sobota, 6 kwietnia 2013

Głowenia Krewnicka i Koszmar - oficjalne pozy

Udało mi się znaleźć oficjalne pozy Koszmara i Głowenii Krewnickiej, co potwierdza post All o prawdziwości tych lalek. Zdjęcie jest dość duże, więc zachęcam do powiększenia.
Szczerze mówiąc, koń przypomina mi trochę te konie z serii o lalkach Barbie. Co do samej lalki, jest szczerze mówiąc nie najgorsza, chociaż i tak uważam, że twórcy powinni dodać jej jakieś detale, żeby nie była taka ''nudna'' w porównaniu z innymi lalkami MH.

Co sądzicie o tym zestawie? Co byście zmienili w stroju Głowenii?


~Lorraine Torres

10 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się jej lalka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się Głowenia podoba, chciałabym ją mieć. Lecz koszmar wyszedł według mnie okropnie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tego nie mogłam z wiki zapisać i musiałam zrobić zrzut ekranu z komórki XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się w pełni z Tobą zgadzam, Lorr. Głowenia jest ok, ale trochę nudnawa, a Koszmar prawie taki jak konik Tawny ;////

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się. Głowenia wygląda na taką trochę robioną na szybko i może nawet jak pordóba, a Koszmar jak koń z Barbie. Moim zdaniem powinien mieć chociaż, jak na lalkę MH, zginane kończyny i szyję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Założę się że Koszmar był przerabiany z konia Barbie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mogę się założyć, bo takiego mam. Wyglądają identycznie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. myslałam że Koszmar będzie fajniej zrobiony a tak wygląda jak plastikowy konik niczym się nie różni od koni z Barbie -fasolka680.00

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego jest zakaz kopiowania zdjęć ?

    Monster Madzia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele osób pisało, że Koszmar wygląda jak koń Barbie, prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że zarówno Monster High jak i Barbie są produktami Mattel :/ pewnie firma nie umie zrobić ich inaczej, albo uważa, że są dobrze i ich nie poprawia

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)