się pod złym wpływem pokusy, która sieje spustoszenie w organizmie ucznia Straszyceum. Dołącz do Frankie Stein, Clawdeen Wolf, Draculaury, Abbey Bominable i reszty potworów z Monster High do zupełnie nowej przygody na DVD by uratować Howleen Wolf i.... duszę Straszyceum.
    Jeśli trochę koślawe to sory ale pomagałam sobie Google tłumaczem
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jaka to Abbey bo nie było o niej zapowiedzi.


      agis213

      Usuń
  9. Ta Cleo jest super, ale wg mnie są ładniejsze, ja chcę mieć Ghouls Rule.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta lalka mi się nie podoba.Wolę Gigi.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)