piątek, 26 kwietnia 2013

Nowy zestaw 13 Wishes Party

Znalazłam oficjalne zdjęcia nowego zestawu 13 Wishes, którego zdjęcie kiedyś, dawno temu znalazła All.
Tak jak w innych zestawach najprawdopodobniej będzie on dostępny z lalką- lub bez lalki. W tym wypadku Spectry. Przejdźmy do zdjęć:


(radzę powiększyć)

Spectra jako DJ.   d-_-b 





Impreza trawa! Spectra wyszła ślicznie w tej serii!


Zestaw zamknięty- zmieści się idealnie na półce. ;)

Edit od Lorraine:
Udało mi się znaleźć jeszcze dwa zdjęcia z tej serii. Nie są one jakieś szczególne, ale i tak chciałam je wam pokazać.

A, i wybaczcie, że przypomnę wam o tym w poście Violetty, ale dzisiaj kończy się okres próbny.

Podoba wam się ten imprezowy zestaw? Mi całkiem, całkiem...
Kupicie go?
Jak wypadła Spectra wg. was?





13 komentarzy:

  1. Mi się podobają zestawy 13 życzeń ;) Podoba mi się Spectra - Dj'ka XD Fajny pomysł na nią mieli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,kocham serie 13 wisches :)

    OdpowiedzUsuń
  3. It is cute :)

    Monster Madzia

    OdpowiedzUsuń
  4. Straszliwie ładne są te zestawy 13 życzeń. Tylko zastanawiam się, gdybym kupiła np. zestaw Cleo, to gdzie bym go postawiła. Moim zdaniem lepsze są pojedyncze lalki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wi wi wi wi wi wi i jeszcze raz wi wygraj !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko nie to!!!
    Nie chodzi o to, że ten zestaw mi się nie podoba. Po prostu... Na początku podobała mi się Spectra DDG, a potem w końcu zdecydowałam się na Spectrę GNO, a teraz? Już nie wiem co wybrać!
    DDG, GNO czy 13W? :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spectra-super,ale wolałabym Operettę w roli dj'ki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest bardzo ładna :) Ale ja zamierzam kupić Spectrę z serii Ghouls Night Out...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten impezowy zestaw.Podoba mi się.Raczej go nie kupię.Spectra wyszła super.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)