czwartek, 11 kwietnia 2013

Opis książki ,,Przyjaciółki i niezła heca''

Książka coraz bliżej! Jeszcze musimy poczekać do 20 maja!
Na stronie internetowej Empiku pojawił już się jej opis:

W drugiej powieści z nowej serii Monster High poznamy kolejne przygody tria potwornych przyjaciółek: Robekki Steam, Rochelle Goyle i Venus Mcflytrap. Dziewczyny zadomowiły się już nieco w Straszyceum i z zapałem angażują się w życie szkoły. Rochelle uczy trolli dobrych manier, Robecca ostro trenuje w drużynie rolkolady, a Venus wraz z Lagooną Blue pracują nad stworzeniem… szkolnego kompostownika! Na dziewczyny czeka wiele wyzwań: straszliwie przystojni chłopcy, grupki niezbyt życzliwych dziewcząt i prawdziwie potworne przedmioty, takie jak Szalona Chemia, Ge-ogr-afia i Wychowanie (Meta)fizyczne. Jakby tego było mało, podczas lekcji w Katakumbach dziewczyny wpadają na prawdziwie złowieszczy trop… Kiedy w szkolnej stołówce pojawiają się białe koty (w świecie upiorów to bardzo zły znak!), potwornice mają już właściwie pewność, że to początek końca zabawy. Czy dziwne wydarzenia w Straszyceum to tylko złośliwe psikusy nieznośnej Toralei, czy też po korytarzach Monster High krąży coś bardziej złowieszczego? Przyjaciółki na pewno spróbują znaleźć rozwiązanie dla nowej tajemnicy – przecież chcą się bawić! 

Ja już nie mogę się doczekać! Opis mnie ,,wciągnął jak potwór z bagien''! Nie ma że boli, w sobotę lecę do księgarni i kupuję 1 część ;D Zaciekawiły mnie bardzo białe koty, bo oprócz Catrine nie ma żadnego białego kota...

Podoba wam się ten opis? Czekacie na tą książkę? Macie część 1?
 





7 komentarzy:

  1. All, fajny urlop, praca pełną parą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wątpię, że kupię, ale jest super. Naprawdę wciąga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że o 23:00, gdy weszłam do internetu nie zostają dla mnie żadne nowinki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba się spieszyć Niko :P I napewno kupię! A 20 marca to sobotka czy Poniedziałek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli Catty nie przynosi pecha.

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  6. 20 maja moje ur.!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)