czwartek, 18 kwietnia 2013

Nowy odcinek!

Czekaliście na odcinek ''Franken Styled'' po polsku?
Doczekaliście się! Już dziś można go obejrzeć!

Wszystkie uczennice Monster High cieszą się na myśl o szkolnym dniu zdjęciowym. Tylko Frankie Stein nie wie dlaczego to takie ważne wydarzenie. Koleżanki muszą jej zorganizować lekcję wampi-stylu i przed-zdjęciowy pokaz mody. Przecież fotografie zostają na zawsze...

Oglądając go po angielsku bardzo mi się spodobał i z utęsknieniem czekałam na niego.
Nie zawiodłam się ;)

Oto i on:
 ,,Lekcja wampi-stylu''!

Podoba wam się? Na jaki odcinek jeszcze czekacie?


Za info koszmarnie dziękuję - Iga Lolowska

16 komentarzy:

  1. Ale exstra! Frankie wyszła najlepiej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Meega!:D a najlepsze na końcu ,,Czyli...mamy tylko 7 dni na wybranie nowych strojów?!" A Ghoulia... nic dodać-nic ująć:P ale zaczęliby już 7 serię.. Jakoś nigdy nie było aż tylu odcinków w jednej serii xD
    Dracuallie<3
    P.S Aleksa i Lorr: Jeżeli macie możliwość i chęci (xD) To wejdźcie na stardoll i mnie przyjmijcie. jak coś to jestem pastelovva123 :-) i to by było na tyle<3
    i jeszcze się nie wypaplałam..
    ten gościu z odcinka jest niezły.. taki starodawny:c
    i mam jeszcze 1 uwagę co do tego odcinka.. to tam robią zdjęcia CO TYDZIEŃ??!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa ubieranka na Starsue ! O Spectrze : http://www.starsue.net/game/Spectra_Silky_Makeover.html

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem a :( nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://allegro.pl/twilight-lalka-ghostilla-na-skuterze-monster-high-i3152110641.html

    ZOBACZCIE!!! Jak ghoulia na skuterze!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczcie to: https://plus.google.com/101315064444371764755/posts
    ja pier...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta z mhhhhhhhhhhhh.blogspot.com usunęła posty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem,czy to już było,ale mam nowy odcinek o Venus po angielsku!!
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2zmLVn76EIU
    Dracuallie<3

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy będą wyniki base revolution ?

    OdpowiedzUsuń
  10. jest zapowiedz ubieranki Ghoulia scaris i jakas nowa gra zapowiedz Cafe :P

    OdpowiedzUsuń
  11. coś mi sie wydaje ale ghuolia ma sukienke z kamizelką z packu ze skuterem ale bez kasku
    pozdro od reki water

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten odcinek.Czekam na przetłumaczenie "Boo Years Eve".
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)