środa, 24 kwietnia 2013

Nowa odsłona Fright Song!

Pamiętacie jak pisałam posta o piosence Fright Song w różnych odsłonach?
Teraz doszła wersja Indyjska!:

Indyjska wersja piosenki Monster High

Dorobili się nawet własnego teledysku ;D
Piosenka jest całkiem ok,ale jakoś ,,szału nie robi'', co innego teledysk,który bardzo mi się spodobał ;)

Kanał MonsterHigh na You Tube przesłał również filmik z przygotowań:

Kulisy kręcenia teledysku

Jak już wcześniej mówiłam, piosenka nawet nawet,ale jakoś większego wrażenia na mnie nie robi :/
Cieszę się jednak,że robią tak,by każdy miał i rozumiał tą piosenkę do samego końca ;)

Podoba wam się ta wersja piosenki? W jakim języku chcielibyście usłyszeć jeszcze Fright Song?


*Filmy nie można jeszcze dodać przez You Tube na bloga :P Musicie zadowolić się linkami ;)

6 komentarzy:

  1. Ja bym chciala po francusku i hiszpansku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się w ogóle nie podoba. Nie postarali się
    CHLOE DARKNESS

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chiała po francusku i arabsku.
    Draculdia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście fajnie musi brzmieć po arabsku

      Monster Madzia

      Usuń
  4. Ja chciałabym usłyszeć po niemiecku.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)