środa, 25 września 2013

Post organizacyjny

Dobrze wiecie, że od niedawna na blogu jest ankieta. Jej wyniki są wam znane, jednak podjęłyśmy z Aleksą pewną decyzję. Chciałyśmy, aby czytelnicy byli usatysfakcjonowani ekipą bloga, więc proponujemy taki układ: Przyjmiemy Dylę, ale również zrobimy konkurs na redaktora. Zdążyłam zauważyć, że ktoś napisał już taką opcję w komentarzu, ale w gruncie rzeczy miałyśmy to ustalone już około 15:00. Mam nadzieję, że nie obrazicie się z takiego obrotu spraw, ale musicie nas zrozumieć. Naprawdę staramy się, jak możemy, żeby wam się podobało na blogu.

Wymagania na redaktora:
- minimum 12 lat
- mile widziane doświadczenie
- brak błędów ortograficznych i interpunkcyjnych
- nie możecie publikować swoich OC, opowiadań, itp. w postach
- osoba MUSI mieć dobre źródła nowinek
Przyjmiemy dwie redaktorki. Czas macie do 19:00 w sobotę. Od niedzieli zaczną pisać wybrane przez nas osoby. Długość okresu próbnego nie jest jeszcze ustalona, ale będą to pewnie 2-3 tygodnie. Po tym czasie wybierzecie w ankiecie redaktorkę, która jest waszym zdaniem najlepsza.


171 komentarzy:

  1. W razie co jestem na FB to pisz tam swoje typy Lorr :)
    Ahhh! 3 taki casting... jak ten czas leci ;P Kiedyś się było w tym 1 ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednymjak fajnie, ja (tak jakby) muszę drugi przechodzić ;D

      Usuń
  2. Moim zdaniem Dyla powinna pisać sama, w końcu od tego ankieta. Tylko stres dodatkowy. Osobiście nie podoba mi się ten obrót spraw. Ci anonimowi (z konta przeciwko Dyli była tylko Dreamer) to była jedna, dwie, góra trzy osoby, które ciągle ją hejtowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam również pod uwagę ankietę. Prawie 40% chciało casting, a chciałabym, żeby wybór redaktorki rozegrał się sprawiedliwie.

      Usuń
    2. A Dyll chciala polowa ankietowicow. Zreszta gdyby sie nie sprawdzila, to wtedy ten caly casting. Nie rozumiem, po co byla ta ankieta, skoro mimo iz Daly miala u sb polowe, to wybieracie inna opcje. Skad tez mozesz wiedziec, ze ktos nie ma 478392748 komputerow w dou?

      Usuń
    3. Do Anonima: z całym szacunkiem do ciebie i Dyli, duga połowa ankietowców chciała casting. Ja osobiście kliknęłam drugą odpowiedź:)
      Kizia Mizia

      Usuń
    4. Nie, połowa była za Dyll, a druga połowa to była "składka" castingu i braku redaktorów.

      Usuń
    5. Może inaczej: większość głosowała za Dylę, ale również znaczna część chciała castingu. Zakładam, że to dlatego dziewczyny postanowiły tak zrobić. Jakby dać Dylę, to znaczna część czytelników nie była by zadowolona, a taka decyzja w pewnym stopniu usatysfakcjonuje wszystkich :3

      Usuń
  3. Chętnie bym się zgłosiła gdybym wiedziała gdzie szukać nowonek.:-[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,właśnie. Pragnę powiadomić,że osoba,która zdobędzie próbny MUSI umieć szukać nowinek! :)

      Usuń
    2. Nie musisz się fatygować i tak twoje szanse byłyby marne. Bardzo marne.

      Usuń
    3. Taa, dzięki L. Miałam już zacząć szukać jakiś źródeł, żeby się zgłosić, ale mnie zniechęciłaś.

      Usuń
    4. a ja mam jakieś szanse ? umiem szukać nowinek :o

      Usuń
    5. Rozali, jesteś dwulicowa. Myślisz, że przyjęłybyśmy taką osobę na bloga?

      Usuń
    6. Chodzi o to, że lubię też Vii? Próbuję utrzymać dobre relacje z obydwoma stronami. Wiem jak to jest jak dwie osoby się kłócą (lub trzy) i bardzo bym nie chciała żebyście miały ten problem. A więc będę lubić tego kogo lubię i tyle.

      Usuń
    7. Gdyby było tak, jak mówisz, nie miałabym nic przeciwko, ale obgadywanie to coś innego, nieprawdaż?

      Usuń
    8. I tak się zgłoszę. I będę uparta. I znajde stronki z nowinkami. I nie obchodzi mnie, że mnie nie wybierzecie. Jeśli nie tu to gdzie indziej. Kropka.

      Usuń
    9. Och, wtedy się wkurzyłam. Mogłyście ją przynajmniej uprzedzić a nie taka niespodzianka. Sorry, ok?

      Usuń
    10. Jak dla mnie to bez powodu chyba lorr nic by do cb nie miala?
      Dreamer

      Usuń
    11. Uprzedzić?! Ku....rczaki. Mówiłąm jej na Facebooku jak jeszcze na MMH2 byłyśmy,żeby więcej pisała! Przeprosiła i mówiła,że będzie pisać. Ładne mi pisanie...
      Szkoda,że powywalałyśmy się ze znajomych, pewnie jeszcze bym tą rozmowę miała... >.<

      Usuń
    12. Jezu, jak człowiek próbuje być miły to się na niego drą. Nikt święty nie jest. Każdy miał kiedyś taki wybuch.

      Usuń
    13. No cudnie zaraz sie zaloguje na telu. Bo jak widze niektorzy pisza pod moja nazwa z anonima

      Usuń
  4. Mam 13 lat. Mam doświadczenie. (aktualnie piszę dwa blogi http://oto-brokacik.blogspot.com/
    oraz http://hej-monsterhigh.blogspot.com/ )
    Nie popełniam błędów ortograficznych i interpunkcyjnych.
    Nie będę publikować OC...
    Zgłosiłam się do pisania na blogu ponieważ...
    czytam tego bloga odkąd znalazłam go w internecie (ok.półtorej roku)
    Myślę że nadawałabym się jako redaktorka.
    Nie robię długich przerw, najwyżej jeden dzień (tylko z kłopotów związanych z internetem)
    Sama uważam że można pogodzić pisanie bloga z nauką. (na szczęście z moim planem mam dużo wolnego czasu).

    Mój e-mail to :
    dreamer06010@onet.pl

    Mam dwa konta Bloggera (z powodu błędu z e-mailem)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.o Myślałam, że jesteś starsza... :P

      Usuń
    2. W jakim sensie. Starsza?
      Dreamer. Jestem na fonie

      Usuń
    3. Mniej wiecej. Ze ile?

      Usuń
    4. Nie powiem, bo moje przypuszczenia są aż śmieszne :D

      Usuń
    5. Nie, no dawaj ! Nic mnie nie zaskoczy. To przez profilowe ....?

      Usuń
    6. Więc 18 Cię nie zaskoczy? Po części przez profilowe, chociaż tak ogólnie miałam takie wrażenie :D

      Usuń
    7. Na tyle to ja za glupia jestem :p kazdemu podobnie sie wydaje

      Usuń
  5. Może zacznijmy od tego że chciałbym się zgłosić na redaktora.Doświadczenie w pisaniu mam.Zgłaszam się do różnych konkursów dziennikarskich i poetyckich ,dzięki czemu mam rozwiniętą część dobierania słowa.Ortografię mam w małym palcu więc nie będzie z tym problemu.Jestem dobrze zorganizowany dzięki czemu mam mnóstwo nowinek (może nie na chwilę aktualną bo teraz mam 3).Jestem otwarty i ciepły,uwielbiam dyskutować i szukać nowinek na temat MH.To najważniejsza częśc za nami.Nie będę się rozpisywał gdyż nie ma to sensu.Najważniejsze aka powiedziałem więc jeśli przejdę dalej dowiecie się o mnie więcej.Jak to się mówi po trupach do celu i właśnie w ten sposób zamierzam wygrać ten Casting.Szanse mam marne ale spróbować warto ;) Upiornie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile masz lat? Jakoś nie wyłapałam xD

      Usuń
    2. a zapomniałem o wieku ;P w styczniu skończę 13 więc mam 12

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma szans że cie przyjmą w końcu piszesz u ich najwiekszym wrogów -,-

      Usuń
    2. Nie kłócą się już z Tini -.-''

      Usuń
    3. Ja mówiłam o MH-C -,-

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehh... Stresów ciąg dalszy... :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Imię już na pewno wiadomo , ale jeśli ktoś zapomniał albo nie czyta loginu to Lidia =] Latek 13 w listopadzie będę obchodzić swoją imprezę z okazji 14 - nastki . Doświadczenie? Pewnie ! My- monsterhigh-blog.blogspot.com . Z błędami ortograficznymi problemów nie mam , jedyne co może się zdarzyć to brak przecinka przy interpunkcji. Czasami po prostu myślę o zielonych migdałach... :P OC swoją mam. No ale nie mam jej oficjalnej graficznej wersji , więc za bardzo nie mam co pokazywać... Doświadczenie oczywiście mam. Inaczej nie zdecydowałabym się na prowadzenie bloga z nowinkami. Jakieś dodatkowe informacje , lubię łyżwy i waveboard. Z muzyki to... Dużo tego, na początku strasznie lubiłam Rock przez Linkin Park. No ale jakoś moja sympatia zupełnie się zmieniła. Zaczęłam słuchać POP. A teraz , czekam na hejty, już sobie wyobrażam za przeproszeniem jaki będzie tu rozpie#dol. Lubię 1D. Ale JB nie! Dlaczego powinnam być w ekipie? Ponieważ mam źródła i uwielbiam pisać o MH. Napewno nie zostawię was samych z blogiem.
    Koniec :) To już moje zgłoszenie z kolei . Mam nadzieję że się jeszcze wam nie znudziłam. Czekam z niecierpliwością na wyniki :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój błąd , zamiast " Doświadczenie oczywiście mam. Inaczej [...]" , powinno być "Źródła oczywiście mam. Inaczej [...]". Przepraszam!

      Usuń
    2. a niech sobie sypią hejtami, jak mają nudne życie :D nie słucham 1D bo to absolutnie nie mój typ muzyki, ale patrzeć na tych uroczych chłopców bardzo lubię *-* i tym właśnie spostrzeżeniem musiałam się podzielić ze światem xd

      Usuń
    3. Zgadzam się , przystojniaków tam nie mało *-*

      Usuń
    4. Raz na G+ mi się pokazało zdjęcie tego Zayna z 1D (od Oliwii B) i mama patrzy i mówi "a co to za przystojniaczek?" :D

      Usuń
  10. Dyla chodzi ci o mnie? :^

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie do lorr i aleksy. Trzeba podawac gmaila ? Czy bedziecie go chcialy dopiero po wynikach od przyjetych redaktorek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba :P Później i tak będziemy się dopominać XD

      Usuń
  12. Chciałam jeszcze dodać coś od siebie uwielbiam konkursy recytatorskie i krasomówcze.Gram na fortepianie i uwielbiam tworzyć ekologiczne rzeczy ze starych gratów.Redaguje szkolną gazetkę ,ponieważ dziennikarstwo to jedba z moich pasji. Uwielbiam również wyszukiwać informacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dyla...? Serio...? Ona pisze takie nudne posty... A co z Vii? Była od niej o wiele lepsza, D. się nawet do niej nie umywa! ;.;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsza ona niż taka, która pisze nudne posty ;.;

      Usuń
    2. Nie. Wolę "nudziarę" niż "nieroba" -_-

      Usuń
    3. A ja nie ;) Bo nie będę czytać o czymś, co samo w sobie jest ciekawe, ale napisane tak, że usnąć można!

      Usuń
    4. Co zrobiłyście z Violettą że nie widzę jej w zespole,dyli też zresztą nie.A Vii pisała posty najczęsciej.To lorr jest leniuszkiem że rzadko pisała posty

      Usuń
    5. Padłam. Leżę. Jeszcze nie wstaję... Pozdrowienia z podłogi ^^
      VII NAJCZĘŚCIEJ PISAŁA?! Nie no,k*rwa nie wytrzymam. Tu, tu się je*nij, w czółko.
      Już naprawdę wk*rwiacie mnie,tępe anonimki (nie do wszystkich).
      Dojdzie do tego,że zablokuję anonimki i będziecie mnie mogli tylko i wyłącznie patrzeć smętnie na jakże za*bistą moc komentowania,którą stracicie :*
      Dlatego radzę, nie wk*rwiajcie mnie,pókim jeszcze mam strzępki nerwów... Nie chcę tego zawiesić,bo mogę w ten sposób zablokować możliwość normalnym,komentującym z anonimka.
      Do wiadomości niektórych, bo widać to trzeba wałkować. VII JUŻ Z NAMI NIE PISZE I NIE BĘDZIE.
      Sorry Lorr,ale już to przekracza wszelkie granice -.-

      Usuń
    6. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
      Nie blokuj! Nie! Anonimy są najlepsze. Bez nich będzie nudno.

      Nie blokuj!

      Usuń
    7. Powtórzę pytanie bo jestem tego ciekawa,czemu wywaliłyście Vii. Vii pisała najczęściej tak samo często ale troszeczkę rzadziej All na samym końcu plasuje się Lorr Jeśli daje posty to najczęściej są nudne np:Dotyczące wygranych w konkursach w magazynie srs ? Kogo to obchodzi ?

      Usuń
    8. W sumie mogłabym się pokazać ale boję się hejtu porąbanych redaktorek

      Usuń
    9. Czy dać wam Screeny naszych postów i ich autorów? Ostatni post jaki napisała Vii był o konkursie 08.08.2013 -.-'' Nowinkowe ja biorę, Vii rzadko pisała. Wygrany w magazynie nas obchodzą, bo zwykle bierzemy udział. Akurat też czekam na wyniki konkursu o czym Dyll jeszcze na MMH2 pisała ;) Ponoć mówi się,że prawdziwą klasę człowieka pozna się dopiero po jego odejściu...
      A Vii wywaliła Lorr,ale też byłam za tym,by to zrobić.
      Co z tego wynika? Bardzo słabo patrzycie na podpisy! Często się zdarza,że mylicie nas...

      Usuń
    10. Po pierwsze Josh. Ty jesteś facetem czy babą? A po drugie. Zapomniałeś wybrać opcji anonimek. Wydało się.

      Usuń
    11. Wśród jakich ludzi ja żyję...
      Jak miło! Zdradził się nasz hejter,uniżony obrońca Vii!
      W*pierdalaj fałszywcu z tego bloga! Tu nie ma miejsca dla takich jak ty.

      Usuń
    12. Fajny avatar All. I on/ona się zgłaszał/ała na redaktora/orkę.

      Usuń
    13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    14. Wiesz, Josh, zawiodłam się na Tobie. Zawsze myślałam, że jesteś spoko koleś, jeden z nielicznych chłopców lubiących MH, a tu takie coś odstawiasz. Wypad :)

      Usuń
    15. uch wydało się dobra ok może mnie poniosło z tymi porąbanymi ale tego nie rozumiem DYLA I VII CHCIAŁY ZAINSTNIEĆ W ŚWIECIE MMH A WY JE WYWALIŁYŚCIE TAK PO PROSTU NIE NAPISAŁEM NICZEGO ZŁEGO oprócz może tych porąbanych za co przepraszam.Podpisałem się jako dziewczyna żeby mnie nie można było rozpoznać.Posłuchajcie.Dziewczyny zostały zaproszone do grona redaktorek jednego z najpopopularniejszych blogów o mh w kraju.Szczególnie Dyla.Nawet się tym nie nacieszyła a już wylatuje.Vii bardzo często pisała All też Lorr też ale nie tak często jak wasza dwójka.Jeśli chcesz bym wyszedł nie ma sprawy,właśnie dlatego podpisuję się jako Anonim.Bo jeśli ktoś powie coś inaczej niż sądzicie to od razu wybucha awantura.A ty rozil nie wtrącaj się.To naprawdę dziwne ledwie Vii wybaczacie po aferze to znowu coś się dzieje z nią w roli głównej.To tyle,żegnajcie skoro All mnie tu nie chce i jeszcze raz przepraszam za porąbane.

      Usuń
    16. Tak. Nie chcę. To chore,jeśli ktoś nie umie przyznać się do swojego zdania,albo się je ma i się do niego przyznaje,albo nie przyznaje,na znak tego,że go nie ma.
      Viii... ah,Vii. Skończmy już z nią,bo nieczęste pisanie to jest jeden z miliona powodów wywalenia, do tego patrzcie... ona tak często jak mówisz nie pisała. Najrzadziej z nas.
      A jeśli chodzi o Dylę... nie. Nie została zaproszona do TEGO bloga. Wtedy był to sam MMH2, ale teraz jest cieżko, całe to zamieszanie... trudno wszystko ogarnąć. Do tego jeszcze dochodzi REAL. Może niektórzy stracili już tą pewność,ale my to nie komputery i też mamy uczucia,zajęcia,hobby. Nie jest łatwe prowadzić takiego bloga,jak się niektórym wydaje.
      Nienawidzę fałszywych ludzi. Jest się tym kim jest, jest się sobą i ktoś,kto nie umie się do tego przyznać nie wart jest niczego.
      Również miałam takie samo zdanie o tobie co Dyla,ale się pomyliłam.

      Usuń
    17. Tylko że odejście od tego bloga jest cholernie trudne bo go uwielbiam.I dlatego Vii wyrzuciłyście bo za rzadko pisała ?Hmm w gruncie rzeczy nikt nie jest tak głupi by wyrzucić z bloga osobę z takiego powodu,więc podejrzewam że było coś jeszcze.A ZRESZTĄ CHOLERA PO CO JA VII BRONIĘ ???Nawet jej nie lubię.I przepraszam za to ale nic złego nie powiedziałem .Wyraziłem własną opinię już raczej z anonimowego nie skorzystam bo jak to robię to okłamuje się sam siebie.

      Usuń
    18. Vii usunęła konto. A ty Josh to się naucz, że nazwy własne pisze się z dużej litery. Dla Ciebie Rozali Razil, a nie żadna rozil. A i będę się wtrącać. :P

      Usuń
    19. Musiała to zrobić przed chwilą bo 2,3 godziny temu wchodziłem na połączone i jeszcze była

      Usuń
    20. Nie usunęła. Zablokowała. -Rozali
      Jak chcesz Josh, to już sb zostań. I tak nie mam wpływu na to,kto odwiedza bloga.
      Tylko ja ciebie nie rozumiem, najpierw mówisz,że nienawidzisz bloga,a potem że uwielbiasz. Się k*rwa zdecyduj. O Vii to słuchaj nie chcę słyszeć,okey? Temat ucięty,skończony. Spróbuj jednak odwinąć coś tak głupiego drugi raz. Mam nadzieję,że zrozumiałeś,że nie warto rb coś z anonima. Bo jak się ma własne zdanie, to za ch*lerę nie wolno się go wyprzeć.
      A teraz przepraszam, zmęczona już trochę jestem idę sobie zagrzać herbatę... do tego odkryłam dziś,że jestem uczulona na ugryzienia pająka -.-''

      Usuń
    21. Mogłabym się zdecydowąc gdybym tylko umiał

      Usuń
    22. Jestem już,z herbatą. Takie pytanie... ty chłopak w końcu jesteś ;_;? ,,Mogłabym gdybym umiał'' XD Tera to już kompletnie straciłam orientacje ._.

      Usuń
    23. Ugryzienie pająka? Hmmm... Entilem posmaruj, powinno zejść ;)

      Usuń
    24. Ni cholery ;_; Uczulenie. Ja mam specjalną, jakiś... Elosone?
      Tyyyjjj... a jak tam z leniem? :3
      Ewentualnie mam chalucyna przez tego pająka,albo tu Zozo przyszedł... 3:D

      Usuń
    25. Sorry opowiadanie pisałem na polski a główna bohaterka to dziewczyna więc mi już to na chwilę weszło w osobę.Zwykły pająk to nic,co powiesz na latające o_0 http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/12/db2c85de7879ed4ba4cbf4d6cd383389_original.jpg?1355001360 http://img.sadistic.pl/pics/e3668522c965.jpg

      Usuń
    26. I nie martw się Aleksa mój wujek jak się dowiedział że zbieram lalki to też stracił "orientację" o moją orientację

      Usuń
    27. Nie no,nie dyskryminuję chłopaków,którzy zbierają lalki. Nawet doceniam,że mają taką odwagę,by się jeszcze do tego przyznawać i to szczerze lubią. Po prostu już naprawdę nie wiedziałam czy ty jesteś chłopakiem XD 2 osoby w jednym zdaniu XDDD

      Usuń
    28. O czym to opowiadanie? ^^

      Usuń
    29. Ey, a ja nie wiem co z nią jest ;-; Niby zablokowała to konto, ale żeby mail o nieporównywalnie adresie przychodził jak się wyśle? Dziwne ...

      Usuń
    30. Co O.o? Jak na adres? No ona nie usunęła,a zablokowała, wsio może chyba robić...

      Usuń
    31. a dlaczego chłopacy nie mieli by tego robić? bo tchórzliwi ludzie, którzy boją się mieć własną osobowość wymyślili sobie schematy kobiecości i męskości i się do nich dostosowują, bo są po prostu nudni, nie mają siebie - a jak nie mają, to sięgają po gotowy scenariusz. co za idiotyzm. przepraszam, nie powinnam się wpychać, ale to mnie te schematy mnie tak wkurzają, że jak nadarza się okazja to po prostu muszę powiedzieć moje zdanie. to dobrze, że są ludzie, którzy mają na to wyje^ane. FUCKING SYSTEM ^^

      Usuń
  14. Przecież przyjęłyście Dylę na redaktorkę w swoim zastępczym blogu to czemu teraz robicie jej takie rzeczy? Najpierw że przyjęta, potem ankieta, a teraz znowu co innego. I jeszcze nazywacie ją nudziarą. Ona zaczęła pisać takiego fajnego bloga z opowiadaniami, byłyście tam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle zrozumiałeś anonimku. Nudziarę wzięłam w " v.v
      I byłam. A jeśli chodzi o przyjęcie na tamtym blogu : to było na tamtym,a tu jest tu.

      Usuń
    2. Same nie chciałybyście być tak traktowane.

      Usuń
    3. ''Przyjęłyście?'' Przepraszam bardzo, ale już jak coś, to Aleksa przyjęła. Miałam kogoś innego na oku.

      Usuń
    4. Cieszę się, że blog się podoba, jednak opowiadania nijak się nie mają do nowinek ;P
      Chociaż troszkę się zastanawiam, po co ta ankieta, skoro i tak jest coś zupełnie innego.

      Usuń
  15. Mam na imię Martyna. Mam akurat 12 lat. Mam duże doświadczenie. Pisałam na nowinkach MH na pingerze. Blog został usunięty z powodu kopiarstwa. Błędów ort. nie popełniam, czasami zdarza się brak przecinka. Ale to nie często. Uwielbiam tenisa i siatkówkę.,nie pogardzę ręczną. Uwielbiam muzyke. 1D i Justin Bieber nie wchodzą w grę! Jedyna piosenka JB, którą lubię to All Around The World. Jedyna! Słucham raczej Rock'a, Hip Hop'u i Pop'u Demi Lovato, Raspsody of Fire to świetni artyści. Źródła mam, hiszpańskie,portugalskie i angielskie. Blogi są. O MH itd. Jestem wierną przyjaciółką. Czytam tego bloga już od ponad roku. Bardzo lubię Lorraine i Aleksę. Anne też i Vii.. A co tam. Pewnie was to nie obchodzi.
    Wiem,że mnie nie przyjmiecie,ale co tam! Warto spróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wypieraj się słuchania Biebera. Każdy ma swój gust.

      o.O To mnie ktoś lubi? Sądziłam, że to tylko legendy.

      Usuń
    2. właśnie, co jest złego w Bieberze i 1D? skoro jeszcze są i tworzą, to znaczy że ktoś to lubi, i tego kogoś jest bardzo dużo, więc się od nich odwal. nie słucham ale wkurza mnie to hejtowanie ludzi którzy nic nie zrobili... a nie, osiągnęli sukces. może mają was przeprosić? -,- i rozwaliło mnie to: lubię to, to i tamto a RoF mam gdzieś ale są świetnymi artystami bo Lorraine ich lubi xD. dobrze, że wiesz, że cie nie przyjmą. mniejsze rozczarowanie.

      Usuń
    3. Ja tam jako ludzi to nie lubię JB i 1D,ale piosenki mają naprawdę spoko.
      (Chodzi mi o te wszystkie skandale, najgorzej z JB >.<)

      Usuń
    4. Nie podlizuje się Lorr. Nie lubię Bibera ani 1D. Moja siostra to coś lubi. I wcale się nie wypieram! No tak All. Są ich fajne piosenki niektóre, ale nie wszystkie.

      TINI BLACKSTONE niezalogowana.

      Usuń
    5. Lubisz, a nie wiesz jak pisać...

      Usuń
    6. to po co ta wzmianka o Rhapsody (bo tak się to pisze, kotku)? i jak to się nie wypierasz? "nie wchodzą w grę!" i tak dalej, i w ogóle po co nich wspominasz skoro nie słuchasz? też mogę wymienić wszystko czego nie słucham, ale to by była dłuuuuga lista, bo nie da się słuchać nawet połowy wszystkiego. to że wspominasz, że ich nie słuchasz, oznacza, że uważasz to za obciach.

      Usuń
    7. Weź się już nie odzywaj Victoria -,- Dobrze skłamałam z tym ROF ale co?! Gówno ci do tego że tak się wyrażę!

      Usuń
    8. pewnie tak, gónwo mi do tego, ale lubię uświadamiać ludziom głupotę. wybacz? po za tym przyznałaś się, więc cel został osiągnięty :>

      Usuń
    9. No nie spodziewałam się -.-

      Usuń
    10. Vic. gónwo? hah. I co cieszysz się?! Dobrze ciesz. To będzie jedyna rzecz która sprawi ci radość po odzyskaniu głupoty!

      Usuń
    11. L. Ja się nie kłócę. Po prostu rozmawiam z szanowną Victorią.

      Usuń
  16. Hmm... Pewnie wymagane konto na bloggerze :P Chciałabym się zgłosić do Castingu, ale nie mogę z dobrze wam znanego powodu. Nie mam konta i nie zamierzam go zakładać :P

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurde szkoda, że od 12 lat ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. mam 9 lat ale wiem wszystko o mh

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcę wziąć udział zaraz założę konto na blogerze

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej All ja rezygnuję ....

    Dyla Threefive (niezalogowana)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże tandetne zagranie...

      Zapomniałaś o przecinkach 'Dylo'.
      Jestem ciekawa kto to... Vii, fan Vii, a może zozo? Oto jest pytanie... -_-

      Usuń
    2. Dopóki nie jesteś na jej koncie,mam takie ''wymówienie'' gdzieś -.-''
      KAŻDY może tak napisać,biczu :333

      Usuń
    3. No i ja NIGDY kiedy piszę z anonimka nie podpisuję się pełnym nickiem :3 Zresztą ja się prawie zawsze loguję, nie loguję się jedynie, kiedy będę się musiała zaraz logować gdzie indziej :3

      Usuń
    4. Niet, Zozo na pewno niet.

      Usuń
    5. Podejrzewam każdego...Nawet siebie. -_-

      Usuń
  21. Witam
    Chcę wziąć udział na redaktorkę
    mam 12 lat
    aktualnie pisze jednego bloga (na pingerze http://marleena13.pinger.pl/)
    nowinki szczerze to średnio ale bardzo się staram i dużo rzeczy zauważam
    proszę to tylko na próbę
    (widziałam kilaka rzeczy których nie było na tym blogu xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam was , ostatnio znalazłam kilka stron zagranicznych na których jest sporo nowinek i bardzo bym chciała wejść na próbę. Mój e-mail to : maarlena13@gmail.com

      Usuń
    2. A i jeszcze mam nowinki związane z 13 wishes i scaremonster

      Usuń
    3. screamester, nie screamonster, kotku.

      Usuń
  22. Ja bym mogła spróbować. Mam 13 lat, ogarniam mniej więcej ortografię (Trzecie miejsce w wojewódzkim konkursie ortograficznym), nie mam zamiaru publikować OC i tak dalej (mam na to swoje kochane dA :3) Mam sprawdzone źródło nowinek i co by tu... A no tak, prowadziłam kiedyś bloga na pingerze, ale go usunęłam z powodów znanych tylko mi. Czekam, Lamcia Elka.

    OdpowiedzUsuń
  23. A co mi tam :P
    Jestem Laura, mam 12 lat piszę na okiemspectry.blogspot.com . Zdarza mi się zrobić jakiś błąd, jednak blogger automatycznie go poprawia. Byłam finalistką konkursu ortograficznego (dyktando na 3 kartki xD), jakieś ciekawe źródła mam, co się na pewno przyda w pisaniu szybkich postów. Staram się pisać zwięźle i na temat, by nie rozpisywać się bez sensu. Jeśli chcę to przekazać jakiemuś czytelnikowi, chcę aby przeczytany post był interesujący i dostarczał też ciekawostek. Opowiadań nie muszę pisać (o.c również) skoro jest to wymagane.

    A teraz dodatkowo coś o mnie:
    Jak mam na imię i ile mam lat to już wiecie. Bardzo lubię blogować jest naprawdę fajna sprawa. Pisanie na moim blogu jest cząstką mojego życia. Monster high interesuję się już parę dobrych lat, wiedziałam o nim jeszcze jakiś czas wcześniej przed wejściem do Polski. Ten blog był inspiracją dla mojego, więc pisać tu- super sprawa!
    Pozdrawiam "P
    P.s: POwie któś co się stałó z wyglądem blog??

    OdpowiedzUsuń
  24. Dodam jeszcze ze umiem szukac nowinek . I znam bardzo duza ilosc stron na ktorych mozna je znalezc. Z reszta to nie ilosc tylko jakosc sie liczy. Tez bardzo lubie alekse i lorr. I z calego serca chcialabym pisac na tym blogu. Mimo wszystko wiem ze podlizywanie sie nic nie da.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym się zgłosić na redaktorkę. Mam na imię Natalia i mam 12 lat. Piszę na blogu ocenialniarozali.blogspot.com Rzadko popełniam błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Nie mam własnych OC ani opowiadań, więc nie będę ich publikować. Mam kilka źródeł i ciągle jakieś doszukuję. Teraz napiszę coś o mnie. Lubię śpiewać i kocham żelki. Ponadto czasem rysuję. Cóż chyba tyle. Wiem, że mam bardzo słabe szanse, ale jeśli tu mi się nie uda spróbuję na innym blogu. Raz kozie śmierć. :P

    OdpowiedzUsuń
  27. All ,jesteś sexi <3

    OdpowiedzUsuń
  28. A co mi tam xD
    Jam jest wysłanniczką Lokiego i przybyłam na ten casting by werbować tanią siłę roboczą do odbudowy mostu prowadzącego z Ziemi do Asgardu i uwolnić Lokiego ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ci już nie wystarczę? Pffy <.< XDDD Zew biczu,zew :333 <3
      Już trochę mostu chyba jeszt? XD

      Usuń
    2. Masz mnie ,moje winy odkupię ciężką pracą (i przy okazji uzbieram na Myscene z ruchomą twarzą) i zmyję z siebie hańbę plugawą XD.Ile płacisz za godzinę ?

      Usuń
    3. A przyjmujecie wypłaty w cekinach albo brokacie?

      Usuń
    4. All, trochę już jest. Ale pięć osób nie wyrobi się wcześniej jak za 100000000-10000000000 lat.

      Idę do sklepu po Skittelsy na Tęczowy Most.

      Usuń
    5. Skittlesy??? BĘDZIE SKITTLESÓWKA.A brokat jest drogi ??

      Usuń
    6. No do Asgardu prowadził Tęczowy Most Bifrost. Co się lepiej nada do odbudowy go jak nie Skittelsy?

      Co do tego brokatu to nie sprawdzałam akcji , ale ponoć wartość ostatnio wzrasta.

      Usuń
    7. Chelsa Fab faces I Sashabello Z Bratzillaz NADCHODZĘ.BĘDĘ PRACOWAŁ PO 16 GODZIN DZIENNIE!! Ile dajesz tubek za godzinę?

      Usuń
    8. Hye Pracuję za 16 zł za godzinę http://allegro.pl/zel-z-brokatem-5g-za-7-90-zl-reni-nail-qa-i3527014684.html Zaczynam od jutra ...albo nie od dzisiaj,daj mi tylko współrzędne położenia mostu.Kupię sobie Sashabellę,Jade,Gigi Westley o,o,o i jeszcze Kagen no tsuki,Dengeki daisy,Tokyo mew mew Beast Masters i...(komentarz za długi)

      Usuń
    9. Brokat za 7 zł? Na bogato... :D

      Usuń
    10. Uff skończyłem robotę na jutro ,za chwilę idę naprawiać most na dzisiaj

      Usuń
    11. Taaaaaaaaaaaaaaaak! :D
      Teraz tylko 9999999999 km zostało. Wyrobimy się w terminie.

      Usuń
  29. Hmm czytam wszystko i chciałbym przeprosić.Dopiero teraz zrozumiałem że Vii jest leniem.Myślałem że nie pisała 2,3 dni tydzień ale miesiąc ???(dogadałaby się z moim pomocnikiem do projektu szkolnego). Chciałbym was przeprosić a szczególnie Lorraine Torres,przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpuszczam sobie Aleksa

    Amelia Węgorzewska

    OdpowiedzUsuń
  31. Na samym początku pragnę pozdrowić ekipę bloga ;)

    Jestem Natalia, mam 13 lat. Interesuję się muzyką, tańcem, oraz modą. Uwielbiam również Fizykę, jest to mój ulubiony przedmiot szkolny. Przeszłam do wykształcenia, więc z czystym sumieniem mogę zapewnić was, że mam już wykształcenie podstawowe z średnią ocen 5.50. Obecnie jestem w klasie I(d) gimnazjum. Mówię biegle w języku niemieckim, oraz spokojnie dogadałabym się po niemiecku i hiszpańsku. Ortografię mam opanowaną do perfekcji, interpunkcję trzymam w małym palcu. Oczywiście nie można zapomnieć o temacie tego bloga - Monster High, a więc interesuję się już 2 lata. Przez ten okres czasu moja ''skromna'' kolekcja powiększyła się do 13 lalek, przyborów szkolnych, oraz artykułów papierniczych tj. magazyny, kolorowanki itp. Ulubionej postaci nie mam. Uważam, że każda jest wyjątkowa, przez co warto poświęcić im uwagę. Jak powyżej wspominałam, umiem mówić w trzech językach, dlatego też mam wiele źródeł informacji, które pochodzą z różnych stron świata. Doświadczenie mam jak najbardziej dobre, funkcje bloggera znam doskonale.

    To już wszystko o mnie, mam nadzieję, że pozytywnie rozpatrzycie moje podanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żebym się czepiała czy coś (xD), ale wykształcenie podstawowe ma się dopiero po ukończeniu gimnazjum ;p

      Usuń
    2. Chodziło mi o to, że zakończyłam naukę w podstawówce.

      Usuń
  32. to ja się mogę zgłosić, im więcej zgłoszeń tym lepiej dla bloga. noszę nazwę Karolina (ale jestem Victoria!), w grudniu skończę lat 15. nie mam problemów z ortografią ani interpunkcją. wiem, że każde zdanie w mym komentarzu jest zaczęte z małej litery, ale po prostu nie chce mi się naciskać shifta xd. jednak jeżeli dostałabym posadę redaktorki na tym jakże popularnym blogu, zadbałabym o tę wielką literę na początku zdań. uwielbiam sztukę i literaturę, muzykę też, jak niemal każdy homo sapiens w nastoletnim wieku, ale (w przeciwieństwie do tych dwóch pierwszych) od jej tworzenia trzymam się z dala, tak dla bezpieczeństwa narządów słuchu :D. słucham generalnie metalu (głównie symfonicznego), dokładnie Nightwisha, Within Temptation i mniej ostre ale bardziej mroczne Evanescence, określane bardzo różnie, ja to nazywam mrocznym rockiem, chyba jest takie coś. co oczywiście nie oznacza, że jestem jakąś wulgarną, zadufaną dziewoją która twierdzi, że każdy powinien tego słuchać. po prostu, jako że jestem idealistką, jest we mnie wieczne cierpienie z powodu sponiewierania przez innych tego, w co wierze, a taka muzyka motywuje mnie do walki w świecie niewidzialnym dla oka, lecz wyczuwalnym dla umysłu - czyli świat idei. uwielbiam Skandynawię, to są kraje XXI wieku, szczególnie upodobałam sobie Szwecję - kraj równouprawnienia, równości i tolerancji. uczę się języka szwedzkiego. ogólnie bardzo lubię naukę języków. piszę również powieść, ale więcej dowiecie się, jak już zostanie wydana i będzie bestsellerem :D. monster high kocham za przesłanie i świetną, dynamiczną kreskę Kellee Riley (ma idolka jeśli chodzi o grafikę komputerową, z którą wiąże przyszłość). MH mówi o tym, by być sobą i walczyć o swoje racje. i w dodatku świetnie na tym mattel zarabia, a ja sobie cenię zbijanie takiej kasy w tak dobrym stylu. moim ulubionym filmem jest Friday Night Frights - czysty feministyczny manifest w postaci bajki dla dzieci. mogę to oglądać w kółko i w kółko. lubię też Ghouls Rule - tolerancja górą! Scaris również jest świetny, mówi o łamaniu schematów i nie zmienianiu się dla głupich zasad. ale generalnie to lubię wszystkie filmy, najmniej WDGFIL. moimi ulubionymi postaciami są Frankie - niby nie pokazuje, że jest buntowniczką, ale nią jest i zawsze walczy o swoje idee; Abbey - jest taka twarda, i to czysta feministka, w sumie Frania i Opcia też; Operetta - jest taką buntowniczką, lekko bezczelną, uważa, że system typu ty "rób tamto bo się urodzodziłeś tym" jest idiotyczny. bo jest. ciało nie może decydować o tym, kim jesteśmy. Generalnie, uważam, że nawet nadawałabym się do pisania, lecz nie wiem, jak to wyjdzie z czasem. chodzę do szkoły plastycznej, w tym roku mam testy gimnazjalne, więc zapieprzaling jest, znaczy będzie. ale na napisanie tak z jednego wpisu na dzień (o ile będzie o czym) to raczej znajdę czas. uczę się szybko więc to nei jest problem, tylko że wracam do domu dość późno, ale zawsze jak wracam to od razu idę na komputer, bo muszę odpocząć (ale to nie oznacza, że jestem jakimś nolife'em i siedzę tam do nocy). myślę, że nadawałabym się na redaktorkę, ale tak myśli każdy kto się zgłasza, BUJA xD. mam dobry styl pisarski (i z pisaniem również wiążę przyszłość xd). źródła też mam. dobra, nie zanudzam dalej. przyznam się, że moje przedstawienie jest nieco skopiowane z MMH2 (oczywiście z mojego zgłoszenia stamtąd, nie czyjegoś xd) - właściwie to skopiowałam tamto i zredukowałam do takiej formy w jakiej jest :> ale nie kopiuję. więcej pisać nie będę bo to chyba za długo będzie. i widzę lepszych kandydatów, ale co tam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie :D jest świetny, z pazurem. Sharon + Tarja - to nie mogło być kiepskie. tylko chętnie usłyszała bym tam chociażby jakąś krótką solówkę Tarji, ale to nic, razem komponują się świetnie. a twym zdaniem?

      Usuń
    2. Według mnie: Tarja + Sharon = Najlepszy żeński duet, jaki kiedykolwiek słyszałam :D

      Usuń
    3. a nie, przepraszam, jest sama Tarja: "oooOOOoooOOOOOooooOoooOOooOOOO" xD

      Usuń
    4. fakt, ja też sobie nie przypominam lepszego, ale w ogóle mało sobie przypominam takich, bo duety to najczęściej kobitka + facet xD. głosy Shar i Tarji bardzo się różnią i dzięki temu świetnie razem brzmią, bo da się je wyróżnić, a jednak są jednym :D. fajnie by było, jakby nie poprzestali na jednej piosence, choć w to wątpię :<

      Usuń
    5. Chyba jeszcze nigdy nie widziałam tak długiego zgłoszenia ;O
      Lol, mamy tak samo na imię xD Piona! ;D

      Usuń
    6. high five! :D fakt, długie wyszło xD mówienie o sobie - tak bardzo Cleo XD

      Usuń
    7. a co do "ooOOoOooOOoOoooooOOOO" ( za każdym razem inaczej xD) - jest rzeczywiście bez zarzutu :D

      Usuń
  33. Macie już faworytki? Powiedzcie jakie?

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy wyniki będą dzisiaj, czy dopiero jutro?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)