środa, 3 kwietnia 2013

Wyniki castingu na redaktora!

Tak, wiem,że czekaliście na to :)
Lorr poprosiła mnie. Niestety ona nie mogła opublikować. 
Musicie zadowolić się wynikami ode mnie :P
Tak więc obrady trwały bardzo długo. Tak konkretnie w sprawie ostatniego redaktora.
Ciężko było wybrać 3,ale w końcu zdecydowałyśmy,że pisać z nami będą...
Nic więcej mi nie pozostaje,jak tylko pogratulować dziewczynom :) 
Mam nadzieję,że będzie nam się razem miło pisało.
Niestety nie wiem,czy Lorr dała wam na skrzynki zaproszenia,a ja przyznam się - totalnie nie umiem tego obsługiwać.
Na pocieszenie, własny przykład z życia - przyszłam tu bez doświadczenia,bez źródeł -bez niczego.
I co? I jestem ;P
Muszę też pogratulować odwagi tym innym co się zgłosili - też zasłużyli na jakieś uznanie ;)
Niestety - tylko jeden redaktor przejdzie dalej :(
Jeśli macie jakieś pytania,zadajcie je w komentarzach ;)
Oczywiście odpowiem :D
Lorr,jeszcze wszystkiego dopełni co i jak.
Zapewne próbny rozpoczniecie od poniedziałku i (tak jak ja) chyba dostaniecie 2 tygodnie z nami.
Uwaga jedna ode mnie - ja też będę wtedy pisała na blogu, ja miałam jeszcze na tyle dobrze,że Lorr i Ann nie pisały wtedy na blogu - ja podniosę może poprzeczkę.
Oczywiście nie zapomnijcie o poście powitalnym, to jedyna szansa gdzie możesz się pochwalić swoją ,,patronką'' (np. ja mam Aleksę),choć to nie jest konieczne.

POWODZENIA!

Co sądzisz o nowych redaktorach na okres próbny? Jesteś jednym ze szczęśliwców?


54 komentarze:

  1. Czekałam i się doczekałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym spełniała wszystkie kryteria, i brała udział i byłabym w tej trójce to bym umarła!!!!
    Ale mam nadzieję że za 2 lata może będę redaktorką :D (strasznie o tym marzę)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam i doczekałam się ze smutkiem ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam dodać!!! Kurcze!!! Podróby zaczynają być coraz bardziej podobne do oryginału!!!Oto link do podróby Clawd'a !! http://img04.tablica.pl/images_tablicapl/70701795_2_644x461_monster-high-cloud-ruchome-rece-i-nogi-zdjecia.jpg

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi , bo się nakręciłam strasznie i zaczełam wykuiwać tyle informacji ile tylko mogłam :( To były emocje :( Nie , wiem czy się zgłosić po raz następny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to ty Lidia i Nicolette byłyście moimi faworytkami szkoda że sie nie dostałaś ale teraz bede wspierać Nicolette i tak i tak.

      chociaż może spodoba mi się inna redaktorka...ale wątpie bo z wcześniejszej trójki od samego początku Aleksa fajnie pisała i pamietam też że inne redaktorki a w szczególności malutka skelita denerwowała.ona czepiała się że aleksa pisze za dużo postów i nie ma miejsca na jej. Naprawde nie rozumiałam tego. Żeby posty były widoczne trzeba je pisać a nie aleksy wina że jako pierwsza znajdywała info.

      w każdym badż razie nikomu nie życze takich sytuacji

      cerberkaV

      Usuń
  6. Gratuluję!!!Życzę Wam powodzenia dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może daci mi jakąś szanse? No dobra trudno. Muszę się przyzwyczajić że mi się nigdy nic nie uda :/
    Lidia :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wystąpił błąd . W zgłoszeniach nie ma Violetty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za szansę. :)

    Jakby co, to ja jestem ta Monster High, tylko zmieniłam nazwę na Nicolette de High.

    OdpowiedzUsuń
  10. a kto to ta monster high ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest już ubieranka CLEO





      ktosiek1

      Usuń
    2. Nowinka!! Jest ubieranka Cleo Scaris na Star Sue Chyba pomogłam!!???
      Dramaja

      Usuń
  11. Nowe info :-). Mh-and-ja.blogspot.com usunęła bloga. ;D Zahejtowaliśmy ką jak nw :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest już ubieranka cleo scaris!!!!!






    ktosiek1

    OdpowiedzUsuń
  13. oooooooooooo no trudno.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę uwierzyć , że będę pisała przez dwa tygodnie na waszym blogu :) Gratuluję też innym zwyciężczyniom :) Dziękuję Aleksie i Lorraine , że mnie wybrały :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję stokrotnie!!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej. Mam dla Aleksy i Lorraine małą nowinkę - jest już gra Cleo Scaris Style na stronie StarSue.net !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. http://www.starsue.net/game/Cleo_Scaris_Style.html ubieranka Cleo na starsue.


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  18. Alekso jest juz ubieranka cleo scaris style

    OdpowiedzUsuń
  19. Alekso doszła gra cleo de nile scaris style

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda,może innym razem się uda :(
    Monstereczka12 :(

    OdpowiedzUsuń
  21. NOWINKA!!!! Jest ubieranka Cleo Scaris na Star Sue!!! Dziwne bo nie była zapowiedzią!!!
    Dramaja.(kiedyś Draculove.)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nowa gra na starsue : http://www.starsue.net/game/Cleo_Scaris_Style.html






    pullipowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Aleksa Lorraine na starsue.net pojawiła się nowa ubieranka z cleo scaris city of frights
    oto link: http://www.starsue.net/game/Cleo_Scaris_Style.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy można się spodziewać base revolution 3 ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym chciała,by Violetta wygrała.
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kuzynka kopiary napisała w jednym z komów cytuje ,,mogla byś dodawać częściej wpisy i konki pliss nie przejmuj się tymi lesbijkami które cię hejtują "


    agis23

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziecko chyba jest głupsze niż się wydaje >.< Nawet itiotka nie wie co znaczy lesbijka >.< Czemu takie bezmózgi są na tej planecie? -.-

      Usuń
    2. Ja jej napisałam tak:
      Radzę zapoznać się ze słowem lezbijka, a potem go używać, bo zapewne nie wiesz co to znaczy -.-" Lezbijki jak geje-normalni ludzie -.-" A, że Ty tego nie torelujesz to znaczy, że jesteś nienormalna :3 Pozdrawiam :*

      Tacy po**ebani (nie licząc mnie i Lorrki-największych po**bańców świata XD) nie powinni chodzić na tym świecie -.-"

      Usuń
    3. Nie wiem ja tego nie wiem... -,-


      agis213

      Usuń
  27. jest juz gra Cleo scaris style http://www.starsue.net/game/Cleo_Scaris_Style.html

    OdpowiedzUsuń
  28. jest juz gra Cleo scaris

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest ubieranka Cleo Scaris na starsue!!!! oto link: http://www.starsue.net/game/Cleo_Scaris_Style.html

    Pozdro :D Clawdeen.High.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.O Ja nmg O.O ok. 10 komów z tą samą nowinką,a ja lekcje miałam tylko do 15.00 XD
      Okey. Piszę piszę XD

      Usuń
  30. Jest nowy odcinek na You Tubie(po polsku) http://www.youtube.com/watch?v=JsosUChqd_s :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super!wiem to od półtore godziny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest już nowy odcinek:) Inwazja Łowców Potworów.
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  33. dziewczynom liczba mnoga

    OdpowiedzUsuń
  34. No trudno się mówi.Dzisiaj mam pecha.Nie kupiłam Spectry,bo nie było w sklepie,zlikwidowali Smyka w którym mogła być.Nie kupiłam też bejsbolówki,którą bardzo chciałam i jeszcze to.Ale ja zawsze tak mam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Będziecie szukać za jakiś czas 4 redaktorki?Tylko żart.

    OdpowiedzUsuń
  36. E-mail trzeba podać, więc mój to:
    Monsterhighnikola@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. No to jeśli nie będę redaktorką to mam dla was kilka nowinek.Będzie dużo nowych lalek.Tu link do stronki na której znajdziecie te zdjęcia. http://www.tumblr.com/tagged/ghoulia%20yelps Tam jak klikniecie na zdjęcie Ghouli w sukni balowej i przewiniecie w dół to będzie kilka nowych lalek.Jakiś piosenkarz,dziewczyna podobna do Jinfire i dziewczyna kosmitka.Będzie też nowa postać Kassida Kong,małpołaczka.

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak jak prosiłaś Alekso, tu gmailek dla Lorr: wiolusiakowalska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Hejka. Oto mój: frankiestein4215@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję Wam dziewczyny!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)