środa, 24 kwietnia 2013

Twyla w pudełku!

Lalki 13 Wishes nadciągają!
Na blogu była już pokazana Cleo, teraz mam dla was Twylę!:

http://25.media.tumblr.com/c886b7cf1f93ed7a860cc0e419dd6a03/tumblr_mlrfwrdWXt1rai9kuo1_400.jpg

Jest przeupiorna! Trochę odstraszają mnie jej brwi,ale może być to tylko kwestia oświetlenia i normalnie są bledsze. Najbardziej podoba mi się jej strój, powala ;)
Widać już na pudełku jej graficzną wersję. Myślę jednak,że ma trochę za chudą twarz,ale pyzatym jest cudowna :*
Do upiorki jest dołączony jej zwierzak - królik Dustin. Nie różni się on od jego wyglądu na zdjęciu promocyjnym, podoba mi się,ma bardzo słodki pyszczek :3
Zdziwiło mnie tylko,że na pudełku nie jest wypisane nazwisko, w przypadku np. Clawdeen, pisze ,,Clawdeen Wolf'',a tu widać tak jak u Draculaury - tylko imię, jakby nie było nazwiska,a powszechnie wiadomo,że nazywa się Twyla Tharp.
Podsumowując,lalka w pudełku bardzo mi się spodobała i czekam na zdjęcie Gigi w opakowaniu ;D

Co sądzicie o Twyli? Podoba wam się jej pudełko i lalka? Chcielibyście ją kupić?

Za info koszmarnie dziękuję: Szatan Kinga ;)

6 komentarzy:

  1. myślę nad jej kupnem :3 pudełko ma fajne,ona jest boska a królik słodki!
    więc chyba kupię jak będzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna graficznie ale lalka-niekoniecznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie przez te brwi wygląda troszeńkę jak ooak :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Na promo wyglądała o wiele lepiej... Włosy posklejane od żelu, dziwna twarz, i te BRWI O.o W sumie może to być kwestia zdjęcia czy opakowania, ale tak czy siak nie zamierzam kupować.

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ! Brwi mnie nie odpychają bo są słodkie dają lalce charakteru oszczędzam na nią !



    Howie

    OdpowiedzUsuń
  6. mogli by zrobić jej fioletowe brwi,ale ogólnie to lalka wygląda super

    PS.
    Jak dla mnie ładniejsza jest graficznie bo nie widać jej brwi

    Monster Madzia

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)