środa, 24 kwietnia 2013

Kolejne postacie w pudełkach!

Następne info dostałam wampistycznie szybko!
Kolejne postacie już wylądowały w pudełkach!:

http://25.media.tumblr.com/62f784d7094989fe09b48823c86dc275/tumblr_mlriesyw4d1ra8gmho1_500.jpg 

Widać,że szykuje się Lagoona,Howleen i pokazywana już Twyla. 
Wszystkie lalki wyglądają świetnie! Chyba muszę zacząć oszczędzać na Howleen z tej serii, bo podbiła ona moje serce już dawno ;)
Po prawej stronie widzimy Lagoonę,a po środku? Opis Twyli! Niestety zdjęcie nie jest na tyle wyraźne,żeby odczytać cokolwiek,ale już widać jej cały obrazek, w przypadku Lagoony i Howleen nie widać za dużo niestety :(
Już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę je na sklepowych półkach!

Czekacie na te lalki? Zamierzacie je kupić? Podobają wam się ich opakowania?

Za info kolejny raz jestem wdzięczna: Szatan Kinga

8 komentarzy:

  1. Mi się z tej serii podoba tylko GiGi ;p

    OdpowiedzUsuń

  2. Muszę mieć Howleen!!! A tu kolejna lalka zrobiona na podobiznę Catty Noir inger.pl/pgr171/f4deeebb0016d99a516d7f2a/480716_235638126577232_77980424_n.

    OdpowiedzUsuń
  3. O a tak wg mnie ... To myślę że Howleen będzie chciała być bardziej dziewczęca lub cool lub coś w tym stylu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wg mnie chciała być wilkołakiem, a nie szczeniakiem :D

      Usuń
  4. I to bardzo czekam o-o I na bank kupię Leen :D

    OdpowiedzUsuń
  5. już mi ślinka cieknie na samą myśl o tych lalkach :)

    Monster Madzia

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać tych lalek.Zamierzam kupić Twylę.Bardzo podobają mi się ich opakowania.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)